środa, 2 grudnia 2020

TOPESTETIC.PL - LIERAC - WYPEŁNIAJĄCY KREM KORYGUJĄCY POD OCZY

Witajcie! Uwielbiam testować produkty do pielęgnacji wokół oczu, mam bzika na punkcie tych produktów, dlatego dziś mam kolejny produkt, tym razem opiszę: wypełniający krem korygujący zmarszczki wokół oczu, marki Lierac. Zapraszam!


Krem wzbogacony jest o peptydy anti-blue light, które chronią skórę wokół oczu przed negatywnym wpływem niebieskiego światła. Aktywna konsystencja 
bogatego kremu z natychmiastowym efektem wygładzenia. Unikalna synergia najlepszych składników aktywnych z nauki i natury. Hyalu 2: działa na zmarszczki wynikające z odwodnienia. Nawilża i wypełnia skórę na powierzchni i w jej głębokich warstwach. Hexapeptyd "Botulinum-like" o działaniu analogicznym do botuliny - blokuje mikro-skurcze skóry, działa na zmarszczki mimiczne. Ujędrniający kompleks Skrzyp-Przywrotnik-Bluszcz: działa na wypełnienie głębokich zmarszczek, regeneruje tkanki skóry. Peptydy anti-blue light: tworzą tarczę ochronną przed uszkodzeniem komórek skóry spowodowanym działaniem niebieskiego światła emitowanego przez ekrany (telefony komórkowe, tablety, komputery). Wzmacniają skuteczność redukcji zmarszczek skóry wokół oczu.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetyl alcohol, Pentylene glycol, Hexyldecanol, Hexyldecyl laurate, Glyceryl stearate, PEG-100 stearate, Pentaerythrityl, Tetraethylhexanoate, Propanediol, Ammonium acryloydimethyltaurate/ vp copolymer, Hedera Helix (IVY) leaf/stem Extract, Alchemilla Vulgaris Extract, Equisetum Arvense Extract, Dimethicone, Phenethyl alcohol, Phenoxyethanol, Sucrose palmitate, Sodium hyaluronate, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl acetate, Butylene glycol, Glyceryl linolate, Hydroxypropyl, Cyclodextrin, Citric acid, Caprylyl glycol, Potassium sorbate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Extract, Acetyl hexapeptide-8, Palmitoyl, Tripeptide-38.

Produkt dostajemy w metalowej tubce, z podwójną nakrętką w formie dziubka, który w prosty sposób można dozować dowolną ilość kosmetyku. Dodatkowo całość została zapakowana w kartonowe pudełeczko, gdzie znajdziemy najważniejsze informacje. Ma konsystencje lekkiego kremu o barwie białej. Dobrze i szybko się wchłania w skórę, nie pozostawiając, żadnej tłustej warstwy jedynie bardzo delikatny film. Zapach bardzo delikatny, przyjemny. Jeżeli chodzi o działanie to dobrze nawilża skórę w okolicach oczu i dobrze pielęgnuje ją, czyli to co pisze producent, zgadza się. Nadaje się pod makijaż (korektor nie roluje się ). Co do zmarszczek i cieni to wiecie prawda? Nie ma takiej opcji aby ich ukryć, no chyba, że dobry korektor :D

Cena kremu wynosi 102 zł/ 10 ml, i jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl gdzie obsługa jest na wysokim poziomie, a w razie jakichkolwiek pytań, jest możliwość konsultacji z kosmetologiem. Wspomnę jeszcze, że składając tam zamówienie, zawsze można liczyć na niespodzianki, w postaci próbek czy gadżetu.

Macie swój ulubiony krem pod oczy? Co polecacie ?

21 komentarzy:

  1. Ja póki co zamiast kremu używam serum Basiclab pod oczy. Na razie testuję je na różne sposoby, ale wydaje się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam, że tylko korektor, ewentualnie medycyna estetyczna na cienie pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać, a i akurat wśród kremów pod oczy nie mam jakiegoś swojego ulubieńca. Nic mnie nie zachwyciło na tyle w działaniu, abym go tak nazwała z perspektywy czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ważne jest, żeby krem pod oczy nadawał się pod korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kremiku. U mnie ostatnio sprawdza się tołpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod oczy nie mam ulubieńca bo srogo zawsze oceniam tą pozycję, a Topestetic ma niewiarygodny asortyment i niezłe perełki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, dlatego ciągle szukam tego jedynego :)

      Usuń
  7. Wypełniający krem korygujący pod oczy to dla mnie nowość. Nie słyszałam o takim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej jestem go ciekawa :) U mnie znów w użytku oleje jeśli chodzi o skórę oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleje są dobre, dawno nie używałam - muszę powrócić do nich :)

      Usuń
  9. Lireac słynie z dobrych i skutecznych kosmetyków. Wieki, nie miałam nic już od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki swój ulubiony, który nigdy mnie nie zawiódł i od lat mam go na półce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie używam dwa kremy z Yonelle taki z kofeiną, a drugi to taki roll on. Tego z marki Lierac, jeszcze nie znam :) ciekawy jest.. chociaż tak jak piszesz co do zmarszczek, to wiadomo jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od produktów pod oczy mam bardzo duże wymagania przez co niestety nie znalazłam jeszcze ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  13. super że sie nei zawiodłaś a obietnice producenta sie u Ciebie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka, ale hitu chyba nadal nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że można go stosować również pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń