czwartek, 29 maja 2014

System wybielający 10 dni!!!

Witam!!!
W końcu nadszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią na temat Białej Perły.
 System wybielający w  10 dni 
 Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Vitaprodukt.
Od producenta:
SYSTEM WYBIELAJĄCY 10 DNI  to nowa propozycja z serii biała perła® znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych. Jest to  pierwszy na rynku polskim preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą.
SYSTEM oferuje krótką, kompleksową i skuteczną kurację oraz bardzo wygodną formę stosowania.
Nowa 10-dniowa kuracja zajmująca jednorazowo jedynie 10 minut (2 razy dziennie) pozwala osiągnąć efekt wybielenia do 5 ocieni bieli. Produkt zawiera znane z wcześniejszych produktów biała perła® unikalne aplikatory zapewniające idealne dopasowanie do zębów.
Sposób użycia:
Przygotowanie do wybielenia-Formowanie aplikatorów-faza 0
Tuba nr.1-Żel inicjujący-faza 1 
Pojemnik nr 2-Żel aktywujący -faza 2
Tuba nr.3-Żel wybielający-faza 3
3-fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie sekwencyjne trzech żeli – inicjującego, aktywującego i wybielającego.  Kompleksowe działanie produktu łączy wysoką skuteczność kuracji z działaniem wzmacniającym szkliwo i dziąsła. SYSTEM jest działa aktywnie na zanieczyszczenia zawarte w szkliwie i jest całkowicie bezpieczny dla zębów i dziąseł. W celu jak najdłuższego utrzymania wybielającego efektu kuracji SYSTEMEM seria biała perła oferuje pasty i płyn do codziennej higieny zębów i jamy ustnej. Wszystkie produkty biała perła oparte są o wybielanie enzymatyczne zapewniające łagodne i skuteczne działanie przy codziennym i stałym stosowaniu.
Więcej informacji przed kuracją i przeciwwskazania, znajdziemy tu: Przed wybieleniem
Moja opinia:
Stosowałam 2 razy dziennie (rano i wieczorem).Nakładki trzymałam na zębach o.k 10 min(wskazane od 5 do 10.) Smak tego żelu na początku mi bardzo przeszkadzał i strasznie się śliniłam (mając te aplikatory założone), ale dałam radę wytrzymałam do końca... co do efektów końcowych : rozjaśnienie-jeden dwa odcień niżej (czyli można by powiedzieć że ładnie).
Ale!!??po 5-15 dniach
kolor zębów stopniowo powracał do poprzedniego wyglądu, więc było mi przykro;( 
Preparat nie uszkodził mi szkliwa, ani nie podrażnił dziąseł.
Produkt bardzo wydajny, zostało mi jeszcze pół tubki (producent piszę że faza nr.1 czyli ten żel można używać co codziennego mycia zębów, wiec używam).
Teraz pokażę Wam moje efekty "przed i po"

Można powiedzieć Wow nawet ładnie wybieliło, ale czemu ten kolor nie pozostał na długo??
Czytałam dużo recenzji na temat tego produktu, niektórym ładnie wybielił ząbki, innym uszkodził szkliwo, a jeszcze innym produkt nie zadziałał.Więc kochani na każdego inaczej zadziała, dlatego ja nie odradzam nikomu, ani nie polecam.Macie ochotę przekonajcie się sami na własnej skórze...fiu fiu..na własnych zębach;)))

Firmie dziękuję za współpracę i zapraszam na stronkę:
Biała Perła oraz Facebook





poniedziałek, 26 maja 2014

Miyo Super Lash!!

Witam!!! 
Niedawno pisałam o tuszu który wydłuża rzęsy,czyli o Mascarze Lash Xtension od Miyo,to teraz czas na pogrubienie!!! a jest nim Super Lash- braciszek "Zebry"(albo siostrzyczka hmm ..sama nie wiem,ale nie będziemy wchodzić w szczegóły :D:D:D
więcej o mascarze :
Tusz Pogrubiający z Silikonową szczoteczką!!
Od producenta:
Efekt niebanalnego spojrzenia !
Mascara z plastikową szczoteczką:

1) dwukrotnie pogrubia rzęsy

2) precyzyjnie rozdziela

3) pielęgnuje i wzmacnia

Testowana okulistycznie. Hipoalergiczna

Poj. 12ml

 Idealna dla rzęs o średniej długości..
Widać różnicę...?Ja widzę i to  mi wystarczy :))
  Moja opinia:)
Bardzo delikatnie pogrubia rzęsy,nadając wyrazisty czarny kolor.W moim przypadku wystarczy jedna warstwa, aby efekt był widoczny.
Szczoteczka silikonowa ładnie rozdziela rzęsy, nie powstają żadne grudki czy "owadzie nóżki".Wielką zaletą jest to, że tusz się nie osypuje i nie kruszy.

Opakowanie trwałe, dobrze się zakręca.Wydajny i dobrze się go zmywa:)

Jestem na Tak ,polecam spróbować na własnych rzęsach..cena fajna bo tylko 8 zł. więc warto wypróbować:))
Jakbym miała wybierać z pośród tych dwóch "braciszków"tusz pogrubiający czy wydłużający wybrała bym"wydłużający"ale tylko ze względu na zwykłą szczoteczkę.



Krótkie podsumowanie:


A Dla Was co jest ważne wydłużenie czy pogrubienie???

piątek, 23 maja 2014

Wyniki rozdania PARTYLITE oraz Ponowne losowanie z mojego rozdania!!!

WYNIKI ROZDANIA:))
Dziękuję Wszystkim za udział.
Łącznie zgłosiło się 29  osób z bloga, z fb 5 osób razem 34 osób:)

Do losowania użyłam stronki losowe.pl

Pachnące rozdanie wygrywa numerek 34 czyli :

ANNA SKWAREK

Gratuluję i na dane czekam 5 dni:) 
 na adres- renia114@poczta.fm 

Moje Rozdanie!!!!
 Na początku chciałam napisać,że czekałam prawie 2 tyg. na dane od Marioli L - przykro mi,że nie dałaś znać(pisałam również do Ciebie na priv i nic...);(

Więc kochani wybrałam kolejna osobę a jest nią :
Proszę również wysłać mi dane na adres renia114@poczta.fm

 A teraz pochwalę się jakie ostatnio paczuszki zagościły w moim domu:)
Góralki(wygrana)
Błyszczyk od Miyo (wygrana)
Szczoteczka elektryczna(wygrana)
I moje kochane SKECHERS Shape-ups które sobie zakupiłam na stronce Bon Prix

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU:))


środa, 21 maja 2014

ARGANOWY PEELING SOLNY Z MASŁEM SHEA O ZAPACHU POZIOMKI!!!

Witam!!!
W ramach współpracy z firmą EtnoBazar
dostałam do testów, a raczej sama miałam przyjemność sobie wybrać jeden produkt... 
Wybór kosmetyków był ogromny (wszystkie produkty były bardzo ciekawe i wszystkie bym chciała mieć:D)..ale cóż po długim szukaniu wybrałam:
ARGANOWY PEELING SOLNY Z MASŁEM SHEA O ZAPACHU POZIOMki!! 
I nie żałuję wyboru bo miałam bardzo trafny :))
Peeling pobudza krążenie krwi, wygładza i oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Po peelingu skóra nabiera blasku, ma świeży koloryt i wolniej się starzeje.
SKŁAD: sól, masło shea, olej arganowy, olej kokosowy, wit e ,zapach.
Od producenta:
Systematyczne złuszczanie naskórka to podstawa nowoczesnej pielęgnacji skóry. Peeling (scrub, piling) usuwa obumarły naskórek przy pomocy składnika peelingującego odsłaniając nową, zdrową skórę.
W ten sposób głębsze warstwy skóry otrzymują sygnał do wzmożenia produkcji kolagenu i elastyny.
Masło shea-karite intensywnie nawilża, zapobiega utracie wody przez skórę. Dzięki niemu skóra jest miękka i odżywiona.
•    Przyśpiesza regenerację i zapobiega starzeniu się.
•    Posiada niezwykłe właściwości odmładzające i kojące, które wykorzystywane były już od niepamiętnych czasów.
•    Goi rany i zmiękcza skórę, a poza tym posiada witaminy E i F.
•    Potwierdzone naukowo zalety shea to wysoka skuteczność liftingująca, duża stabilność, szybkie wchłanianie.
Przywraca elastyczność i jest dobrym składnikiem na rozstępy, cellulit i wysuszenie skóry. Masło jest naturalnym filtrem słonecznym UVA i UVB, chroni przed czynnikami atmosferycznymi oraz zanieczyszczeniami powietrza i wody.
Olej arganowy - jest jednym z najdroższych i najbardziej cenionych olejów na świecie. Posiada niesamowicie bogate właściwości kosmetyczne. 
- nawilża skórę i przywraca jej równowagę,
- łagodzi stany zapalne skóry
- wybiela i wypłyca blizny po trądziku lub odrze,
- regeneruje skórę oraz odbudowuje warstwę hydrolipidową,
- chroni przed wolnymi rodnikami
- dogłębnie nawilża przez co napina i ujędrnia skórę,
-zmniejsza rozstępy.
Olej kokosowy- niesamowicie nawilża całe ciało
•    idealnie nadaje się na pękające stopy
•    szybko się wchłania- po zastosowaniu skóra staje się nawilżona, delikatna i jedwabista
•    do cery skłonnej do podrażnień, uczuleń oraz stanów zapalnych
•    hamuje pojawianie się przebarwień
Witamina E- witamina młodości
Moja opinia:
Peeling znajduję się w małym plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemność 200 g.
Zapach bardzo śliczny- same poziomki coś cudownego !!!
Konsystencja gęsta- drobna sól zmieszana z olejem.
Peeling nie należy do mocnych zdzieraków raczej jest delikatny- bardzo przyjemny.
Po zastosowaniu peelingu nie trzeba używać dodatkowo balsamu, produkt ma w składzie masło Shea, co daje nam ogromne nawilżenie.
Skóra jest po nim lekko tłustawa, zostawia tak jakby film ochronny, co mi bardzo odpowiada.
 Jestem zachwycona tym produktem i z pewnością do niego wrócę.
Firmie dziękuję za współpracę i zaufanie:)
Stronka producenta oraz Facebook



poniedziałek, 19 maja 2014

Lakiery piaskowe:)Wow AllePaznokcie!!!!!

Witam!!!!
 Dziś przestawiam Wam kolejne lakiery które dostałam w ramach współpracy od AllePaznokcie. 
Lakiery piaskowy nr.17 i 03 czyli róż i neonowy pomarańcz:)
Nowy trend w stylizacji paznokci !!!
Od producenta:
Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki małym drobinkom daje po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury.Idealnie kryję płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitująca cukrową posypkę.Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor.Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw.Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejna warstwę. 

Lakier piaskowy różowy.
Bardzo mi się podoba kolorek, mój ulubiony:)
Na pazurkach mam dwie warstwy.
Lakier znajdziemy tu: Lakier różowy nr. 17
Lakier piaskowy neonowy pomarańcz:)Ten kolorek jest naprawdę ostry :D:D:D aż rzucający się w "oczy"
Lakier znajdziemy tu: Neonowy pomarańcz nr.03
 Moja opinia.
Moje pierwsze malowanie tego typu lakierów, lecz nie ostatnie. Bardzo spodobały mi się i chętnie sięgnę po inne kolorki...
Lakier bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciach, konsystencja odpowiednia (nie za gęsta i nie za rzadka:).
Po nałożeniu dwóch warstw (przy jednej grubszej warstwie również...) mamy ładny efekt z tysiącami delikatnych ziarenek:).
Lakier bardzo szybko wysycha i trzyma się naprawdę długo, byłam zaskoczona bo utrzymywał się 5 dni, a potem tylko lekko się ścierał na końcach paznokci.
Inne zalety to takie, że nie barwi płytki paznokcia i nie widać na nim smug...
Cóż więcej mogę napisać?hmm spróbujcie i przekonajcie się sami:)
Zapraszam: 
AllePaznokcie oraz  Facebook
I JAK PODOBAJĄ SIĘ  LAKIERY Z POSYPKĄ CUKRU???KTÓRY KOLOREK WAM SIĘ PODOBA???

piątek, 16 maja 2014

MYDLARNIA-Mydło z WOSKIEM PSZCZELIM

Witajcie!!!!
Nie dawno pisałam recenzje o mydełku z BOROWINĄ I BURSZTYNEM:)

Teraz czas na następną recenzje kolejnego mydełka,a jest nim
100% NATURALNE MYDŁO Z WOSKIEM PSZCZELIM
Od producenta: 
100% naturalne mydło hipoalergiczne z woskiem pszczelim. Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry. Wosk pszczeli posiada właściwości bakteriobójcze oraz wygładzające,uelastycznia i zmiękcza skórę. Zawiera proteiny, lipidy, witaminy oraz cenne sole mineralne. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących. Opakowanie 100g.
Moja opinia:
Mydełko ma ładny delikatny zapach. 
Dobrze się pieni, łatwo zmywa, nie tworzy osadu na wannie.
 Działanie takie jak powinno być, czyli bardzo dobrze oczyszcza skórę nie podrażnia, nie wysusza, nie uczula.
Kolejny plus to wydajność, kostka starcza na bardzo długo (dłużej niż zwykłe mydło).
Skóra po umyciu jest gładka i odżywiona.
Szkoda tylko że zapach nie utrzymuje się długo na skórze.
To moje drugie mydełko które przetestowałam dzięki Mydlarni i z uśmiechem na twarzy mogę go Wam polecić.
Dziękuje Firmie za współpracę i zaufanie!!!
Kochani lubicie, używacie mydełek naturalnych?

poniedziałek, 12 maja 2014

Korektor Lakieru Do Paznokci Pierre Rene!!!!

Znacie Korektor Lakieru Do Paznokci???
Dziś pokażę Wam jaki fajny produkt dostałam z dyżurów, które odbywają się na stronce: Pierre Rene:)
Od producenta:
Korektor do lakieru z cienkim zakończeniem nasączonym delikatnym zmywaczem do paznokci. Pozwala usunąć błędy powstałe w czasie malowania paznokci. Gwarantuje wykonanie idealnie wyglądającego manicure w domu. Wzbogacony naturalnym olejkiem z jojoby. Nie zawiera acetonu.
Zalety preparatu:
- nie zawiera acetonu
- pozwala szybko i precyzyjnie zetrzeć wszelkie niedoskonałości lakieru do paznokci
Poj. 3 ml
Trzy końcówki wymienne:)
Teraz pokaże jak to działa:)) A więc malujemy, brudzimy....
Zmywamy, zmywamy.....
 i mamy gotowe....:)
 Moja opinia:
Mega przydatny i bardzo poręczny korektor w formie flamastra.
Jak dla mnie bardzo ciekawy produkt, ponieważ nigdy nie udało mi się pomalować pazurków idealnie, zawsze miałam poprawki, męczyłam się patyczkami kosmetycznymi maczanymi w zmywaczu, a rezultaty były średnie;(
 Aż tu nagle pojawił się taki świetny gadżet, który bardzo fajnie i szybko zmywa niedoskonałości lakieru.Sama końcówka jest dobrze nasączona zmywaczem oraz lekko ścięta, co zapewnia nam dokładne dotarcie do zabrudzonej lakierem skóry.
Bardzo dobry do wykonywania różnych wzorków np.pasków, kropek.....
Bardzo wydajny.
Ja jestem pod wielkim wrażeniem,a Wy?
Cena tego korektora to 13,49 zł.

Znacie ten produkt?Lubicie?

POZDRAWIAM !!!
 


piątek, 9 maja 2014

Babka Domowa!!!!!

Dziś Kochani będzie na słodko :)
Babeczka domowa którą dostałam w ramach współpracy,od firmy CREDO PR
Babka domowa jest wyjątkowo łatwa w przygotowaniu. Po upieczeniu ciasto ma finezyjną i puszystą strukturę. Jej tradycyjny domowy smak i wygląd można łatwo zmieniać dodając np. kakao, co sprawi, że powstanie nam zupełnie nowa pyszna babeczka marmurkowa.
Tak wyglądały moje składniki wszystkie razem w naczyniu tuż przed połączeniem ich w całość .
Tutaj składniki już połączone i gotowe do przełożenia w formę do pieczenia,ja wybrałam taką typową prostokątną foremkę.

Konsystencja tego ciasta jest idealna jak domowej roboty nie za rzadka nie za gęsta:))

 
A to efekt końcowy!!!!!Hura hura wyszła mi:)))))
  Polewę przygotowałam z 5 łyżek stołowych cukru,1/3 kostki margaryny,2 łyżki stołowe kakao,3 łyżki stołowe wody.Całość posypałam wiórkami kokosu.Moim domownikom babka domowa bardzo smakowała:))Na talerzach zostały same okruszki...

Często sięgacie po takie produkty "błyskawiczne" w przygotowaniu ?

Więcej wiadomości o produktach można poczytać TUTAJ .
Produkt otrzymałam  od CREDO PR
Smacznego!!!!