poniedziałek, 17 grudnia 2018

I LOVE COSMETICS...PACHNĄCE KOSMETYKI

Witajcie! Dziś przedstawię Wam pachnące i kolorowe kosmetyki open box, do pielęgnacji ciała, dłoni i ust, od marki I Love Cosmetics, ze sklepu Boutique CosmeticsZapraszam!


Balmi to nawilżający i chroniący usta balsam do ust, zawierający masło shea i witaminę E dla miękkich i delikatnych ust. Balsamy do ust BALMI zawierają chroniący je filtr SPF15 a także doskonały przeciwutleniacz, jakim jest olej jojoba. Spakowany w wygodną, małą kostkę, którą można dołączyć do kluczy i mieć zawsze przy sobie. Unikalna konstrukcja sprawia, że balsam łatwo i równomiernie się nakłada. Słodki aromat truskawkowy ma subtelny, ale pyszny zapach.


Produkt umieszczony jest w uroczej, plastikowej kostce mieszczącej 7 g balsamu. Całość została zapakowana w różowy kartonik. Produkt łatwo się odkręca i zamyka. Konsystencja jest zbita, jednak ładnie rozprowadza się na ustach. Zapach bardzo ładny, przyjemny truskawkowy, ma się ochotę go zjeść. Balsam tworzy na ustach lekki film, który w niczym mi nie przeszkadza. Usta przy jego stosowaniu są optymalnie nawilżone, delikatne i gładkie. Dodatkowo chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych filtr SPF15. Cena 12,90 zł/7 g, aktualnie w promocji na stronie Boutique Cosmetics

 Love... Raspberry & Blackberry Nourishing Body Butter - masło do ciała o aromacie maliny i jeżyny. Jego formuła została stworzona w 87% na bazie składników pochodzenia naturalnego. Zawiera ekstrakt z olejku kokosowego i masła shea o właściwościach nawilżających i odżywczych. Sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i miękka w dotyku. Masło pozostawia na powierzchni skóry ujmujący, owocowy aromat.


Masełko zamknięte jest w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml. Opakowanie ładne, cieszy oko. Konsystencja delikatna, przyjemna, w kolorze jak widać, różowym. Ładnie się nakłada i szybko wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Zapach bardzo ładny, przyjemny owocowy, malinowo-jeżynowy. Aromat ten długo utrzymuje się na skórze, co mnie się osobiście podoba. Po aplikacji skóra jest gładka, delikatna i optymalnie nawilżona. Dodatkowo na plus ma ładne i wygodne opakowanie. Ze słoiczka możemy wydostać produkt w całości i nic się nie marnuje. Cena 15,90 zł.

Łagodny krem ​​do rąk delikatnie pielęgnuje skórę. Pozostawia dłonie odżywione, miękkie i pięknie pachnące słodkim aromatem truskawki ze śmietaną. Składniki aktywne: olej kokosowy, masło shea.


Produkt zamknięty jest w klasycznym, miękkim opakowaniu/tubce o pojemności 75 ml,  zamykane na "klik". Konsystencja jest lekka, która wchłania się szybko, (jeżeli oczywiście nie przesadzimy) nie pozostawiając tłustej powierzchni. W składzie znajdziemy wartościowe substancje jak: masło shea, olej kokosowy. Zapach bardzo przyjemny, owocowy. Pachnie truskawkami. Jeżeli chodzi o działanie, to jestem zadowolona. Dłonie po zastosowaniu są dobrze nawilżone, wygładzone i ładnie pachnące. Skóra dłoni jest miękka i delikatna w dotyku.

Produkty znajdziecie na stronie Boutique Cosmetics w bardzo kuszących cenach.

Sklep również ruszył ze sprzedażą boxów kosmetycznych - I Love Box. Pudełko te będzie pojawiało się co kwartał. A zamawiać można już na stronie I Love Box.

I jak podoba się Wam zawartość przesyłki? A może znacie już te kosmetyki?

31 komentarzy:

  1. nie zam tej marki, ale to masełko wygląda przeapetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych balsamów do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm... Muszą cudownie Pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ich ale już samo opakowanie wygląda smakowicie, muszą genialnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mnie kuszą tymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna konsystencja masła do ciała<3 Nie znam tych produktów, ale uwielbiam takie zapachy<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o te marce jednak nie znam jej osobiście. Podoba mi się ich szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie przeslodkie, a ten balsam do ust chetnie bym przygarnela, ostatnio strasznie pierzchna mi usta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mają opakowania :) a masło kusi kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, zawartość bardzo fajna. Szkoda, że nie mogę poczuć zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kuszące są te kosmetyki, opakowania bardzo przyciągają wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie są te kosmetyki do zjedzenia... Mysle że swietnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki muszą mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś tę wersję Balmi, ale dla mnie to bubel :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznałam te kosmetyki i jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne opakowania mają te kosmetyki. Takie do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazję poznać markę i jej produkty. Kosmetyki uwodzą zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam już produkty balmi a te z I Love od dawna za mną chodzą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie się prezentują a skoro cudownie pachną to już je lubie. O box? chętnie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam tych kosmetyków, ale ostatnio kremy do rąk, to moja codzienność, dlatego ten mnie zaciekawił szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna ciekawi mnie ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Balsam BALMI miałam i byłam mega zadowolona, świetnie pachniał i pielęgnował usta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki tej marki :) Pięknie pachną i mają kuszące opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie te kosmetyki mają zapachy, które uwielbiam, więc z chęcią bym je wszystkie przetestowała :) Muszę popatrzeć na ofertę boxów kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam masła do ciała, a to przedstawione przez ciebie wygląda niezwykle aromatyczne. Dla mnie owocowe zapachy są nieodłączny elementem pielęgnacji i relaksu zarazem.

    OdpowiedzUsuń