piątek, 13 czerwca 2014

Olej Arganowy 100%

Witam!!
Na samym początku chciałam Serdecznie podziękować firmie Manufaktura-Apteczna  za współpracę i zaufanie.
Przedstawiam Olej Arganowy 100% naturalny, surowy, bez dodatków zapachowych, konserwujących i barwników.
Od producenta:
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
Więcej na temat oleju znajdziemy tu: Olej arganowy
Komu jest polecany?
-Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
-Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
-Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
-Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry
-Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania.
-Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.
 - Najnowsze doniesienia naukowe informują, że dzięki poprawieniu jędrności skóry olej arganowy redukuje cellulit i rozstępy.
Moja opinia
 Szklana, ciemna butelka zapobiegającą rozkładowi substancji czynnych pod wpływem światła zapewniającą obojętność chemiczną opakowania względem oleju, tym samym gwarantująca trwałość olejku przez cały okres przydatności do użycia jak i po pierwszym jego otwarciu.

Plus dodatkowy zaplombowany korekgwarancja nienaruszalności zawartości.Do preparatu dołączona jest pipeta, dzięki której wydobycie olejku jest bardzo proste. Z łatwością możemy również dobrać dawkę, którą chcemy aktualnie użyć. Piękna szafa graficzna na produkcie.Zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny.Używam go wielofunkcyjnie, jako olejek do twarzy, do kremu(kilka kropel), do pielęgnacji skóry, włosów oraz paznokci.W każdej z tych partii sprawdził się wzorowo.
Do pielęgnacji twarzy-czyni ją delikatną, rozjaśnioną i wypoczętą.Stosuję kilka kropelek na noc oraz mam parę kropelek dodanych do mojego ulubionego kremu.
Do włosów-po olejowaniu włosy są błyszczące, miękkie, lśniące, wyglądają naprawdę zdrowo.Kilka kropelek olejku rozgrzewam między palcami i wcieram w mokre włosy.Na rozdwojone końcówki wcieram w suche włosy.
Do paznokci,skórek- kilka kropelek na całą płytkę paznokcia, czekam aż ładnie się wchłonie po czym wycieram dłonie w papierowy ręcznik.Paznokcie są  gładkie i twardsze, a skórki ładnie nawilżone.
Produkt jest bardzo wydajny.
POLECAM OLEJ ARGANOWY!!!
Zapraszam do:
Strona Producenta , Facebook  oraz Sklep





18 komentarzy:

  1. Ciągle jest na mojej wish liście, akurat zużywam inne oleje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obecnie używam olejek argonowy na końcówki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i bardzo lubię, mój ulubiony olej do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej arganowy to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam możliwość testować ten olej i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo będę miała okazję wypróbować olej arganowy :). Jestem ciekawa jak się u mnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam olejek arganowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo go lubię :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już to kiedyś pisałam. Że lubię olej arganowy ale napiszę to jeszcze raz. Uwielbiam. Ten jest na liście oczekujących na trafienie pod moje skrzydła a może ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam czystego oleju arganowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten olejek i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń