czwartek, 29 października 2020

YANKEE CANDLE - A CALM & QUIET PLACE

 Witajcie! Dziś przedstawię wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Zapraszam!


Stworzony do kontemplacji, niezwykle zrównoważony zapach, złożony z pozostających w idealnej harmonii delikatnego jaśminu, ciepłego piżma i eterycznej paczuli - opis ze strony
goodies.pl


Wosk dostajemy w kolorze jasno szarym i z ładną etykietą przedstawiającą sypialnie - podusie, świeca, a za oknem widok na jeziorko. Ogólnie wygląd kusi do zakupu.
A Calm& Quiet Place to zapach rześki, ciepły, otulający, lekko pudrowy, taki perfumeryjny, ale bardzo przyjemny. Czuć piżmo, połączone ze świeżym i rześkim jaśminem, drzewo sandałowe, a gdzieś w tle wyczuwam również nuty wanilii. Aromat jest bardzo delikatny, lekki, ale wyczuwalny. Idealnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach np. w sypialni. Nie ma drażniących nut, nie powoduje bólu głowy. Myślę, że każdemu przypadnie do gustu, bo aromat jest bardzo świeży.

A Calm & Quiet Place jak i inne zapachy Yankee Candle znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 9 zł.
Znacie ten zapaszek ?

20 komentarzy:

  1. Musże w końcu kupić sobie jakąś świeczkę albo wosk z yankee ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ten zapach i ostatnio lubuję się własnie w zapachach z serii fresh.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the candels of this brand

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to jest zapach dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale myśle, ze mi by się spodobał ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego zapachu. Chciałabym zwiększyć swoją kolekcję, bo uważam, że woski to fajne rozwiązanie dla osób lubiących zmieniac zapachy :) Ja ostatnio przestawiłam się na duże świece. Planuje jednak kupić nowy kominek i wtedy na pewno powiększę kolekcje :) Może skusze się na ten bo brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że niezwykle rzadko palę taki wosk, jeżeli już, to w zimowy czas. Niemniej jednak kusisz- nie lubię bardzo intensywnych zapachów, a ten wydaje się być wyważony w sam raz...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam i po prostu uwielbiam ! :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale raczej nie byłby to wariant dla mnie. Przynajmniej pod kątem pojedynczych składników. Nie wiem jak bym je odebrała w takiej mieszance :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie świeże zapachy, po nutach zapachowych już wiem, że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że ten zapach idealnie wpasowałby się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń