poniedziałek, 5 grudnia 2016

YANKEE CANDLE - ALOE WATER

Witajcie! Dziś przybywam z kolejną recenzją zapachową marki Yankee Candle. Tym razem będzie to wosk z rześkiej linii zapachowej z serii Classic, mowa o ALOE WATER. Zapraszam!


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: woda aloesowa- opis ze strony goodies.pl


Aloe Water to zapach świeży, lekki i orzeźwiający. Pachnie melonem, ogórkiem i gdzieś w tle przebija się również nutka arbuza. Bardzo fajne połączenie, które relaksuje i odpręża. Jest delikatny i otulający.
Bardzo dobrze rozchodzi się po mieszkaniu i dość długo utrzymuje się w nim. Wystarczy malutki kawałeczek, aby wypełnić pomieszczenie pięknym i przyjemnym aromatem. Idealna kompozycja która świetnie sprawdzi się w letnie wieczory.


Polecam dla osób, które lubią świeżość z nutką słodyczy. Dostępny na stronie w goodies.pl cenie 9 zł.

Znacie Aloe Water? Lubicie?

28 komentarzy:

  1. ciekawią mnie te woski :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie go wypróbuję ;) Zastanawiałam się często nad tym zapachem ale zastanawiałam się czy nie będzie za mdły, ale po Twoim opisie sądzę że mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wolę słodsze zapachy ;) Ale może gdybym go spróbowała przypadł by mi do gusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałem ich w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym powąchała :) Ale świetny kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dosyć oryginalny kominek :)) zapachu nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam , ale bardzo ciekawy produkt , moze skuszę sie na wypróbowanie w przyszłości :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się jak pachnie ten wosk. Może się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aloe Water nie miałam, ale po twoim wpisie wnioskuję że bardzo by mi się spodobał, bo lubię tego typu kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przerzuciłam się z wosków na olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam :D Podobał mi się ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubiłam ten wosk. W tym roku jednak do palenia wosków coś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zapach, swiezy i ciekawy zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kominek to masz wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie poznam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu, lubię lekkie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli pachnie melonem to z pewnością byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie lekkie zapachy, choć chyba nie zimą :)

    OdpowiedzUsuń