czwartek, 27 grudnia 2018

YANKEE CANDLE - SNOWFLAKE COOKIE

Witajcie! Święta, święta i po świętach.... A u mnie nadal w kominku palą się zapachy świąteczne. W poprzednim poście pisałam o zapachu idealnym na ten dzień Christmas Magic a dziś mam dla Was słodycz Snowflake Cookie
 który również idealnie wpisze się w tą Magię Świąt. Zapraszam!


Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa.- opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w różowym kolorze, z kuszącym i apetycznym obrazkiem - maślane ciasteczka pięknie udekorowane i oblane różowym lukrem. Sam wygląd sprawia, że nie można przejść obok niego obojętnie, czy też, ma się ochotę na takie kruche ciasteczka.
Snowflake Cookie to zapach bardzo słodki, ciepły, apetyczny i otulający.
Dominującym zapachem jest tu woń maślana, która w połączeniu z delikatną wanilią, pięknie wypełnia pomieszczenie. Jest mocny i intensywny, więc uwaga z kruszeniem. Bardzo szybko rozchodzi się po pomieszczeniu i długo się utrzymuje, nawet po zgaszeniu kominka.
Zapach idealny dla miłośników słodkości. Idealny zimą, jak również w jesienne, chłodne i ponure wieczory.

Snowflake Cookie jak i inne woski znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 9 zł. 
Znacie go? Lubicie słodkie zapachy?

28 komentarzy:

  1. Nie mam tego wosku, ale z jednej strony lubie cieple i otulajace zapachy tylko czy nie przeszkadzalby mi ten jedzeniowy posmak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie ciasteczka :D jak dla mnie chyba trochu za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ich woski i zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wosk jest dla mnie killerem. Zdecydowanie nie moje klimaty no chyba, ze chce wywołać migrenę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mocny to prawda, dlatego wystarczy malutki kawałeczek (tyle ile na zdjęciu widać)

      Usuń
  5. Uwielbiam topić woski i te od YC najlepiej się u mnie sprawdzają Tego zapachu jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka bardzo dobra.. Zapachy intensywne.. Super..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałam kupić jakąś świeczkę w tym roku, ale ze względu na koty, które uwielbiają polować na płomyki, odpuściłam ;) Może kiedyś uda mi się je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obawiam się, że dla mnie mógłby być zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam zapach tego wosku i jego towarzystwo mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ciasteczkowe zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego wosku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woski tej marki, to mój zdecydowany hit :) Tego zapachu jeszcze nie znam, ale jestem ciekawa, czy przypadłby mi do gustu ;) Nie lubię za słodkich zapachów, ale o dziwo woski YC mają takie nuty zapachowe, które mi nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten wosk, zapach wspominam bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydwanie wolę świece bezzapachowe, wyjatek stanowią waniliowe podgrzewacze.

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam ten wosk, lubię takie waniliowe słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi, jakby był ideałem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam i nie miałam żadnego tego kultowego wosku ;) ciekawe, czy zapach by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten zapach. Aktualnie mam go w formie samplera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi ciekawie, choć przyznam, że wolę świece niz woski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo świece są delikatniejsze, woski mają moc ;)

      Usuń
  20. Lubię takie słodkie zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro jest mocny, to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach znam, ale nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowana jestem ciasteczkami<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam woski Yanke Candle, ale tego zapachu jeszcze nie znałam. Zapowiada się słodko.

    OdpowiedzUsuń