wtorek, 24 listopada 2020

BOTANICA AIR WICK - NOWOŚCI ZAPACHOWE Z NATURALNYMI OLEJKAMI ETERYCZNYMI

Witajcie! Pewnie każda osoba uwielbia jak w swoim domu pachnie przyjemnie! Ja uwielbiam i czy to jest świeczka, odświeżacz czy woski zawsze mam spore zapasy. Dzięki trnd dostałam się do kampanii Botanica Air Wick inspirowana naturą i dostałam zestaw egzotycznych zapachów.


Zestaw Air Wick Botanica składa się z: 
- Elektryczny odświeżacz powietrza
- 5 wkładów do elektrycznego odświeżacza powietrza, o zapachach: Marokańska Mięta i Różowy Grejpfrut, Świeży Ananas i Tunezyjski Rozmaryn, Wanilia i Himalajska Magnolia, Egzotyczna Róża i Afrykańskie Geranium oraz Karaibskie Wetiwer i Drzewo Sandałowe.
- Odświeżacz w aerozolu - Karaibskie Weriwer i Drzewo Sandałowe
- Świeca z wosku naturalnego pochodzenia - Egzotyczna Róża i Afrykańskie Geranium


Elektryczny odświeżacz powietrza wygląda uroczo i pasuje do każdego pomieszczenia. Szklany wkład, plastikowa góra.
Zapach jaki pierwszy użyłam to egzotyczna róża i afrykańskie geranium. Aromat jest jest delikatny, kwiatowy, świeży z delikatna nutą róży, co mnie bardzo cieszy. Moc zapachu możemy sobie regulować od 1 do 5 a zapach uwalniany jest w górę i na boki. Każdy zapach zawiera naturalne olejki eteryczne. Nie zawierają ftalanów, acetonów i barwników.


Świeca zapachowa Egzotyczna Róża & Afrykańskie Geranium pachnie tak samo jak wyżej opisany odświeżacz. Aromat jest świeży, wyczuwalny z delikatna nutka róży. Pali się równomiernie i starcza na około 40 godz. Zapach idealny do każdego pomieszczenia. Świeca ma jeden bawełniany knot i nie sprawia problemów. 
Skład jest również naturalny i naturalnie pozyskiwany wosk palmowy (74 %), wosk parafinowy (26 %), więc brzmi świetnie.


Odświeżacz w sprayu o nazwie Karaibski Wetiwer i Drzewo Sandałowe, pozwala w szybki sposób pozbyć się nieprzyjemnych zapachów w naszych domach.
Aromat jest drzewny, słodki, orientalny, klimatyczny i momentami lekko męski. Jak dla mnie bardzo pozytywna i zaskakująca mieszanka. Odświeżam nim dom, samochód, garderobę, zasłony, pościel i mój ulubiony kocyk. 
 Butelka w 99% wykonana z plastiku z recyklingu. Jest wygodna i działa bez zarzutu.

Produkty są dostępne w sieci Rossman czy nawet w biedronce w cenie około 12 - 20 zł.
Znacie moje produkty? 

15 komentarzy:

  1. Polubiłem się z drzewem sandałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym wszystko :D Uwielbiam piękne zapachy unoszące się po całym domu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so cute the candle of botanica
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka świeca pachnąca subtelną różą to jest to:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam :( Ale zwrócę na nie uwagę, przy następnych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tą świece chciałąbym bardzo :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Te świece mnie kusza, chodze koło nich odkąd się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczuszka oj tak, bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że całość prezentuje się bardzo ładnie i kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały zestaw chętnie bym przygarnęła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych nie znam, ale Air Wick ma bardzo ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warianty zapachowe raczej nie dla mnie, aczkolwiek połączenie mięty z grejpfrutem mogłoby być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często korzystam ze świec zapachowych. Produkty z tej firmy są według mnie bardzo fajne.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-jaslo/

    OdpowiedzUsuń