środa, 21 grudnia 2016

YANKEE CANDLE - BERRY TRIFLE

Witajcie! Dziś mam dla Was kolejny zapach marki Yankee Candle, tym razem ze świątecznej linii zapachowej. Mowa będzie o wosku z serii Classic, o nazwie Berry Trifle. Zapraszam!


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym- opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w kolorze bordowym z apetycznym obrazkiem, malin zatopionych w kremie, na opakowaniu. Sam widok, kusi do zakupu.
Na pierwszy plan wysuwają się owoce leśne, jeżyny, jagody, maliny, ale nie słodkie, lekko kwaskowate. Dopiero po jakimś czasie, gdzieś daleko w tle, dołącza do nich wanilia, która daje temu zapachowi delikatną, przyjemną i otulającą słodycz. Jest to idealne połączenie!
Zapach utrzymuje się w pomieszczeniu jeszcze przez długi czas, po zgaszeniu kominka. Berry Trifle jest świetny zarówno na zimę jak i inne pory roku.


Wosk Berry Trifle jak i wiele innych zapachów znajdziecie na stronce goodies.pl w cenie 9 zł.

Znacie ten zapaszek? Podoba się ?

20 komentarzy:

  1. Tego zapaszku jeszcze u mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach owoców leśnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zbyt mocno otulających zapachów w woskach, więc takie połączenie z orzeźwiającym aromatem to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zapach :) ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrr ale kusząca propozycja! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapchu, teraz jest tyle śwątecznych cudeniek yc mnn :* Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wcięło mój komentarz, a pisałam, że bardzo lubię ten wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu nie mam, tyle ich jest , że nie wiadomo na który się zdecydować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką długą listę zapachów które chcę wypróbować :D A ten wpada na nią! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach zapowiada się bardzo ciekawie, z przyjemnością go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam wersje truskawki ze śmietaną bardzo lubiłam, malinki pewnie też kiedyś do mnie zawitają

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj wachalabym, chociaz sama nie przepadam za bardzo za owocowymi zapachami tartaletek od YC :P

    OdpowiedzUsuń
  14. jutro będę wszystkie wąchać i Ci powiem, który masz zapalić ;d

    OdpowiedzUsuń