wtorek, 28 maja 2013

THE BODY SHOP-masło do ciała

THE BODY SHOP PAPAYA
Miałam przyjemność wygrać ten wspaniały balsam do ciała o zapachu papaya w konkursie :"Żyj  na ziemi pełnej zieleni" 


Skład: Aqua, Butyrospermum parkii, Carica papaya, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Lanolin Alcohol, Phenoxyethanol, Theobroma cacao, Methylparaben, Propylparaben, Xanthan Gum, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Tocopherol, Linalool, Citronellol, Citral, Sodium Hydroxide, Methyl 2-Octynoate, CI 15510.


   Moja opinia testowania:
Jestem zachwycona tym kosmetykiem. Super się nakłada i wchłania, jest bardzo wydajny, konsystencja jest gęsta i ma kolorek jasno-pomarańczowy. Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę. Skóra jest miękka i bardzo pachnąca. Jeśli chodzi o egzotyczny zapach to bardzo mi się podoba papaja, ślicznie pachnie i jest długotrwały. Cena masełka jest troszkę wysoka ok 65 zł, ale jak mamy promocję możemy kupić w ładnej cenie. Używam tego masełka od pół roku i cieszę się. że go jeszcze mam. Pojemność 200 ml.
Lubicie takie masełka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz