piątek, 28 listopada 2014

SAELA ORYGINALNE PIWNE MYDŁO W PŁYNIE

Witajcie!!
Dziś przedstawię Piwne mydło w płynie które dostałam na spotkaniu blogerskim które odbyło się w Katowicach. Powiem szczerzę, że o kosmetykach piwnych nigdy nie słyszałam, ale o dobrym działaniu piwa na włosy tak, miałam okazję się już przekonać. Płukanka z piwa jest bardzo dobra- moje włosy bardzo ją lubią, moja mama od kilku lat tą metodę stosuje..ale przejdźmy do Mydła w płynie!!
Kilka słów na temat produktów:Oryginalne Piwne Kosmetyki SAELA wytwarzane są ręcznie. Ich skład to unikalna kompozycja piwa, chmielowego ekstraktu oraz drożdży piwowarskich.Produkty nie zawierają żadnych syntetycznych barwników. Ponadto są hypoalergiczne, mają neutralny zapach, dlatego mogą być stosowane codziennie przez całą rodzinę, również najmłodszych,więcej tu:Klik
Od producenta:
Piwne mydło w płynie z wysoką zawartością piwa, witamin z grupy B oraz gliceryny, wspiera regenerację skóry. Piwne mydło w płynie szczególnie nadaje się do skóry suchej, która ma tendencję do łuszczenia, pękania i swędzenia. Odpowiednie do codziennego użytku.
W okresie jesienno - zimowym, gdzie skóra dłoni narażona jest na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych i szybciej ulega wysuszeniu, mydło w płynie Saela będzie świetnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji.
Moja opinia:
Bardzo gustowne opakowanie o pojemności 500 ml.Kolorek śliczny bursztynowy.Pompka działa bez zarzutu.
Zapach jak dla mnie fantastyczny,wyjątkowy- ciekawy, pachnie 'piwnie':). Cała łazienka momentalnie wypełnia się aromatem, długo utrzymuje się na dłoniach.
Konsystencja jego jest dość gęsta, żelowa, nie przeciekająca przez palce. Jest dość wydajne. Mydełko bardzo dobrze się pieni, ładnie myje i oczyszcza . I co najważniejsze, nie wysusza skóry, a delikatnie ją nawilża.
Mój mąż czasem mydła używa pod prysznic, ahh powiem Wam że pachnie cudownie, idealnie pasuję dla mężczyzn :)
Jedyny minus jaki znalazłam to cena 34,99 zł, troszkę za dużo jak na mydło w płynie.
Kilka ciekawostek:
Kąpiele piwne świetnie przeciwdziałają skutkom stresu, jak również zbawiennie wpływają na kondycję naszej skóry ponieważ piwo otwiera pory oraz pobudza krążenie krwi.

W ofercie znajdziemy interesujące produkty, mnie bardzo ciekawi peeling do ciała oraz maseczka do twarzy.... chętnie zrobiłabym sobie domowe Spa z użyciem takiej soli do kąpieli czy piwnej piany, zresztą zobaczcie sami te cudeńka: PIWNE KOSMETYKI

A Wy znacie kosmetyki piwne ???
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU !!!

środa, 26 listopada 2014

Błyszczący, słodki śnieg...

Witam !!!
Pokaże Wam dziś dwa bardzo ładne i ciekawe lakiery do paznokci, które wybrałam sobie w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty
3 Concept Eyes są dostępne w kilku kolorach,można zobaczyć je  tu: KLIK. Ja wybrałam kolorek z numerkiem 31 oraz 36
Zapraszam do oglądania !


Flakoniki są śliczne i urocze, a kokardki przyczepione do zakrętki dodają im uroku- cudne są. Pojemność 15 ml.


3 Concept Eyes zawierają mnóstwo czarno-białych kropeczek z białymi paseczkami-nitkami których jest znaczniej mniej. Mają ich w sobie tyle, że 3 warstwy gwarantują pełne krycie i efekt wyjątkowo ślicznych paznokci. Samo nakładanie jest przyjemne, ale czasem trzeba poprawić, bo zjada kropki za każdym pociągnięciem. Lakier szybko schnie i nie zostawia wystających ostrych elementów. Trwałość i tu jestem pod wrażeniem bo nosiłam je około 5 dni i zmyłam je tylko dlatego, że po prostu już mi się znudziły.


Lakier z numerkiem 36 to kropeczki biało-złote z białymi niteczkami z również uroczą kokardką. Spisuje się tak samo jak wyżej pisałam, tylko przy tym lakierze mamy wyjątkowy błyszczący efekt paznokci.


Podobają mi się oba lakiery, ładnie ozdabiają paznokcie i wpisują się świetnie w nadchodzące trendy– niedługo przecież Sylwester i karnawał, czyli zbliżający się szał. 

Podobają Wam się kolorki? 

Zapraszam do sklepu Born Pretty, gdzie można znaleźć fajne i ciekawe produkty na pazurki. Pamiętajcie również o 10 % zniżce, wystarczy wpisać przy zakupie kod LTL91.


poniedziałek, 24 listopada 2014

Tołpa: botanic, czarna roża

Witam!!
Kochani dziś przychodzę z cudownie pachnącym, regenerującym peelingiem-masażem do ciała firmy Topła.
Czarna róża:
-zapobiega uszkadzaniu naturalnej bariery skóry
-chroni skórę przed działaniem wolnych rodników
-koi i przywraca komfort
Od producenta:
Peeling - masaż ma komfortową, olejową konsystencję i otulający zapach. Odnawia, regeneruje i wygładza. Masuje i ujędrnia ciało. Eliminuje suchość i szorstkość. Pozostawia na skórze odżywczy film.

Sposób użycia: nanieś peeling - masaż na uprzednio umyte ciało. Masuj kolistymi ruchami od stóp w górę przez ok. 3 - 5 min., następnie spłucz wodą. Stosuj dwa razy w tygodniu. 

 Moja opinia:
Peeling zapakowany jest w plastikowym słoiczku z odkręcanym wieczkiem o pojemności 180 g.
Konsystencja gęsta, oleista o wygodnej aplikacji. Granulki soli spore, utopione w olejku macadamia. W peelingu są widoczne również kawełeczki płatków z czarnej róży.
Zapach cudowny, coś pięknego, dość intensywny, ahh sama słodycz, orzeźwiająca i pobudzająca zmysły :)
Nie jest to typowy peeling- zdzierak, działa bardzo delikatnie, ale kąpiel z nim to sama przyjemność. Zgadzam się z producentem, że idealnie masuje i ujędrnia ciało oraz eliminuje suchość i szorstkość.
Wystarczy niewielka ilość, by przeprowadzić peeling - masaż ciała.
Skóra po nim jest bardzo dobrze odżywiona, nawilżona, gładka i pachnąca. Pozostawia na skórze delikatny, przyjemny film nawilżający dzięki temu nie muszę po kąpieli aplikować żadnego balsamu. Efekt nawilżenia utrzymuje się przez cały dzień.
Podsumowując:
Jestem zachwycona tym produktem, jak dla mnie jest świetny, dobre nawilżenie i obłędny zapach czyli zdecydowania spełnia swoje przeznaczenie.
Polecam z całego serducha !!!
Cena produktu: 36.99 zł. w promocji 25 zł.
Produkt przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej i wrażliwej.
Botaniczne składniki to czarna róża i olej macadamia.
Po otwarciu ważne 3 miesiące.

Znacie ten peeling ??


piątek, 21 listopada 2014

WHITE FLOWER'S - SÓL DO KĄPIELI Z MORZA MARTWEGO

Witajcie !!
Zapraszam Was dziś na relaksującą kąpiel soli z Morza Martwego, wysoko zmineralizowanej, od marki White Flower's.


Od producenta:
Morze martwe to najstarsze i największe naturalne SPA na świecie. Właściwości kosmetyczne i terapeutyczne soli z Morza Martwego znane są od starożytności dzięki bardzo wysokiej koncentracji cennych minerałów i pierwiastków. W tym przede wszystkim magnezu, potasu, wapnia, żelaza, bromków, siarczanów, węglanów, manganu, i innych.



Kąpiel w soli z Morza Martwego:
- regeneruje i pielęgnuje skórę,

- pomaga utrzymać właściwe jej nawilżenie,

- wygładza ją i ujędrnia,
- jest szeroko stosowana w ośrodkach SPA do zabiegów wyszczuplających i antycellulitowych,
- morze być ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry.


Moja opinia:

Sól znajduje się w plastikowym woreczku, ze szczelnym zapięciem o wadze 500 g. Sól nie ma zapachu i jest bezbarwna, kryształki o różnej wielkości i nieregularnych kształtach, szybko rozpuszczają się w wodzie. 
Po 20 minutowej kąpieli skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, zregenerowana, wygładzona, miła w dotyku i wypoczęta.
Taka gorąca kąpiel pomaga również w bólach mięśni i stawów. Po intensywnym treningu, długim spacerze, biegach, znakomicie odpręża, usuwa zmęczenie. Ja jestem bardzo zadowolona z soli do kąpieli z Morza Martwego i mogę Wam go polecić, relaks gwarantowany:)
Sól używam również do domowych solnych peelingów. Cena: 13 zł/500 g



Używacie soli do kąpieli ?

środa, 19 listopada 2014

JELiD - chusteczka zmywająca lakier z paznokci.

Hej :)
Nie tak dawno pokazywałam Wam chusteczki zmywające lakier z paznokci z firmy KLIK

Dziś przedstawię Wam JELiD chusteczki zmywające lakier z paznokci, które dostałam do testów dzięki NuOrder. Czy również spiszą się idealnie ??
Zapraszam do czytania !!
Agencją reprezentującą firmę farmaceutyczną Flopharma, która wprowadza na polski rynek nowy produkt – chusteczki do zmywania lakieru z paznokci JELID. 
Co pisze producent:
-nie zawiera acetonu
-bezpiecznie i szybko usuwa lakier
-pozostawia miły zapach
1 chusteczka starcza na zmycie 10 paznokci, a dzięki zawartemu w składzie olejkowi kokosowemu, pozostawiają po użyciu przyjemny zapach. Nie zawierają acetonu.
Moja opinia:
Chusteczki znajdują się w kartonowym opakowaniu. W środku mamy 50 chusteczek pakowanych pojedynczo w podwójne paski. Z tego co wiem taka podwójna kosztuje 1zł, czyli całe opakowanie to koszt 25 złotych.

Zapach? Wyjątkowo przyjemny -czuć naprawdę olej kokosowy :) 
Co pisze producent ze wszystkim się zgadzam. W składzie mamy podaną informację iż znajduje się "Coco Oil" oraz witamina E, co jest dla mnie wielkim plusem i na pewno to widać, bo paznokcie po zmyciu ładnie się błyszczą.

Jak widać, jedną rękę mam pomalowaną kolorkiem "kawy z mlekiem"plus naklejki wodne, a drugą pomalowałam na kolorowo znajdziemy tam brokat oraz dla utrudnienia lakier piaskowy " różowy "(jedna warstwa) na koniec posmarowałam olejkiem zapachowym.
Naprawdę byłam zaskoczona i mogę śmiało napisać WOW, taka mała chusteczka, a poradziła sobie z lakierami. Troszkę trzeba się namachać, ale efekty są bardzo dobre.
Zero wysuszenia, brak białych śladów.Pazurki są ładnie oczyszczone i mam wrażenie że nawilżone.
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, kilka saszetek wylądowało w mojej torebce, bo już wiem, że będą pomocne w " kryzysowych " sytuacjach :)

Polecam przetestować jeżeli lubicie takie ciekawe wynalazki !!!

poniedziałek, 17 listopada 2014

Spotkanie Blogerek 15.11.2014

Witam!!
W moim mieście Rybniku w Pianka Cafe odbyło się spotkanie blogerek,
które organizowała Agnieszka z bloga
Dziękuję Agnieszko za zaproszenie!!


Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i poznać inne dziewczyny. Każda blogerka przyniosła ze sobą ubrania, zabawki, przybory szkolne itd.. dla Domu Dziecka w Rybniku.To był najważniejszy cel naszego spotkania, aby pomóc innym.
Po rozmowach i ploteczkach odwiedziła nas bardzo miła i sympatyczna Pani Barbara z Oriflame i opowiedziała o kosmetykach tej oto marki. Odbył się świetny konkursik, za który był wręczany upominek.

Pani Basiu było miło Panią poznać.

Później odbyła się wymianka..


W spotkaniu wzięły 13 dziewczyn:

Beatka która wcina pyszny deser 

Moja kawusia:)

zdjęcie pożyczone od Edyty :)

Po miłym spotkaniu, rozmowach, ploteczkach jakoś dotarłam do domu z tymi oto upominkami...

Sponsorom firm bardzo dziękujemy !!


Podsumowując było miło, ciekawie, smacznie, kolorowo -kosmetycznie.

niedziela, 16 listopada 2014

PURE COLLAGEN - SUPLEMENTY DIETY

Hejka! Dziś króciutko na temat suplementów diety, które dostałam jakiś czas temu, dzięki marce Noblemedica. Zapraszam!


Pure Collagen jest idealnym nutrikosmetykiem, który dzięki zawartości witamin i naturalnych ekstraktów wyraźnie poprawia stan i wygląd naszej skóry. Jest preparatem hipoalergicznym, składniki tabletki pozbawione są jakichkolwiek substancji alergizujących. 
Pure Collagen przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku chcących zachować zdrowy i młody wygląd na dłużej.
Tak dobrany skład preparatu Pure Collgen (wzbogacenie o witaminy C i E oraz ekstrakt z pestek czerwonych winogron) pozwala na uzyskanie widocznych efektów kuracji już po zastosowaniu 1-2 opakowań w zależności od kondycji skóry, wieku oraz masy ciała.


Suplementy diety pakowane są po 100 sztuk, w plastikowym, solidnym słoiczku. Dostęp do tabletek zabezpiecza duża porządna zakrętka. Do środka nie przedostaje się światło, a całość jest odporna na ewentualne uszkodzenia pojemnika. Tabletki są średniej wielkości i nie są powlekane, ale nie sprawiają trudności w połykaniu. Mają podłużny kształt i są jasnego koloru, z czarnymi małymi kropeczkami. Zapach i tu mamy mały minusik, ponieważ pachnie dość intensywny -czystymi rybami. Producent pisze, że wynika to z tego, iż nie usuwali zapach w procesach chemiczny, aby były eco i aby kolagen nie tracił właściwości. Ja po kilku dniach, muszę napisać, przyzwyczaiłam się do niego, ale wrażliwe nosy mogą tego nie przełknąć. Tabletki trzeba łykać 4 razy dziennie, po 2 rano i 2 wieczorem, i tu też wielki problem, bo nie zawsze o tym pamiętałam. Jeżeli chodzi o działanie to ogólnie jestem bardzo zadowolona, ponieważ zapewniła mi zadowalające efekty, które mogę podziwiać na skórze, włosach i paznokciach. Choć tak jak pisałam, zapachem nie czarował, to liczył się naturalny skład, skuteczność działania i efekty, a pod tym względem nutrikosmetyk sprawdził się u mnie w 100%.
Cena jednego opakowania to wydatek, bo wynosi 54 zł. Jak dla mnie troszkę za dużo.



Zapraszam do odwiedzenia
Strona producenta oraz  Facebook

POZDRAWIAM!!!

czwartek, 13 listopada 2014

LAURA CONTI- Bezzapachowy zmywacz do paznokci w chusteczkach

Witam!!
Kochani dziś pokażę Wam bardzo interesujący produkt jaki dostałam do testów dzięki marce Coloris. Mowa będzie o Bezzapachowym zmywaczu emalii do paznokci w chusteczkach, który jest bardzo przydatny w każdej sytuacji. Zapraszam..
Od producenta:
Bezzapachowy zmywacz do paznokci, niezwykle wygodny i łatwy w użyciu.Nie zawiera octanów, acetonu, toluenu ani innych substancji o drażniącym zapachu.Pozwala na dokładne oczyszczenie płytki paznokcia z każdego, nawet najbardziej odpornego lakieru. Niezwykle wydajny – jedna saszetka pozwala na zmycie lakieru z paznokci u obu dłoni. Dodatek ekstraktu ze skrzypu polnego, dostarcza mikroelementów oraz nadaje elastyczność płytce paznokcia. Nowoczesna formuła zmywacza zapobiega wysuszaniu i łamliwości paznokci. Ma działanie wzmacniające i nabłyszczające. Polecany do paznokci naturalnych. Nie wysusza i nie uszkadza płytki paznokciowej jak tradycyjne zmywacze. 

Bardzo wygodny sposób użycia – saszetki z chusteczkami nasączonymi preparatem zmywającym emalię. 

Niezastąpione w podróży i w czasie wakacji.
Cena 6,49 znajdziemy je tu: KLIK
Moja opinia:
Powiem Wam szczerzę, że pierwszy raz spotykam się z taką formą zmywacza do paznokci. Dotychczas używałam tych tradycyjnych buteleczek, do tego kilka wacików kosmetyczny i jazda- zmywamy:D. W opakowaniu znajduje się 5 saszetek w którym zapakowane są chusteczki.
Chusteczki są dobrze nawilżone. Lakier zmywa się szybko i dokładnie, bez problemu, jedna chusteczka wystarczy na obie dłonie. Dodatkowo plusik za zapach, producent pisze że jest bezzapachowy, jak dla mnie ma zapach-przyjemny, całkiem ładny i świeży.
Po zmyciu skórki, płytka paznokcia jest nawilżona i dobrze natłuszczona, plusik również duży- nie wysusza płytki.
Moje efekty.
 Pomalowałam do utrudnienia jedną rękę ciemnym lakierem, a drugą delikatnym kolorkiem, dodatkowo posmarowałam pazurki olejkiem.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i mogę z całego serducha Wam polecić. Jak widać idealnie zmył lakier :) Odkąd poznałam chusteczki od Laura Conti, noszę je zawsze w torebce- żeby były pod ręką w razie czego.

Znacie? Używacie takich wynalazków? 

środa, 12 listopada 2014

Moje wygrane, współprace oraz Versatile Blogger Award

Witajcie !!!

Pierwsza moja współpraca, bardzo miła, przyszła jakiś czas temu dzięki NuOrder . Są to chusteczki zmywające lakier z paznokci .
Dziękuję ślicznie :)
Kolejna również bardzo ciekawa to współpraca od firmy http://evree.eu/
Do testów dostałam Regenerujący balsam i krem do rąk z linii MAX REPAIR.
Jest to hit sprzedażowy marki evrēe® wyróżniony prestiżową nagrodą „Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Innowacja Roku 2014.”

Kolejna przesyłka to próbeczki dla dzieci Swiss Nature Baby. Akcja Promocyjna odbyła się na Fanpage-u na Facebook'u
Następna to wygrana w rozdaniu  GingerG kosmetycznie
Jest to żel do mycia twarzy, skóra przetłuszczająca się, z trądzikiem i łojotokowym zapaleniem.
Dziękuję kochana :*
Moja kolejna wygrana w rozdaniu u BlondeChemist
Kochana dziękuję raz jeszcze za pachnącą paczuszkę i za wspaniały list do mnie- sprawiłaś mi wielką radość :) Woski ♥

Na końcu chciałam podziękować Serdecznie za nominację od http://blondechemist.blogspot.com/

Zasady zabawy:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,

- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,

- wyłonić o sobie 7 faktów,

- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu, 

- zawiesić nagrodę na swoim blogu.



Kochana powiem szczerze że dałaś mi wielkie wyzwanie 7 faktów to dużo,a zarazem tak mało
........

1.Lubię dobry film,dobrą książkę i uwielbiam słuchać muzykę.
2.Nie znoszę kłamstwa i oszustwa.....jak ktoś mnie okłamie bądź oszuka ciężko jest na nowo odbudować zaufanie. Natomiast lubię i szanuję ludzi szczerych, lojalnych, szalonych, z poczuciem humoru oraz ciekawych świata.
Doceniam ludzi którzy mówią prawdę, bo jestem zdania, że najgorsza prawda jest lepsza od słodkiego kłamstwa.
3.Lubię  poznawać nowe kosmetyki i cieszyć się nimi. Kocham świece, świeczki, woski w sezonie jesienno-zimowym palę je prawie codziennie :)
4.Jestem żoną od 10 lat i mamusią dwóch synków Kamila i Dawida :)
5.Kocham morze, ciepło, słoneczko, tropikalne klimaty, najchętniej zamieszkałabym z całą rodzinką w cieplutkim kraju.
6. Na pozbycie się stresu uciekam do ogródka, pewnie myślicie, że tam wyżywam się na biednych roślinkach-warzywach he he- nie nie :)) w ogródku się odprężam, relaksuje i zapominam o problemach.
7.Zdradzę Wam moje jedno z ulubionych cytatów (motto) które się w jakiś sposób sprawdza :)
"Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas " - Flora Edwards


Pozwolę sobie trochę zmodyfikować zasady i pominę punkt 1 czyli nominować 15 blogów. Sporo blogów, które chciałabym nominować, brały już w tym udział, druga część nie lubi takich "zabaw" dlatego ja zapraszam do zabawy wszystkich tych którzy jeszcze nie brali udział w tej zabawie, bądź mają na nią ochotę Serdecznie Zapraszam!!

Dziękuję i Pozdrawiam !!

poniedziałek, 10 listopada 2014

XÉMOSE OLEJEK DO KĄPIELI

Witajcie !!!
Dziś mam dla Was fajny olejek do twarzy i ciała do skóry suchej ze skłonnością do atopii i łuszczycy. Przeznaczony dla niemowląt, dzieci i dorosłych.
Od producenta.
Delikatnie oczyszcza skórę, koi i łagodzi uczucie swędzenia, napięcia i dyskomfortu. Wygładza: przywraca elastyczność i komfort skóry, przywraca barierę ochronną skóry, chroni skórę przed skutkami wysuszenia przy użyciu twardej wody. Pozostawia ochronny film na skórze po użyciu.
Skład:
 CERASTEROL-2F® COMPLEX – regeneruje i wygładza.
CERAMIDY Z KWASAMI OMEGA-3 CERAMIDY OMEGA-6: ukierunkowane działanie na płytkową mikrostrukturę cementu międzykomórkowego.
FITOSTEROLE: frakcja niezmydlająca oleju rzepakowego:działanie przeciwzapalne.
WODA TERMALNA URIAGE – działanie łagodzące, kojące, nawilżające.
GLICERYNA.
EKSTRAKT Z MASŁA SHEA.
SZCZEGÓLNE ŚRODKI SUPER-NATŁUSZCZAJĄCE:utrzymanie hydrolipidowego filmu na powierzchni skóry, nawilżanie, zmniejszenie szorstkości skóry.
Hypoalergiczny, bezzapachowy, niekomedogenny, bez konserwantów, bez zawartości mydła.
Moja opinia:
Jak już kiedyś wspominałam moje dzieci chorują na Atopowe Zapalenie Skóry. Męczącym objawem tego jest wysuszona, szorstka i swędząca skóra.Dlatego bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam produkt, który dostałam na spotkaniu śląskich blogerek, przeznaczony właśnie do pielęgnacji w tym celu.

Olejek ma świetne opakowanie, umieszczony jest w plastikowej, przezroczystej butelce, dzięki czemu widzimy ile produktu nam ubywa, a do tego ma genialną pompkę, którą bardzo fajnie się aplikuje.
Olejek ma przyjemną żelową konsystencję i jest bezzapachowy.
Pojemność 400 ml.

Po regularnym stosowaniu olejku, skóra dziecka jest dobrze nawilżona i natłuszczona, a przy Atopii to jest najważniejsze. Zapalenie skóry produkt nie wyleczył, ale na pewno zmniejszył szorstkość skóry i złagodził swędzenie.
Moje odczucie na skórze?!
Ahh, dla mnie jest rewelacyjny(mam skórę mieszaną), kąpiel przy użyciu tego produktu to sama przyjemność.
Skóra po kąpieli jest nawilżona, gładka i niesamowicie miękka. Dobrze łagodzi podrażnienie np.po goleniu nóg. :)
Olejek dobrze spłukuje się ze skóry. 
Produkt nie podrażnia, nie szczypie w oczy, delikatnie myje i bardzo delikatnie się pieni.
Cena o.k 49 zł.znajdziemy je tu : KLIK

Kochani znacie ten olejek ??