niedziela, 8 listopada 2020

JOWAE - KONCENTRAT MŁODOŚCI NA NOC

 Witajcie! Dziś przedstawię Koncentrat młodości, na noc -Detox i Blask dla wszystkich rodzajów skóry twarzy, w tym wrażliwej, marki Jowea. Zapraszam!

Wygładza i detoksykuje skórę w formie uniwersalnego serum do nałożenia na noc przed każdym kremem. Koncentrat łączy siłę antyoksydacyjnych lumifenoli, które chronią skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi z fermentowaną czarna herbatą o działaniu odnawiającym naturalny blask skóry. Formuła wzbogacona o kwasy AHA i witaminę B3 rozjaśnia, ujednolica koloryt i chroni młodość. Po przebudzeniu skóra jest rozświetlona jak po detoksie.

Skład: AQUA / WATER / EAU. GLYCERIN. SACCHAROMYCES/XYLINUM/BLACK TEA FERMENT. NIACINAMIDE. DIMETHICONE. SODIUM ACRYLATES COPOLYMER. HYDROGENATED POLYDECENE. LAUROYL LYSINE. PEG-7 GLYCERYL COCOATE. PARFUM / FRAGRANCE. PLANTAGO LANCEOLATA LEAF EXTRACT. HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL. PHOSPHOLIPIDS. POLYGLYCERYL-10 STEARATE. SODIUM LACTATE. TROMETHAMINE. SALICYLIC ACID. CITRIC ACID. SODIUM PCA. TETRASODIUM EDTA. GLYCOLIC ACID. LACTIC ACID. MALIC ACID. SEMPERVIVUM TECTORUM EXTRACT. TOCOPHEROL. GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL. POTASSIUM SORBATE. PYRUVIC ACID. SODIUM BENZOATE. TARTARIC ACID. PANCRATIUM MARITIMUM EXTRACT. XANTHAN GUM. 1415A.

Produkt dostajemy w bardzo ładnej, higienicznej i białej z dodatkami zieleni buteleczce, wyposażonej w pompkę typu airless. Opakowania małe zgrabne i bardzo wygodne, czyli to co lubię najbardziej. Całość zapakowana została w kartonowym pudełeczku gdzie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie. Pojemność 30 ml.

Produkt ma niesamowicie lekką, żelową konsystencję, która bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając lepkiej, czy tłustej warstwy. Zapach delikatny, bardzo przyjemny. Stosowany codziennie, na noc, przed każdym kremem, skóra staje się wyraźnie rozświetlona, świeża, dobrze odżywiona i nawilżona. Cera jest gładka i miękka w dotyku. Wygląda zdrowo i promiennie. Nie zapycha i jest bardzo wydajny, mimo małej pojemności. Pisząc krótko, jestem zadowolona.

Tak więc kochani, jeżeli macie skórę słabo odżywioną, szarą, pozbawioną blasku, czy matową, ten koncentrat będzie ideałem.

Cena wynosi 134 zł/ 30 ml, i jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl gdzie obsługa jest na wysokim poziomie, a w razie jakichkolwiek pytań, jest możliwość konsultacji z kosmetologiem. Wspomnę jeszcze, że składając tam zamówienie, zawsze można liczyć na niespodzianki, w postaci próbek oraz małego dodatku - ja tym razem dostałam szczoteczkę do rąk i paznokci.

Znacie produkty tej marki, co polecacie ?

15 komentarzy:

  1. Tej marki jeszcze nie miałam okazji poznać ;) Żelowa konsystencja solo na noc niekoniecznie byłaby dla mnie wystarczająca, ale pod krem czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana pod krem, pisze to w zastosowaniach producenta, a ja zapomniałam to podkreślić :)

      Usuń
  2. To coś dla mnie, bo moja skóra potrzebuje odżywienia i więcej blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę nam i bardzo lubią ale tego produktu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze nic nie testowałam z tej marki :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki tej marki, wiele ich produktów ich produktów już u mnie się sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię używać kosmetyków, które mają żelową konsystencję. Na starcie już mają u mnie plusa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała posiadac oj tak :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam kolejną pozytywną recenzję na temat tego koncentratu. Ze sklepu topestetic jeszcze nie zamawiałam, ale widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, ale cena dla mnie zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałem o produktach tej marki. Myślę, że to najlepszy czas, aby je przetestować.
    https://wieczniemloda.com/grzybek-tybetanski-przepis-wlasciwosci-przeciwwskazania-hodowla-2897

    OdpowiedzUsuń