piątek, 27 czerwca 2014

MOJE NOWOŚCI I WSPÓŁPRACE

Witam kochani! Na początku napiszę, że czerwiec jest miesiącem dla mnie bardzo bogatym-pierwszy raz miałam, aż tyle przesyłek, wygranych oraz propozycji współpracy. Bardzo z tego powodu się cieszę i oby było ich więcej.

Moja pierwsza współpraca z firmą COLORIS
Dostałam krem do rąk i paznokci,wzmacniający preparat z wapniem,3w1 super połysk,balsam do ust water&vitamin Grape,peeling do ust,hypoalergiczny wosk do depilacji - zestaw plastrów. Kilka produktów już testuję,wiec wkrótce recenzja.



Wygrana w rozdaniu na blogu  Codzienność Kobiety
Dziękuję bardzo za wypróbowanie próbek(75 ml) szamponu oraz odżywki. Kochani zapach jest CUDOWNYYYY !


Moja pierwsza współpraca z  Gentleday
Dostałam paczkę podpasek na dzień 10 szt. oraz chusteczki nawilżające z bambusem do higieny intymnej ECO 10 szt. i mały test do badania chłonności.


Moja kolejna MEGA wygrana w rozdaniu na blogu  Land-of-bliss
Kochana dziękuję ślicznie za tyle cudnych i ciekawych kosmetyków-lakiery boskie  
  
Następna przesyłeczka-niespodzianka to olejek Terra-Shield od bardzo miłej Pani Gosi.
Zapewnia bezpieczną i naturalną ochronę przed owadami. TerraShield®,jest bezpieczny i skuteczny dla całej rodziny, a nawet małych dzieci.Stosuje się go prosto z butelki na skórę.


Kolejna wygrana tym razem na facebooku u  Zebry gdzie było do wygrania olej kokosowy oraz masełko kakaowe- wspaniałe produkty z e-naturalne.pl


Dziękuję pięknie Zeberko produkty bardzo przydatne, olej kokosowy był mi znany (uwielbiam go), natomiast masło kakaowe nie-dlatego bardzo się cieszę.

 To tyle jak na razie-bo jeszcze czekam na kilka przesyłek.

Kochani a jak u Was czerwiec? Dużo nagród? Pochwalcie się.

30 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się ze kosmetyki sprawdził się. Gratuluję nowych współprac i pozostałych wygranych.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana-tak sprawdziły się(szkoda że nie dostałam się do tych testów,ale będę teraz testować podpaski Always :))) :*

      Usuń
  2. Wow...super przesyłeczki, znam balsam do ust, ten od firmy Coloris i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Balsam do ust-tak fajniutki jest:)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranych, szczególnie u Pauli :)
    Reszta nowości też ciekawa :)
    Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile nowości :O. Super :D. Gratuluję wygranych oraz współprac :).

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze ale tego masz !!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tego i do tego świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniałe wygrane :) no i gratulacje współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe wygrane:) ja tam nie mam szczęścia w konkursach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdobycze ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki, sporo wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paczki :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuużo tego :D Gratuluję wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego, super


    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super - u mnie nie ma żadnych wygranych :( jakoś mi się nie szczęści ostatnio....

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne przesyłki! szczególnie produkty z e-naturalnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, gratuluję wygranych. Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdobyczy ;) gratuluję wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała przyjemność po mojej stronie !! :) Niech się super spisują ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej w rozdaniu :D Sporo fantów zgarnęłaś.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń