czwartek, 23 maja 2013

MEGA KRZEM - SUPLEMENTY DIETY

  Piękne, lśniące włosy? Mocne i zdrowe paznokcie? Czy to możliwe? Tego dowiecie się czytając dalej.. Zapraszam!
 

OD PRODUCENTA: Krzem pełni ważna rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej , keratyny i kolagenu , istotnych składników włosów i paznokci. 1g zdrowych włosów zawiera 100ug krzemu. Szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt z pędów bambusa , który zawiera nie mniej niż 70% przyswajalnej krzemionki.Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu.Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości krzemu , już jedna kapsułka MEGA KRZEMU z metioniną suplement diety pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie. Aminokwas L.metionina stanowi materiał budulcowy włosa , musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem.Witaminy , szczególnie biotyna wraz z minerałami współdziałają w wytwarzaniu przez organizm substancji bioaktywnych odpowiedzialnych za zdrowy wygląd włosów i paznokci. Miedź jest niezbędna dla prawidłowej barwy(pigmentacji) włosów.
Zaleca się uzupełnienie diety w krzem :
*przy nadmiernym wypadaniu i łamliwości włosów
*przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
* w celu regeneracji , wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci.


MOJA OPINIA:
Tabletki dostajemy w trzech listach po 20 sztuk, czyli całość wynosi 60 sztuk. Suplementy jak widać, są w kolorze zielonym.
Bardzo dobry i pomocny produkt, który chciałabym polecić zarówno kobietom jak i mężczyznom. Działa bardzo korzystnie na włosy oraz paznokcie. Zauważyłam po miesięcznej kuracji, iż moje włosy stały się mocniejsze i lśniące,przestały  mniej wypadać,teraz mam długie i zdrowe włosy. Paznokcie wyraźnie poprawiły swoją strukturę są trwalsze i wytrzymalsze co mnie bardzo cieszy. Minus miałam jeden: połykanie -jak dla mnie są zbytnio duże.
Stosowanie: Wystarczy raz dziennie po posiłku, popić wodą. Cena około 12 zł 

Znacie? Jakie efekty Wam dała kuracja MegaKrzemem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz