wtorek, 18 września 2018

MARION - PROFESSIONAL FINAL CONTROL

Witajcie. Dziś mam dla Was produkty do stylizacji włosów Marion z serii Professional Final Control, która ma zapewnić wygładzenie włosów, bez efektu przeciążenia. W skład serii wchodzą trzy produkty: płyn, serum i krem do stylizacji. Ich zadaniem jest nie tylko ułatwienie stylizacji, ale także ochrona przed wysoką temperaturą i puszeniem. Jest więc idealna dla osób, które codziennie używają suszarki, albo innych urządzeń do stylizacji. Zapraszam!


Produkty znajdują się w bardzo ładnych, plastikowych i poręcznych butelkach, które kuszą wyglądem. Zapach wszystkich produktów jest praktycznie taki sam. Piękny, przyjemny i długotrwały.
Krem i Płyn do stylizacji ułatwia stylizację i chroni włosy przed wysoką temperaturą suszarki i urządzeń do stylizacji. Lekka formuła kremu nie skleja i nie obciąża kosmyków. Ekstrakt z nasion soi tworzą film ochronny i zmiękczający włosy, a mikroemulsja stylizująca zapewnia efekt długotrwale prostych włosów. Włosy są lśniące i ładnie wygładzone. Krem ma pojemność 150 ml, a konsystencja jego, to lekki biały krem. Zamykany jest na tradycyjny klik. Płyn do stylizacji ma 200 ml pojemności i jest w formie sprayu, który dobrze rozpyla produkt. Krem jak i płyn należy wetrzeć we włosy i stylizować suszarką. 
Lekkie serum wygładzające, które naprawdę jest lekkie i nie obciąża włosów. Włosy są proste, miękkie i gładkie oraz zyskują piękny połysk. Buteleczka 50 ml, z wygodną pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja przyjemna, żelowa, nie klei się, ładnie rozprowadza na włosach i co najważniejsze nie przetłuszcza ich. Jest wydajne!


Cała seria Final Control do włosów prostych jest godna uwagi. Pomaga w stylizacji i utrwaleniu fryzury bez obciążenia włosów, a włosy wyglądają zdrowo, są miękkie, nawilżone i dodatkowo ładnie się błyszczą.
Cena produktów to koszt około 10 zł, więc uważam, że warto wypróbować!

Znacie ten zestaw ?

25 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Marion do włosów, ale nie potrzebuję takiej linii mimo, że mam proste włosy, bo są zbyt proste ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze za ten zestaw się nie zabrałam :) jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo korzystne ceny :) lubię linię do termoochrony z marion

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tego płynu w sumie nie widzę jakiegoś efektu wow, ale chyba coś chroni włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii nie znam, ale chętnie poznam bo wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna seria chętnie się za nią rozglądnę .

    OdpowiedzUsuń
  7. lubiłam płyn do włosów kręconych z marion
    mam proste włosy, ale doskonale sprawdzał się do ich wygładzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś produkty Marion nie skusiły mnie dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś często sięgałam po kosmetyki do włosów marion, teraz mam jedynie mgiełkę termoochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej z tego trio lubię lekkie serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie korzystam z produktów do stylizacji, ale serum mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum wygładzające czasami by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marion słynie z dobrych produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale jeśli rzeczywiście są tak tanie to chętnie się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty Marion zawsze dobrze sprawdzają się na moich włosach, chętnie sprawdziła bym ten duet

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna seria i cena rowniez zachecajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten zestaw ale czekana swoją kolej w testowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna seria nie stosowałam jeszcze kosmetyków tej firmy. Ale dopisuję do listy testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy ten zestaw, może poradziły sobie z moimi niesfornymi włosami, które puszą się po układaniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw, nie znam go. Ale produkty do pielęgnacji włosów chętnie testuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego zestawu, ale z chęcią go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kosmetyki do stylizacji włosów tej marki, natomiast tę serię widzę po raz pierwszy. Koniecznie muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dawno nie miałam nic tej firmy. Także jest mi obcy ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka produktów do włosów marki Marion i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń