piątek, 6 czerwca 2014

Naturalna 100% Glinka

 Witam! Dziś przedstawię Wam wspaniały produkt który dostałam w ramach współpracy od firmy ETNOBAZAR.PL a jest to naturalna glinka Ghassoul Maroko.


Od producenta:
Glinka ta posiada certyfikat ecocert. Jest w pełni ekologiczną glinką. Nie zawiera żadnych domieszek. Certyfikat EcoCert przyznawany przez firmę ECOCERT to jedna z najbardziej znanych firm zajmujących się certyfikowaniem ekologicznych kosmetyków.Znakiem "ekologiczne i biologiczne kosmetyki" mogą być oznakowane produkty, w których ilość stosowanych surowców pochodzenia naturalnego wynosi przynajmniej 95%
Skład: Silica (SiO2) 54-65%, Magnseium Oxide (MgO) 20-27%, Aluminum Oxide (Al2O3) >5%, Calcium (CaO)<3%, Irone Oxide (Fe2O3)<2%.


DZIAŁANIE: Glinka nakładana na twarz i ciało odżywia skórę -posiada w składzie: magnez, krzem, potas, wapń, żelazo, glin, miedź,lit,cynk, -odtłuszcza i myje skórę oraz włosy, -zapobiega łuszczeniu się skóry oraz wysuszaniu, -matuje i odświeża, pielęgnuje wrażliwą i trądzikową cerę, -sprawdza się jako naturalny szampon,dokładnie myje włosy, nadaje im połysk i zdrowy wygląd, -oczyszcza skórę z martwego naskórka, -napina skórę, walczy z cellulitem i rozstępami.

STOSOWANIE: Glinkę mieszamy z letnią wodą do uzyskania błotnistej masy. Nakładamy na całe ciało lub na twarz i pozostawiamy do wyschnięcia. Około 10 minut. Po tym czasie zmywamy glinkę. Skóra staje się wyraźnie bardziej gładsza, napięta i odżywiona.
Na włosy: mieszamy glinkę z wodą, następnie wmasowujemy we włosy. Na koniec dokładnie płuczemy. Zalecane jest zastosowanie odżywki do włosów po myciu.
Można stosować również jako płukankę do włosów. Dzięki tej metodzie włosy nabierają puszystości.

Włosy po kilku takich zabiegach stały się zdrowsze, lśniące, delikatne oraz mniej się przetłuszczają (bo z tym miałam najbardziej problem). Bardzo fajna jest również płukanka do włosów z glinki dla uzyskania puszystego wyglądu (robimy wtedy mieszankę bardziej rzadszą).

Na twarz:
 
Glinkę trzeba rozrobić porcję przed każdym użyciem - inaczej się zbryli!
Przygotowaną glinkę nakładam na twarz na ok 10 min, zmywam ciepłą wodą.
Moja twarz po kilku takich zabiegach stała się promienna, czysta oczyściła pory z czego jestem bardzo zadowolona. Skóra stała się rozświetlona, oczyszczona, napięta i nawilżona.
Glinka bardzo fajnie reguluje nadmiar sebum. Jest miękka i delikatna w dotyku.
Z glinką można dowolnie eksperymentować.
Do tego celu sprawdza się wymieszanie jej z mlekiem, miodem, olejkami, sokiem z cytryny,
które dodatkowo wspomogą walkę z trądzikiem np. tymianek, lawenda.
Do skóry naczynkowej-olejek różany, do wrażliwej skóry można dodać olej arganowy itd..
Jestem bardzo zachwycona naturalną glinką.
Glinka Ghassoul ma "wiele zastosowań", nadaje się do każdego typu cery, pomaga walczyć z wszelakimi problemami skóry.Bardzo wydajna:)
To jest zdecydowanie najlepsza moja glinka z jakich miałam.
Polecam w 100% 

Firmie dziękuję za współpracę i zaufanie

27 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tym kosmetykiem, musi być mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o nakładaniu glinki na włosy :D. Ciekawe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszłam o niej, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie stosowałam na włosy więc na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam glinki :) tej niestety jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie próbowałam tej glinki ale kiedyś muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. glinki na włosy jeszcze nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kosmetyki, które mają szerokie zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo fajnie :) też musiałabym sobie takie spa zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem jakby na moich włosach się spisała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam glinki :) aktualnie używam zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia, że ma ona tyle zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja droga fajnie wyglądasz z tym błotkiem na twarzy :)
    Fajna sprawa, bardzo zaciekawiłaś mnie. Będzie moja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh fajnie prawda?aż dzieci uciekły jak mnie zobaczyli:))hihihi dziękuje ♥

      Usuń
  14. I nawet na włosy można używać, super, fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOWNIE! :) - CUDOWNIE TU POZMIENIAŁAŚ! JAKI NAGŁÓWEK WOW! :)))
    Co do glinki - fajnie, że Ci odpowiada! :) SUPER ZDJĘCIA! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurdę ! Nie wiedziałam że można stosować ją na włosy ! Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam glinki,już mnie zaciekawiłaś bo tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę glinkę i niestety w zastosowaniu na twarz się nie sprawdza, bo bardzo wysusza mi moją suchą skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj szkoda;(A próbowałaś dodać do glinki olejek??np. arganowy,lniany bądź olejek z awokado??? jest dla skóry suchej !!! Spróbuj :)

      Usuń
  19. Uwielbiam leżeć z róznymi cudami na całym ciele i czuć, jak odnawia sie moje ciało - taka glinka jest dla mnie jakby robiona na zamówienie;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak na mnie by zadzialała :) ale mysle ze niezle, bo nie mam problemów z wysuszaniem skóry :). ale glinka krzywdy nie zrobi prawda :), Ciakwy produkt, i jak zawsze super opisałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja skóra lubi się z glinkami, ale na włosy ich jeszcze nie nakładałam ;)

    OdpowiedzUsuń