czwartek, 2 maja 2013

NIVEA - BALSAM DO RĄK

Witajcie! Dziś mam dla Was bardzo fajny balsam do rąk, sos regenerujący od marki NIVEA. Zapraszam!


Mój ulubiony krem do rąk, jestem z niego bardzo zadowolona - jak dla mnie jeden z najlepszym kremów do rąk. Ja często plewie w ogródku,nie zawsze zakładając rękawiczki jednorazowe(dłonie mam suche nie raz swędzą,pieczą,są zniszczone itd..).
Balsam SOS przynosi natychmiastową ulgę,koi i nawilża bardzo suchą i spierzchniętą dłoń,zapewniając długotrwałą ochronę.Dłonie są piękne i lśniące,zadbane,delikatne oraz pięknie pachną.Balsam jest lekko gęsty,dobrze się nakłada,ładna elegancka tuba- zawartość 50 ml,więc można go schować do torebki i mieć go pod ręką.
JAK DZIAŁA? Skoncentrowana formuła,dzięki zawartości regenerującego kompleksu z dexpantenolem,natychmiast łagodzi spierzchnięte dłonie,zmniejszając uczucie przesuszenia i ściągnięcia.
Unikalna technologia Hydra IQ dodatkowo wspiera ciągły proces nawilżenia skóry od wewnątrz,chroniąc dłonie przed ponownym przesuszeniem.

POZDRAWIAM!!!

1 komentarz: