poniedziałek, 16 czerwca 2014

ORIFLAME

Witam!!!
Ostatnio przyszła do mnie bardzo fajna paczka od Pani Ani.Bardzo sympatyczna, miła w korespondencji osoba, otrzymałam bardzo ciekawe dla mnie kosmetyki Oriflame oraz katalog.
Tutaj KLIK możecie doszukać się wielu, naprawdę ciekawych informacji oraz pooglądać katalog  :)
Dziś przedstawię Wam dwa produkty z tej właśnie ślicznej paczuszki:)
 -Błyszczyk Power Shine THE ONE nr.30629 ROSE GLACIER
-Kredka do oczu GIORDANI GOLD nr.22739 BROWN

Zacznę od błyszczyku którego bardzo polubiłam.
Znajdziemy go tu-Błyszczyk Power Shine 
Od producenta:
Gwiezdny blask na Twoich ustach! Efekt lustrzanego połysku i większych, pełniejszych ust to zasługa specjalnej formuły oraz aplikatora ShineBoost zapewniającego idealną aplikację. Wygładzający kompleks GlossKiss gwarantuje uczucie gładkości i nawilżenia przez nawet 8 godzin. 5  ml
 Moja opinia:
Błyszczyk przepięknie się mieni i błyszczy.Drobinki są bardzo delikatne nie wyczuwalne.Konsystencja idealna-nie za rzadka ani nie za gęsta.Zapach ahhh cudowny kojarzy mi się z  świeżym, soczystym arbuzem.Na ustach utrzymuje się dość długo.Bardzo wydajny.Kolorek mój ulubiony-jasny delikatny róż:)Bardzo jestem z niego zadowolona.
Cena katalogowa 29.90

Kredka do oczu GIORDANI GOLD -
Luksusowa gąbka do rozcierania.
Od producenta:
Wysokiej jakości miękka końcówka rozcierająca o udoskonalonym kształcie pomaga osiągnąć przydymiony, uwodzicielski efekt.
Moja opinia;)
Kredka jest matowa, miękka, łatwo się nią pracuje, daje ładny efekt i jest trwała.
Ciemny brązowy kolor, dobrze podkreśla i optycznie powiększa oko.
Trzeba pamiętać żeby ją rozetrzeć bo inaczej niestety lubi się odbijać na powiece.
Dołączona gąbeczka nie tylko pozwala rozetrzeć kreskę, ale również może służyć jako korektor.
Teraz kochani pokaże moje efekty ;)
EFEKT PO ROZTARCIU GĄBKĄ...
Zapraszam 
I jak Wam się podoba?używacie kosmetyków z ORIFLAME??

15 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki, zwłaszcza kredka

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden produkt, a to dlatego, że już mi przeszedł szał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! fajne kosmetyki !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredka całkiem fajna. Ogólnie nigdy nie zamawiałam kosmetyków z Oriflame, zawsze wolałam AVON :p
    Fajny blog! Obserwujemy? takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tej kredki i lubię ją :) Świetne rzeczy dostałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kredka fajnie się prezentuje i rozwiązanie z gąbką to świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk mam troszkę ciemniejszy , fajnie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten błyszczyk :) Kredkę wolałabym jednak w ciemniejszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości :). Błyszczyk bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie Ci w tym błyszczyku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kosmetyki ale błyszczyka w regularnej cenie na pewno bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń