czwartek, 12 czerwca 2014

Moje nowe współprace z firmą Dr.Organic,Nikwax oraz Cintamani :)

Witam!!
Dziś pochwalę Wam się moimi wspaniałymi produktami  jakie niedawno otrzymałam;)
Pierwsza współpraca od Dr.Organic
Otrzymałam  : 
-Regenerujące krem przeciw starzeniu się skóry na bazie minerałów z Morza Martwego 15 ml.
Organiczne Serum pod Oczy Mleczko Pszczele 15 ml
- 6 próbek (szampon,maseczka,krem do rąk,balsam i żel do ciała)
Bardzo jestem z tych produktów zadowolona i ciekawa działaniem:)
Dziękuję Firmie: 
Druga moja bardzo miła oraz ciekawa współpraca z firmą NIKWAX
Otrzymałam:
-Środek impregnujący w płynie do bawełny,poliestru o właściwościach bawełny,brezentu
-Wosk impregnujący do skóry licowej (próbka)
-Żel do czyszczenia obuwia
-Impregnat obuwia z tkanin i skóry oraz nubuku i zamszu
Moje buciki będą teraz błyszczały jak diament:))
Dziękuję Firmie:  
Trzecia moja "zdrowotna" paczuszka w pięknym opakowaniu:) od firmy Cintamani
Otrzymałam:
-Citrosept forte 10ml.
-Citrosept Dental 15g
Citrosept forte,ekstrakt z grejpfruta z koncentratem aceroli już stosuję 2 razy dziennie po 20 kropelek.Troszkę ostatnio byłam przeziębiona więc suplementy są bardzo przydatne.
Dziękuję Firmie:   
    
Następna moja przesyłka również przyjemna to dwie próbki naturalnego olejku eterycznego którą dostałam od bardzo miłej Pani Gosi która docenia wartość olejków eterycznych, jest konsultantką dla firmy doTERRA.
-olejku z lawendy  1ml
-olejek mięty 1ml
Warto wiedzieć, że naturalne olejki eteryczne nie tylko pięknie pachną, ale jeszcze "swoje robią" i wystarczy tylko jedna kropelka.:)
Lawendę stosuję do ulubionego kremu.
Kropelkę mięty dodałam ostatnio do koktajlu truskawkowego,powiem Wam pychotkaaaa
Zapraszam na stronkę :
Eteria-Wellness
Na koniec moja słodka wygrana Raffaello 
Oczywiście kochani zapraszam Was do mnie z każdym się podzielę :D:D:D

Kochani ja uciekam testować moje cudne produkty które niebawem o nich porozmawiamy,a Was zapraszam do zapoznania się z produktami :) 
A może znacie już je??Jak tak to napiszcie coś o nich:)
Zapraszam!!!

24 komentarze:

  1. Super widok, tyle wspaniałych przesyłek, znam jedynie Raffaello oczywiście oraz produkty Cintamani, które fajnie się u mnie sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych testów :) i smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetne współpracę zwłaszcza dr Organic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne współprace, gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D super ! gratuluję :D
    zazdroszczę tej słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przesyłki - gratulacje !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współprac. Raffaello jest pyszne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kochana, świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zazdroszczę Raffaelo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Renatko super!!!!! Udanego testowania!!! :))))
    Na rafaello nie wpadnę bo nie lubię :))))
    Pozdrawiam z domowego szpitala !! :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu współprac! A Citrosept to bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń