piątek, 20 stycznia 2017

BORN PRETTY - LAKIERY HYBRYDOWE

Witajcie!
Dziś pochwalę się Wam moją paczuszką którą dostałam od Born Pretty.
Niestety troszkę musiałam na nią poczekać, zamówiłam przed świętami, a dostałam dwa dni temu, więc czas oczekiwanie wyniósł 3-4 tygodnie.
Paczka przyjechała na szczęście cała, bez żadnego uszkodzenia. Każdy lakier był bardzo dobrze zabezpieczony, folią bąbelkową.


Lakierów jak i innych gadżetów na stronie było mnóstwo, powiem szczerzę, że nie wiedziałam na co patrzeć i który kolor wybrać, najchętniej to wszystkie bym je skradła. Jednak zdecydowałam się na kolorki z numerami 02, 03, 09. Dostępne na stronie klik za $1,85.


Kolejne kolorki które wybrałam to 67, 69.
Dostępne klik i również są w tej samej cenie co wyżej $ 1,85


Wybrałam również jeden kolorek brokatowy, już żałuję, że tylko jeden, bo odcień jest naprawdę bardzo ładny. Dostępny klik.


Soak-off Gel Polish Magnetic Gel 08. Dostępny TU, w cenie 
$3,37



Dwie Base Coat or Top Coat Klik w cenie $1,88



I na koniec blaszki do stempli- Merry Christmas klik i naklejki ozdobne na pazurki -Śnieżynki!


Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Jestem mega ciekawa jak te chińskie lakiery się spiszą i czy będę z nich zadowolona, ale o tym napiszę Wam w swoim czasie. Póki co odsyłam Was na stronkę, gdzie znajdziecie wiele lakierów zwykłych jak i hybrydowych, naklejek i dużo ciekawych promocji Born Pretty.

Znacie lakiery hybrydowe z Born Pretty? Jesteście zadowolone? Piszcie, bo jestem ciekawa.
Pozdrawiam!


22 komentarze:

  1. no jestem ciekawa jak wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ciekawie., jestem bardzo ciekawa czy takie chińcskie hybrydy spisza sie tak jak inne marki, czy jakość ich bedzie sie znacząco róznić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ich jakość, cena zachęca do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich wcześniej :) chciałabym zobaczyć jakieś mani z użyciem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie robię hybryd, ale coraz bardziej kuszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, może dlatego że nie noszę hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadają się ciekawie. Chętnie zobaczę manicure z ich wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kolorki ! Kliknięte :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne kolorki :) ciekawe jak wygladaja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ich :) ale to kwestia czasu :) zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolory i płytki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak się sprawdzą, koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak wyglądają na paznokciach. Piękne kolory.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy mam tylko blaszki i sprawdzają się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się dwa kolorki i jestem ciekawa jak sie sprawdzą, bo kusi mnie żeby zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam lakierów hybrydowych, może to błąd :)

    OdpowiedzUsuń