poniedziałek, 19 grudnia 2016

EQUILIBRA -MODELUJĄCY PEELING DO CIAŁA, ALOESOWE MYDEŁKO I NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK.

Witajcie!
Dziś przedstawię Wam nowość lubianej przeze mnie marki Equilibra, a mianowicie - Modelujący peeling do ciała z solą z morza martwego, a także znane już chyba wszystkim Mydełko aloesowe oraz Nawilżający krem do rąk. Zapraszam!


Peeling z unikalną kompozycją składników, doskonale złuszcza, wygładza i odżywia skórę. Zawiera bogactwo naturalnych olejków oraz sól z Morza Martwego, która zapobiega gromadzeniu się wody w organizmie. Dzięki regularnemu stosowaniu skóra odzyskuje jędrność, jest gładka i zrelaksowana. 
Co zawiera: Aloes: zapewnia właściwy poziom nawilżenia. Sól z Morza Martwego: hamuje gromadzenie się wody, usuwa martwe komórki. Olejek eteryczny z rozmarynu: hamuje gromadzenie się wody, zapewnia uczucie relaksu. Olejek z nasion grapefruita:odżywia i uelastycznia skórę. Wąkrotka Azjatycka, Kasztanowiec, Bluszcz: działają tonizująco i przeciwobrzękowo
Mentol: działa orzeźwiająco i chłodząco.


Produkt dostajemy w plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 600 g. Pod nakrętką znajdziemy folię zabezpieczającą, a także małą szpatułkę, przydatną do mieszania oraz nakładania produktu.


Zapach ma bardzo przyjemny, orzeźwiający, intensywny. Pachnie aloesem i mentolem.
Sam peeling jest gruboziarnisty i cudownie szorstki. Uwielbiam mocne zdzieraki, a ten zdecydowanie się do nich zalicza.
Sól ładnie masuje skórę, w miarę upływu czasu topi się i znika. Idealnie oczyszcza i świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem. Po użyciu skóra jest wygładzona, dobrze nawilżona i miękka w dotyku. 
Dużym plusem jest również to, że nie muszę po użyciu tego produktu nakładać na skórę balsamu, ponieważ peeling rewelacyjnie nawilża skórę, pozostawiając na niej tłusty film, który absolutnie mi nie przeszkadza. Do tego jest wydajny -używam od pod miesiąca, a mam jeszcze pół słoiczka, ale zaznaczę stosuję co 2-3 dni.


Cena 34,99 dostępny na stronie Equilibra.

ALOESOWE MYDŁO 100g.
Łagodne, aloesowe mydło Equilibra, delikatnie się pieniąc oczyszcza i nawilża skórę Twarzy, rąk i całego Ciała. Wysokie stężenie (10%) czystego aloesu działa kojąco i przywraca równowagę PH twojej skóry. Do codziennego stosowania. 100% pochodzenia roślinnego.



Mydełko ma formę kostki, na której wytłoczono nazwę oraz stężenie aloesu. Zapach ma bardzo świeży i przyjemny. Służy mi do mycia całego ciała jak i twarzy. Jest też pomocny po depilacji, kiedy skóra jest podrażniona i wymaga ukojenia. Dobrze oczyszcza. Pieni się dobrze, tworząc kremową emulsję i nie podrażnia oraz nie wysusza. Bardzo lubię te mydełko i chętnie do niego wracam- to moje już trzecie.

NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK 30 ML
Nawilżający krem do rąk ze specjalnie opracowaną formułą dla głębokiego odżywienia i nawilżenia nawet najbardziej przesuszonych dłoni. Beztłuszczowa formuła kremu łatwo się wchłania pozostawiając uczucie miękkiej, gładkiej i elastycznej skóry. 


Nawilżający krem do rąk dostajemy w malutkiej, plastikowej tubce o pojemności 12 ml, idealnej do torebki. Krem ma lekką, białą konsystencję, a do porządnego nasmarowania dłoni wystarcza go naprawdę niewiele, przez co jest bardzo wydajny. Super się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstewki na dłoniach. Jeżeli chodzi o działanie, to dość fajnie nawilża, wygładza i ogólnie odżywia. Skóra dłoni jest miękka, delikatna i na długo pachnąca, bo zapach ma cudowny - delikatnie słodki. Ja jestem zadowolona. Minus tylko jeden, za nic w świecie nie mogłam go znaleźć, ale dowiedziałam się, że na dniach będzie dostępny, w małych drogeriach np. Wispol.

Znacie produkty Equilibra, lubicie??

23 komentarze:

  1. uwielbiam ich szampon aloesowy, więc pewnie inne produkty też by mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremik do rąk mnie zainteresował, lubię ich aloesowy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingi nie dla mnie, mam dwa i stoją prawie nieużywane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wiedze, mże skuszę się kiedyć na ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  6. peeling wylądował na mojej wishliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie z blogów :) sama nie używałam jeszcze nic, natomiast peeling chętnie wypróbuję i od nich chcę jeszcze olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam ich szampony i maskę do włosów, więc z przyjemnością wypróbowałabym również peelingu. Jego konsystencja wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się bliżej przyjrzeć ich ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale zapaniętam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawił mnie ten krem do rąk.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłaś mnie tym peelingiem, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling mnie zaciekawił. Mocne zdzieraki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam produkty do wlosow tej marki, sa genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajnie prezentuje się krem do rąk )

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie ten scrub :)

    OdpowiedzUsuń