poniedziałek, 16 stycznia 2017

NAWILŻAJĄCA MASKA DO WŁOSÓW SUCHYCH OLIWKOWA Z PSZENICĄ

Witajcie!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam poznawać wszelakie nowości do pielęgnacji włosów i gdybym miała wybrać jakich kosmetyków zużywam najwięcej, to powiedziałabym że: maski, odżywki, szampony i olejki.
Mam dość długie włosy i bez pomocy tych produktów nie ma szans na rozczesanie jak i utrzymanie ich w dobrej kondycji. Od jakiegoś czasu stosuję maskę nawilżającą do włosów suchych, od marki HerbOlive. Jak się sprawdza? Zapraszam dalej..


Maska do włosów suchych i odwodnionych pielęgnuje włosy wzbogacając je o składniki odżywcze. Oliwa z organicznie uprawianych oliwek i pszenica nawilżą włosy, dodając im objętości i elastyczności.
SPOSÓB UŻYCIA: Po umyciu włosów szamponem nałożyć maskę na wilgotne włosy, a następnie dokładnie spłukać. Idealna do częstego stosowania.


Produkt dostajemy w plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 250 ml.
Na kartoniku znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące działania produktu, jego sposobu użycia oraz skład.
Maska ma konsystencje gęstą, kremową w kolorze białym. Dobrze rozprowadza się na włosach i również dobrze spłukuje. Zapach bardzo ładny, delikatny, lekko słodki, ale nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Maskę stosowałam na dwa sposoby przed myciem, w połączeniu z moim ulubionych olejkiem z avocado, na około pół godzinki, a także po myciu włosów, nałożoną na około pięć, dziesięć minut. Efekt w obu przypadkach jest bardzo dobry. Włosy są dobrze nawilżone, odżywione, lśniące, gładkie i miękkie w dotyku. Do tego włosy dobrze się rozczesują, lepiej układają.
Maska nie obciąża włosów i nie wpływa na ich przetłuszczanie się. Jest wydajna!


Cena maski wynosi 30 zł/ 250 ml. Dostępna jest na stronie iAroma.

Znacie ten produkt?

Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna :) ja teraz skusiłam się na maskę kallos w kg opakowaniu :P póki mam nie kupię nowej :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie miałam masek z kallosa, muszę sobie jakąś zakupić, ale w mniejszym opakowaniu, bo taką kg, będę mieć na wieki :D

      Usuń
  2. Nie znam jej, ale jak spotkam to zakupię, bo bardzo lubię takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale z opisu już ją lubię :) I opakowanie ma takie ładne zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa maska, choć nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, muszę się kiedyś na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam fazę na produkty do włosów teraz więc chetnie bym wyprobowala!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio moje włosy zmieniły charakter i stały się przetłuszczające. Niczym u nastolatki. Niebawem dostanę trądziku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Ty kochana zamiast starzeć się, to młodniejesz i dlatego :D

      Usuń
  8. Nie znałam jej wcześniej, a też bardzo lubię wszelkie maski/odżywki/olejki do włosów;) Skład ma bardzo zachęcający, więc chętnie bym spróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię dać raz w czas nawilżenie dla moich włosów ! ;) Chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daje ciekawe efekty. Warto mieć ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda całkiem fajnie :) chociaż ja na razie jestem bardzo zadowolona z działania olejku arganowego na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się skusić na nia koneicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sama nazwa brzmi bardzo kusząco :) Ja miałam teraz maskę arganowa ale nic specjalnego nie zdziałała, szukam czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maska w sam raz dla moich włosków :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej maski jeszcze nigdzie nie widziałam, no ba, nawet nie czytałam o niej na jakimkolwiek blogu 😀 także gratuluję - jak dla mnie jesteś pierwsza, a sam kosmetyk zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiej maski jeszcze nigdzie nie widziałam, no ba, nawet nie czytałam o niej na jakimkolwiek blogu 😀 także gratuluję - jak dla mnie jesteś pierwsza, a sam kosmetyk zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy nie są suche więc nie wiem czy sięgnę po tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  19. to coś dla moich włosów ..Po patrze w sklepie za nią ;)

    OdpowiedzUsuń