piątek, 2 grudnia 2016

LIFERIA - PUDEŁKO LISTOPADOWE

Witajcie!
Dzięki uprzejmości marki Liferia, mam przyjemność już po raz drugi, zaprezentować Wam zawartość listopadowego boxa. Już pierwsze pudełeczko czyli październikowe było bardzo interesujące, ale te listopadowe muszę napisać, że zapowiada się zachwycająco, zresztą zobaczcie sami...


W pudełeczku znajdziemy produkty pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz kosmetyk do makijażu. Produkty pochodzą z różnych europejskich krajów, więc mamy możliwość poznania kilka nowości. W przyszłości również pojawią się kosmetyki do włosów oraz perfumy.


Oczyszczające mleczko do twarzy Naobay, Hiszpania 200 ml/59 zł
Przeznaczone specjalnie dla suchej skóry. Mleczko zawiera ekstrakty z aloesu i jabłka oraz olejek ze słodkich migdałów. Ponadto olejek z palmy kokosowej zapewnia doskonałe oczyszczenie i złuszczenie skóry.



Maska do twarzy Unani, Hiszpania 100 ml/52 zł
Maseczka chroni i pielęgnuje skórę, a także ją odżywia i nawilża, jednocześnie usuwając wszelkie zanieczyszczenia. Należy nałożyć ją na 10 minut i zmyć ciepłą wodą.



Hiszpański puder mineralny VG Professional 73 zł
Ten puder na bazie jaśminowego i lawendowego wosków nadaje skórze świeżości i aksamitności. Puder VG Professional jest idealną bazą, która subtelnie zmatowi twoją twarz i uczyni ją jedwabistą, a także ukryje wszelkie niedoskonałości. Zawarty w pudrze filtr 15 SPF zadba o twoją skórę i zapewni jej dodatkową ochronę przed negatywnymi skutkami promieniowania UV.



Scrub do ciała Sexy Сhocolate Scrub Mr.Scrubber rodem Ukrainy 200 g/28 zł
Świeżo zmielone ziarna Arabiki i Robusty, siedem rodzajów olejków (z pestek winogron, z orzechów makadamii, masło shea, oliwa z oliwek, z awokado, arganowy i z pestek brzoskwini), himalajska różowa sól, cukier trzcinowy i witamina E. Wszystkie te elementy doskonale oczyszczają skórę od martwych komórek, tonizują i odżywiają, nawilżają, chronią i nadają jej aksamitnej gładkości.


Żel ze świetlikiem do powiek i pod oczy z herbatą, Floslek Polska 10 g/ 7,49 zł
Jest to wyjątkowy produkt, który łagodzi wszelkie podrażnienia i pieczenie wokół oczu, a dodatkowo wygładza delikatną skórę powiek. Dzięki lekkiej formule świetnie się sprawdza pod makijaż. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące, a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe. 


Powiem szczerzę, pudełeczko bardzo mi się podoba i jestem naprawdę ciekawa wszystkich produktów, jak się u mnie spiszą. Więc, ja zaczynam ostre testowanie, a Was zapraszam na stronkę www.liferia.pl.

Dla przypomnienia boxy będą pojawiać się co miesiąc.
Pojedynczy Box to koszt 69 zł. 
Za subskrypcję na 6 miesięcy płacimy 56 zł (przesyłka gratis). 

Podoba Wam się listopadowe pudełeczko ??
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!


21 komentarzy:

  1. mam te pudełeczko i jestem z niego ogromnie zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość naprawdę ciekawa. Zaintrygowały mnie zwłaszcza produkty hiszpańskie. Żel natomiast FlosLek znam i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pudełeczka są naprawdę cudownie, jeśli chodzi o wygląd ;) ale patrzę, że mają bardzo ciekawe " wnętrze " w tym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to pudełko i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrub chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeli z Floslek zużyłam już sporo pudełeczek, bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się to pudełeczko, szczególnie ten Scrub z Ukrainy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajnie prezentuje się zawartość, same nieznane produkty dla mnie, gotowe na przetestowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to pudełko jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo zadowolona z tego pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pudelko bardzo sie wyroznia na tle innych oczywiscie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zawartość pudełka. Jedynie żel pod oczy mnie martwi, bo kiedyś miałam i mnie uczuliło. Może tym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie kori się zapisać na to pudełeczko bo uwielbiam neispodzianki hihihi :) Fajne fańciochy Kochana :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo bardziej mi się podoba, niż poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo jestem ciekawa tego pudru mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartość jest naprawdę imponująca. Byłabym zadowolona z tego pudełka.
    :*

    OdpowiedzUsuń