czwartek, 29 grudnia 2016

HIMALAYA HERBALS - PIANKA DO MYCIA TWARZY

Witajcie!
Święta, święta i po świętach, ale ten czas szybko leci, prawda? Mam nadzieję, że ten wolny czas spędziliście również dobrze, jak ja.
Dziś przedstawię Wam piankę do mycia twarzy z miodlą indyjską marki Himalaya Herbals. Zapraszam!


Pianka do mycia twarzy z miodlą indyjską marki Himalaya Herbals to produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i tłustej. Pianka skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
Zawiera miodlę indyjską oraz kurkumę. Te naturalne składniki działają przeciwbakteryjnie i chronią przed powstawaniem niedoskonałości.
Łagodna i delikatna pianka nie wysusza skóry, dokładnie myje i odświeża. Neem (miodla indyjska) i kurkuma, znane ze swych właściwości antybakteryjnych, przeciwdziałają trądzikowi i tworzeniu się wyprysków.


Pianka znajduje się w ładnej plastikowej, solidnej i przezroczystej butelce z pompką, która działa bez zarzutu. Pojemność 150 ml. Płyn jak widać ma kolor zielony.
Po wydobyciu z opakowania pianka ma bardzo przyjemną kremową konsystencje, o lekko zielonym zabarwieniu. Nie znika od razu, tylko ładnie rozprowadza się na skórze. Na umycie całej twarzy wystarczy jedna, góra dwie pompki.



Zapach jest świeży, ziołowy bardzo przyjemny, delikatny. Co do działania, to robi co ma robić, czyli dobrze oczyszcza, zmywa resztki makijażu i usuwa nadmiar sebum. Skóra po zastosowaniu jest miękka i przyjemna w dotyku.
Nie podrażnia, nie wysusza skóry i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia. Nie wiem, jak się sprawdzi przy cerze wrażliwej, czy z problemami, ale do cery mieszanej czyli mojej, spisuje się dobrze.


Cena około 30 zł i jest dostępna na stronie producenta.

Znacie piankę do mycia twarzy tej marki? Lubicie?
Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. Znam tą piankę u mnie trochę ściągała skórę po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam styczności z tą pianką .

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, ale u mnie średnio sie spisała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej nie miałam, ale pianki do mycia bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ich kosmetyki są dosyć popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tej pianki, ale ogólnie lubię produkty tej marki więc kiedyś i po nią chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie do końca mnie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności jeszcze z ta pianka, można dostać ją w jakiejś drogeri sieciówce? Czy tylko przez internet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektórych sklepach zielarskich, aptekach, drogeriach Rossmann i hipermarketach Kaufland, tyle tylko wiem ;)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawi mnie ta marka w pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat jej nie miałam. Ale do mycia twarzy używam tylko pianek więc pewnie kiedyś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze pianki do mycia nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pianki, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym tą piankę wypróbowałam ,mam mieszaną , trądzikową ale i tak bym się skusiła ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym ją wyróbowała, lubię pianki do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten marki, mam tylko pastę do zębów, ale intryguje ta pianka mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że Himalaya ma taką piankę w swojej ofercie. Obecnie stosuję krem nawilżający tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio widziałam kilka kosmetyków z Himalaya w Tesco;) Pianki nie miałam, ale planuję kupić peeling z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej firmy miałam jedynie krem do twarzy, ale strasznie mnie podrażniał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tej nie miałam :) teraz używam swojej pierwszej pianki - z Iwostin

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie produkty tej firmy, jednak nigdy żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli jeszcze petard masz
    to je zapal - czadu dasz!
    Bo przypadkiem jedna chwilka
    może zmienić się w motylka
    i odlecieć byle gdzie
    pozbawiając marzeń Cię.
    Więc je spełniaj po troszeczku
    i nie marnuj ich koteczku,
    bo spełnione twe ambicje
    Nowy Rok skończą pomyślnie.
    Bo w Sylwester - magii czas,
    mogą spełnić się raz, raz.

    Do Siego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam cerę z niedoskonałościami. Ciekawe, jak pianka sprawdziłaby się u mnie.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ja bardzo lubie, mam juz 3 lub 4 opakowanie i na pewno jeszcze nie raz kupie, bo jest tania, a skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej firmy miałam tylko krem do twarzy. Zaciekawiła mnie ta pianka.
    :*

    OdpowiedzUsuń