środa, 25 czerwca 2014

PureQueen -ODPLAMIACZ KIESZONKOWY

                                                                 Witam!!!
W ramach współpracy z firmą PureQueen dostałam do przetestowania kieszonkowy odplamiacz. Czy się spisał, jak obiecuje producent ?? zobaczcie sami.
Od producenta:
Kieszonkowy odplamiacz, który pomaga w usunięciu świeżych plam po jedzeniu i piciu - 
gdziekolwiek jesteś.Niezastąpiony w przypadku niespodziewanego poplamienia się podczas spożywania posiłków.Usuwa plamy po kawie, herbacie, winie, soku, czekoladzie i inne świeże plamy.
 Produkt zawiera:
 Na odwrocie opakowania mamy opisane wszystkie jego cechy oraz sposób użycia:
Odplamiacz ma plastikową końcówkę, którą należy przyłożyć do materiału i kilkakrotnie przycisnąć - w ten sposób odplamiacz wypływa na tkaninę:

Kilka słów które podpowiedział mi w mailu,bardzo miły Pan Leszek odnośnie prawidłowego zastosowania odplamiacza :

"Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać końcówką o materiał, tak aby powstała delikatna pianka. Następnie znów wytrzeć plamę chusteczką, tak aby nadmiar płynu w nią wsiąkł. W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający powtórzyć czynność 1 lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy. Proszę również pamiętać, aby oceniać efekty po wyschnięciu materiału.

Ponadto odplamiacz radzi sobie nie tylko ze świeżymi plamami, lecz również ze starymi - zawsze można spróbować:)
Najbardziej skuteczny jest przy plamach powstałych np. po czekoladzie, kawie, herbacie, ketchupie ... itp, które nie zawierają tłuszczu. W przypadku plam z tłuszczem również sobie radzi, lecz po wyschnięciu może zostać ok. 5-10 % widoczności plamy (czasami z takimi plamami nie radzą sobie również tradycyjne proszki do prania) - jednakże nadal jest to nieoceniona pomoc, w przypadku gdy nie mamy możliwości zmiany ubrania."

-DZIĘKUJĘ ZA CENNE RADY:)
Moja opinia:
Mały poręczny w formie pisaka, a do tego bardzo łatwa aplikacja. Od niedawna zamieszkuje w moje torebce:))
Moje efekty. Ja nie widzę żadnych pozostałości po wcześniejszych plamach. Jeśli natomiast po jednej aplikacji zostałoby trochę plamy, to producent poleca użyć go wielokrotnie i ja tak zrobiłam, aż do osiągnięcia pełnej czystości(u mnie było do 2-3 razy).Cena odplamiacza kieszonkowego- o.k 18zl.
Moja bluzeczka  pobrudzona czerwoną pomadką..

Plama jest po winie czerwonym, użyłam trzy razy i plamy nie ma:))
-efekt zachwycający:)


Odplamiacz kieszonkowy Pure Queen jest natychmiastowym i skutecznym ratunkiem dla naszych ubrań.
Jestem bardzo zadowolona jego działaniem. Polecam !!

ZAPRASZAM 





24 komentarze:

  1. ten odplamiacz jest niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny produkt:)
    Jest gdzieś dostępny stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny w Superpharm oraz wybrane stacje Orlen tu zobacz sobie- http://purequeen.pl/kupuj-stacjonarnie.html

      Usuń
    2. Dziękuję, w takim razie jak będę w Superpharm to się za nim rozejrzę, bo niezdara ze mnie straszna i ciągle coś poplamię:)

      Usuń
    3. Proszę:* czasem i mi się zdarzy coś poplamić-więc nie jesteś sama :))

      Usuń
  3. Bardzo przydatna rzecz. Będę musiała się za nim rozejrzeć (będąc przy okazji na stacji Orlen). Może z czasem będzie szerzej dostępny stacjonarnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadżet, przydałby się taki mojemu bratu :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś i był świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i ja go,ale jeszcze nie bylo okazji zuzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele o nim czytałam, lecz nigdy go nie testowałam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa! Warto mieć przy sobie taki wynalazek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny,zawsze warto mieć coś takiego przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super gadżet! przydałby mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam go Super-Pharm, bardzo przydatny gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznałam go i ja również, fajny i poręczny, można go wszędzie zabrać ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać ze działa, nie miałam tego wynalazku. Fajny gadżet do torebki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten odplamiacz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam i uważam, że jest bardzo przydatny ! :)
    No i oczywiście dziala :)

    OdpowiedzUsuń