poniedziałek, 2 czerwca 2014

CARCHEM - KOSMETYKI SAMOCHODOWE

W ramach współpracy z firmą CARCHEM dostałam do testów, środki do pielęgnacji lakierów i tworzyw sztucznych. Najbardziej ucieszył się mój mąż i to on wybrał sobie produkty do pielęgnacji swojego motocykla.

Na początku dziękuje ślicznie za ładną dedykację która została umieszczona na produkcie :).

1. CarChem Deep Clean Polish Emulsja polerska wykończeniowa.
Specjalnie opracowana przez nasze laboratorium zaawansowana technologicznie formuła.
Usuwa zanieczyszczenia,utlenienia (oksydacje)oraz hologramy. Tworzy głęboki, bogaty połysk. Zawiera olej silikonowy, którego zadaniem jest poprawa poślizgu w czasie polerowania oraz wypełnienie drobnych rysek. Szczególnie polecana do czyszczenia lakieru przed woskowaniem.
Cechy:- doskonały jako cleaner przed woskowaniem i aplikacją sealantów - trwale usuwa hologramy i lekkie uszkodzenia z lakieru - tworzy głęboki blask i wysoki połysk - łatwe polerowanie i szybkie usuwanie pozostałości produktu - produkt przeznaczony do maszyn rotacyjnych oraz maszyn dual action - przyjemny zapach.
Zastosowanie- wszystkie rodzaje lakierów. Więcej o tym produkcie tu: CarChem Emulsja polerska wykończeniowa


2. CarChem Nano Sealant Długotrwała ochrona lakieru.
Nano Sealant jest zaawansowaną nanotechnologicznie powłoką, która chroni i poprawia wygląd powierzchni lakieru.Krystalicznie czyste polimery wypełniają mikropory lakieru. Silnie do niego przylegając i uszczelniając chronią przed czynnikami zewnętrznymi. Dzięki kombinacji polimerów i specjalistycznych absorberów UV, Nano Sealant zapewnia pełną ochronę przed blaknięciem lakieru przed kwaśnym deszczem, promieniowaniem UV, utlenianiem lakieru, olejami i przed płowieniem lakieru.
Cechy:tworzy powłokę ochronną, wypełnia mikropory lakieru, uszczelnia je, - ochrona przed kwaśnymi deszczami - ochrona przed promieniowaniem UV - ochrona przed blaknięciem koloru - ochrona przed utlenianiem - ochrona przed śniegiem, lodem i solą - powłoka hydrofobowa - wysoki połysk - wydłuża żywotność lakieru samochodowego - ułatwia mycie bez konieczności polerowania - umożliwia inspekcję po aplikacji dzięki znacznikowi UV - nanotechnologia, polimery - przewidywana trwałość 1 - 2 lata
Zastosowanie- lakier samochodowy- żelkot - jachty, łodzie, motorówki. Więcej o tym produkcie znajdziecie:

3. CarChem Polymer Rubber & Plastic Protectant Ochrona tworzywsztucznych i gumy.
Bardzo skutecznie usuwa zabrudzenia i plamy. Dzięki polimerom jest trwały,a po jego użyciu powierzchnie długo pozostają czyste. Zmniejsza potrzebę regularnej konserwacji. Daje doskonałe rezultaty na desce rozdzielczej, obiciu drzwi, oponach, kołpakach zewnętrznych oraz wykończeniu komory silnika. Regularnie stosowany zapobiega wysuszaniu, pękaniu i blaknięciu, które często jest wynikiem działania ciepła i promieni słonecznych w tym promieniowania UV. Cechy: lekko matowy, satynowy wygląd tworzyw i opon - zapobiega wysuszaniu, pękaniu i blaknięciu -Non Greasy Formula - nie pozostawia tłustej warstwy - technologia polimerowa - nie zawiera silikonu - przyjemny zapach - biodegradowalny. Zastosowanie: - tworzywa sztuczne, uszczelki gumowe - deska rozdzielcza, tapicerka drzwi - plastikowe i gumowe elementy komory silnika - opony i kołpaki - nielakierowane zderzaki, listwy. Więcej o tym produkcie znajdziecie tu:


Kilka moich słów: Ogólnie mąż był bardzo zadowolony z produktów, aż się zdziwiłam sama, ponieważ on zazwyczaj jak się go pytam: Fajnie to jest? Podoba Ci się?odpowiada: Może być:) albo: No fajne! Więc jak już coś więcej powiedział to musiał być naprawdę zadowolony.Teraz kochani Uwaga ja idę na kawę, a męża zapraszam na krótką recenzję kosmetyków.....więc poniżej opinia męża, prosto z pod klawiatury:)

 Szybko i sprawnie. Do polerki wykończeniowej miałem użyć aplikatora gąbkowego,podobno najlepszy ten okrągły żółty(tak doradził mi Pan Maciej).Ale że nie udało mi się go zdobyć w sobotni wieczór,postanowiłem wykonać całą operację ręcznie za pomocą mięśni, irchy i miękkich ręczników papierowych. Specjalnych do pielęgnacji samochodu i motocykla. Zaryzykowałem trochę na koszt efektu końcowego,ale jak się dowiecie w dalszej części testu -opłacało się mimo wszystko :) Efekt? Pasta poleska wykończeniowa mimo nie używania siły mechanicznej a ręcznej,nadaje piękny połysk,usuwa małe ryski,ładnie pachnie. Mleczko lekko wcieramy w lakier mniej więcej jak pastę poleską lekko ścierną. Już po tym zabiegu motocykl nabiera piękna.
Drugim produktem był długotrwała ochrona lakieruta była dla mnie najważniejszaNa początku podchodziłem do tego sceptycznie. Za bardzo nie chciało mi się wierzyć co do efektu który ma przynieść zastosowanie podobno  trwałej ochrony lakieru nano sealant. Po nałożeniu w/w produktu,w pierwszym momencie czułem się trochę jak bym smarował motocykl oliwką do balsamowania niemowlaka,jednak z każdym przesunięciem ręcznikiem papierowym po powierzchni lakieru, Nano sealant znikał a przecierany element karoserii coraz bardziej się błyszczał i był mega gładki. Dodatkowo super zapach dodawał pikanterii całej tej operacji. W efekcie tej całej procedury lakier pokrył się jakby powłoką którą porównałbym do idealnie czystej tafli szkła. Po przetarciu mięciutką irchą w ostatniej fazie czyszczenia i pielęgnacji byłem niesamowicie zaskoczony efektem końcowym na lakierze mojej Fazerki. Aktualnie Lakier wygląda jak bym właśnie wyjechał z salonu lub od lakiernika. Jest lśniący i można się w nim przejrzeć co pokazują zamieszczone fotki.


Na cały motocykl zużyłem ok 20 ml każdego z produktów. Są bardzo wydajne. Produkt trzeci to: Ochrona tworzyw sztucznych i gumy o nim najmniej ponieważ w motocyklu niema zbyt dużo takich elementów plastiku itp.po posmarowaniu ręcznikiem papierowym zostawił mi trochę smugi po wyschnięciu.Ale myślę że po zastosowaniu tylko irchy,efekt będzie bardzo dobry-więc przyznaję się -nie słuchałem na lekcjach :) i do końca nie wiedziałem jak go dobrze użyć by dał pożądany efekt. Plastic protektant dobrze usuwa plamy,zabrudzenia i nadaje lekko matowy wygląd ale przede wszystkim  chroni  tworzywa przed promieniowaniem UV gumę przed blaknięciem, utlenianiem, kruszeniem itd..


Podsumowując: W 100 % polecam chemię carchem, bo to co osiągnąłem na moim motocyklu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło i szczerze to aż takiego dobrego efektu na  pewno się nie spodziewałem. Jak długo ten efekt się utrzyma - zobaczymy za kilka tygodni. Jestem zadowolony.

ZAPRASZAM
Sklep oraz Facebook


15 komentarzy:

  1. fajne, mój by się też cieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie spisały się produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) poprosimy więcej męskich recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, przydałby się takie produkty moim motocyklistom :). Ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. podpisuję się pod tym, kosmetyki carchem bezapelacyjnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super , bardzo fajne mają produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kupie swojemu do nowego autka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, mój samochód nie ma ze mną lekko. chciałby być rozpieszczany takimi środkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt świetny, motocykl i jego właściciel / oraz żona / na pewno zadowoleni z takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motocykl cudo :) chociaż boję się jeździć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług oferowanych przez www.zadbaneauto.pl – znają się na ochronie lakieru i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja korzystam od jakiegoś czasu z kosmetyków ze sklepu Sshowcarshine.pl i musze wam powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolony. Na prawdę świetnie można przy ich pomocy zadbać o samochód!

    OdpowiedzUsuń