wtorek, 28 maja 2013

THE BODY SHOP-masło do ciała

THE BODY SHOP PAPAYA
Miałam przyjemność wygrać ten wspaniały balsam do ciała o zapachu papaya w konkursie :"Żyj  na ziemi pełnej zieleni" 

                                
Moja opinia testowania:
Jestem zachwycona tym kosmetykiem- super się nakłada i wchłania, jest bardzo wydajny,konsystencja jest gęsta i ma kolorek jasno-pomarańczowy.Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę.Skóra jest miękka i bardzo pachnąca. Jeśli chodzi o egzotyczny zapach  to bardzo mi się podoba papaja,ślicznie pachnie i jest długotrwały.Cena masełka jest troszkę wysoka o.k 65 zł.,ale jak mamy promocję możemy kupić w ładnej cenie.Używam tego masełka od pół roku i cieszę się że go jeszcze mam. Pojemność -200 ml


    Skład: Aqua, Butyrospermum parkii, Carica papaya, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Lanolin Alcohol, Phenoxyethanol, Theobroma cacao, Methylparaben, Propylparaben, Xanthan Gum, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Tocopherol, Linalool, Citronellol, Citral, Sodium Hydroxide, Methyl 2-Octynoate, CI 15510. 

                                            Bardzo polecam The Body Shop!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz