piątek, 27 stycznia 2017

PROFESSIONAL BY FAMA - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Witajcie moi kochani! Dziś przedstawię produkty do pielęgnacji włosów w trzech etapach: Mycie/Leczenie, Stylizacja, Wykończenie.
Mowa będzie o kosmetykach stworzonych przez fryzjerów dla fryzjerów, marki Professional By Fama. Znacie? Jeżeli nie, a jesteście ciekawi, to zapraszam dalej...



Kilka słów o firmie:
W 1981 roku, wspólne marzenie Stefano Fadda i Dario Capillupo o powstaniu instytucji pełnej włoskiej estetyki i stylu, przerodziło się w stworzenie firmy specjalizującej się w pielęgnacji włosów i urody z całą włoską definicją, kreatywnością i zarządzaniem. Do dziś Proffesional By Fama wspiera profesjonalnych stylistów włosów w ich codziennej pracy dostarczając im potrzebnych narzędzi do tworzenia ich kreatywnych pomysłów. Jesteśmy jedną z najbardziej cenionych marek w tym biznesie, nieustannie tworząc nowe trendy, podkreślając przy tym naszą oryginalność.

Etap pierwszy: Mycie & Leczenie
2 Care Hydra -Przywraca Hrydrolipidową warstwę włosom. Jest to linia produktów do leczenia włosów – nawilża włosy nie obciążając ich.

Żel Idrante 2Care Hydra
Głęboko nawilża włosy cienkie, kręcone, naturalne, przywracają utraconą miękkość. Jak korzystać? Nałożyć na włosy umyte i osuszone ręcznikiem. Pozostawić na 3-5 minut i spłukać.



Produkt dostajemy w miękkiej, niebieskiej tubce o pojemności 150 ml. Tubka posiada biały dozownik, który zamykany jest na zatrzask. Konsystencja dość gęsta w kolorze białym. Zapach delikatny, przyjemny, który utrzymuje się na włosach do kilku godzin. Krem nakładam tak jak pisze producent, na umyte, lekko wysuszone włosy na około 5-10 minut i spłukuję. Włosy po wysuszeniu są ładnie nawilżone, odżywione, lśniące i gładkie. Do tego dobrze się rozczesują i lepiej układają. Nie obciąża włosów i nie wpływa na ich przetłuszczanie się.

ODŻYWKA 20 FOR YOU
Efektywna jak maseczka, praktyczna w formie sprayu. Idealna do wszystkich rodzajów włosów.
Dzięki jej awangardowym składniku, gwarantuje natychmiastowe, widoczne rezultaty bez potrzeby płukania.
Proteiny jedwabiu nawilżają nasze włosy. Skład: Ekstrakt słonecznikowy, chroni i naprawia naturalne i kolorowe włosy przed promieniowaniem UV: kokosowy kompleks aminokwasów i prowitaminy B5, PrococTM, chroni włosy przed czynnikami ciepła.



Odżywka znajduje się w żółtym kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie informacje na temat produktu.
W środku różowa buteleczka w formie sprayu, która działa bez zarzutów. Pojemność 120 ml. Zapach jest największym plusem. Pachnie cudownie - kokosem. Do tego, aromat dość długo utrzymuje się na włosach, co mi się mega podoba. Jeżeli chodzi o działanie, to również jestem zadowolona. Fajnie ułatwia rozczesywania włosów. Włosy są miękkie, lśniące i odpowiednio nawilżone. Nie obciąża, nie powoduje przetłuszczenia, co dla mnie jest bardzo ważne.

AMPUŁKI REGENERACYJNE
Odżywczy lioton do włosów. Idealny do rozdwojonych końcówek. Pozostawia włosy błyszczące, jedwabiste i miękkie w dotyku. Pozwala odbudować zniszczone włókna włosów. Odpowiedni do użycia podczas zabiegów koloryzacji, rozjaśniania i trwałej ondulacji. Nie powoduje zmiany odcienia farby. Idealny do bezpośredniego użytku na włosy. Structural to doskonała emulsja, która odnawia i odbudowuje strukturę włosów.



Produkt dostajemy w kartonowym, uroczym opakowaniu. Każda ampułka ma swoją oddzielną przegródkę, co daje pewność, że nic się nie stłucze. Wewnątrz znajdziemy, pięć małych fiolek zawierających po 7 ml płynu. Ampułki są szklane i trzeba je złamać jak ampułkę z lekarstwem- jeden szybki ruch i gotowe. Konsystencja płynna, a zapach bardzo ładny, przyjemny i delikatny, który również utrzymuje się dość długo na włosach. Na umyte, mokre i wysuszone ręcznikiem włosy, nakładam jedną całą ampułkę (włosy do pasa) i trzymam na włosach przez około 40 minut (nie zawijam ręcznikiem, spinam spinką), po czym spłukuję chłodną wodą. Po wysuszeniu włosy są miękkie, delikatne, ładnie lśnią i dobrze się układają. Ja zużyłam już trzecią ampułkę i powiem szczerzę, że efekt za każdym razem jest taki sam, więc nie potrzebna jest cała kuracja, wystarczy jedna fiolka, aby cieszyć się pięknymi i delikatnymi włosami.
Najbardziej polecam do włosów zniszczonych, puszących się i suchych, myślę, że będziecie zadowolone z efektów.
Cena 1 ampułki 8 zł.



Etap drugi: STYLIZACJA
Extreme Firm Hold Mousse
Silne utrzymanie i efekt podtrzymujący o długim działaniu.
Jak korzystać: Nakładać na włosy wilgotne i wykonać stylizację.


Bardzo fajna, biała pianka, którą nakłada się na wilgotne włosy, przed wykonaniem jakiejkolwiek fryzury. Efekt utrzymania fryzury, jest bardzo dobry, trzyma się cały dzień. Do tego produkt bardzo ładnie pachnie.

Amplifier Thickening Spray
Spray zagęszczający, który zapewnia sprężystość cienkim włosom. Produkt działa tam gdzie jest to konieczne.
Jak korzystać: Rozpryskać w odległości 10-15 cm na mokre włosy, czesać w celu rozprowadzenia produktu w sposób jednakowy lub częściowo w wyznaczonym kierunku. Przystąpić do suszenia.



Spray unosi włosy u nasady, ale nie jakoś spektakularnie. Zapach sprayu jest bardzo ładny, przyjemny, trochę męski, a do tego aromat dość długo utrzymuje się na włosach. Dodatkowo spray jest termoochronny co jest dodatkowym plusem. Nie skleja włosów i nie obciąża ich.

Etap trzeci: WYKOŃCZENIE
Linia do stylizacji Academy+ ma za zadanie stymulować pracę fryzjera z narzędziami, aby wspierać ich kreatywność. Czystość, prostota i funkcjonalność to mocne strony A+. Linia produktów została stworzona z myślą o wykończeniu fryzur błyszczących lub matowych.

Mattifying Powder Texturizing Powder
Produkt do wykończenia fryzury: wygląd hiper-trendy. Odżywia i kreuje dynamiczną fryzurę w celu uzyskania matowego wyglądu.
Jak korzystać.
Rozprowadzić na rękach małą ilość i/lub aplikować bezpośrednio na suche włosy. Modelować.



Świetna alternatywa do tapirowania, napuszania i innych cudów na włosach- wystarczy wysypać naprawdę troszkę pudru na dłonie, zaaplikować u nasady włosów i gotowe! Nagle robi się burza włosów na głowie. Produkt bardziej spisuje się na krótkich włosach, niż na długich, ale oczywiści i tak jestem zadowolona z efektów, choć stosuję tylko okazyjnie. Bardzo wydajny!

Definer Strong Hold Spray 
Mocny lakier do włosów, idealny dla każdej fryzury. Doskonale nadaje się do stylizacji włosów na gorąco. Rzeźbi i wygładza fryzurę nadając jej wyglądu świetlanego, pełnego blasku.
Jak korzystać? Rozpryskać w odległości około 20/30 cm na suchych włosach.



Ja unikam lakierów, jak już to używam tylko okazyjnie. Ten produkt podoba mi się głównie, ze względu na brak duszącego, charakterystycznego dla lakierów zapachu. Jeżeli chodzi o działanie to robi, to co robić powinien - utrwala fryzurę, trzyma włosy w ładzie nie sklejając ich przy tym.


Powiem szczerze, że ze wszystkich produktów jestem zadowolona i mam ochotę poznać inne kosmetyki tej marki.
A Wy znacie te produkty? Lubicie?
Pozdrawiam!


24 komentarze:

  1. ODŻYWKA 20 FOR YOU bardzo mnie zaciekawiła ze względu na kokosowy zapach. Mam ich kosmetyki, ale niektóre z nich mają zupełnie inne działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mnmie ciekawił puder do włosów bo mam ze Schwartzkop i spisuje się super i sie zastanawiałam nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny, moja mama często go używa i jest zachwycona (włosy ma krótkie). Kiedyś miałam z Schwarzkopf ten got2b i spisywał się również dobrze ;)

      Usuń
  3. Ciekawe czy taki żel by się u mnie spisał i sprawił, że moje włosy będą w końcu miłe w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chcesz, aby były miłe w dotyku i to przy pierwszym użyciu, to polecam te ampułki- myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. Chce widzieć tą burze włosów po jednym z tych produktów :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedziesz, to Ci zrobię tą burze włosów na głowie :D

      Usuń
  5. Nie znam tych kosmetyków - ale kusisz! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mam być szczera to nie znam tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego nie miałam, a ampułki przykuły moją uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa czy ten spray unoszący włosy u nasady sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ani jedno produktu, ale bardzo bym chciała wypróbowć hihi :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą odżywkę 20w1, fryzjerka kiedyś mi poleciła i jestem bardzo zadowolona, nawet kiedyś o niej pisałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna i ten obłędny kokosowy zapach - uwielbiam :)

      Usuń
  11. Nie miałam ani jednego z twoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki, jeszcze nic nie miałam z tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, więc kosmetyki to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Same swietne produkty :*
    obserwuje i zapraszam do nas :)

    www.gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja od siebie podrzucę kurację produktami Seboradin z naftą kosmetyczną. Sama mam w domu od dłuższego czasu maskę oraz szampon i przyznam, że efekty są zdumiewające. dzięki temu, że są mocniejsze i bardziej miękkie nie mam problemu z ich układaniem, a zawsze była to dla mnie poranna katorga;)

    OdpowiedzUsuń