sobota, 21 listopada 2020

YANKEE CANDLE - LINDEN TREE

 Witajcie! Dziś przedstawię wosk Linden Tree z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic i jak pisze producent jest to: świeży zapach kwitnącej lipy, przywołującej wspomnienia rześkiego i słonecznego dnia.


Wosk dostajemy w białej tarcie, z etykietą kwitnącej lipy, ogólnie wygląd kusi do zakupu.
Linden Tree to zapach kwiatowy, dość mocny i intensywny. Czuć słodki aromat kwiatów lipy oraz zapach piżma i drzewa cedrowego, no nie do końca mój klimat.
Zapach jest na tyle mocny, ciężki i duszący, że mój nos tego nie wytrzymał, musiałam wywietrzyć... i wtedy powiem wam, aromat mi się spodobał. Dlatego nie mówię mu NIE, resztę tarty wypalę wieczorową porą na tarasie, gdy tylko się ociepli.


Linden Tree jak i inne zapachy Yankee Candle znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 9 zł.

Znacie ten zapach? Podoba Wam się ?

12 komentarzy:

  1. Lubię piżmo i drzewo cedrowe w zapachach. Nigdy nie miałam tego wosku. Ciekawe, czy dla mnie byłby zbyt mocny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy mi by przypadł do gustu. Szkoda, że Ciebie nie zachwycił ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już bardzo dawno temu ten wosk, był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale myślę, że mógłby mi podpasować. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten zapach był bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zapachu nie znam. U mnie aktualnie pali się White tea od Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tego zapachu, ale nic straconego.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ja go miło wspominam, ale rzeczywiście był mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie te czasy, kiedy za wosk YC płaciło się 6 zł? :D

    OdpowiedzUsuń