czwartek, 13 września 2018

DR. SANTE - KOSMETYKI Z OLEJEM KOKOSOWYM

Witajcie! Lubicie kosmetyki z olejem kokosowym? Jeżeli tak, to zapraszam Was na recenzję trzech bardzo fajnych produktów - szampon, olejek oraz krem do rąk, marki Dr. Sante.


SZAMPON Z OLEJEM KOKOSOWYM
Formuła linii Coconut Hair jest oparta na cennych właściwościach naturalnego oleju kokosowego, który intensywnie nawilżając włosy chroni je przed osłabieniem i zniszczeniem. Lekki olej kokosowy otula każde pasmo, wygładza łuski, nadaje blask i jedwabistość. Jego wyjątkowy stosunek aminokwasów sprawia, że włosy są bardziej wytrzymałe i elastyczne. Poprawia ich wygląd i stan. Włosy stają się miękkie i jedwabiste. Redukuje łamliwość i rozdwojone końcówki. Szampon dobrze się pieni, łatwo spłukuje i przygotowuje włosy do pielęgnacji.
Skład: AQUA, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, COCOS NUCIFERA OIL, WHEAT AMINO ACIDS, SOY AMINO ACIDS, ARGININE HCL, SERINE, THREONINE, PPG-3 CAPRYLYL ETHER, COCAMIDE MEA, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-10, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, PARFUM, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, LINALOOL.


OLEJEK DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM KOKOSOWYM
Odżywienie i blask.Dla suchych i łamliwych włosów.Chroni końcówki włosów przed wysuszeniem i rozdwajaniem. Nadaje blask. Nie skleja i nie przetłuszcza włosów. Olejek natychmiastowo się wchłania i nawilża włosy. Redukuje łamliwość włosów. Włosy nabierają zdrowego wyglądu i pięknie pachną.
Skład: CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, PHENYL TRIMETHICONE, CAPRYLYL METHICONE, COCOS NUCIFERA OIL, PARFUM, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLHPROPIONAL, COUMARIN, LIMONENE.


NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK
Nawilżający krem do rąk o przyjemnej konsystencji i tropikalnym zapachu kokosa. Drogocenny olej kokosowy jest bogaty w składniki odżywcze. Krem nawilża i odżywia skórę dłoni, sprawiając, że staje się ona miękka, gładka i jedwabista. Usuwa uczucie suchości i szorstkości. Przywraca warstwę ochronną skóry. Zmiękcza skórki wokół paznokci oraz dba o ich płytkę.
Skład: AQUA, COCOS NUCIFERA OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, DIMETHICONE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, C12-15-ALKYL BENZOATE, CERA ALBA, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, ALUMINIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, DIMETHYL SULFONE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, LECITHIN, XANTHAN GUM, PARFUM, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, COUMARIN


Wszystkie trzy produkty mają bardzo ładny wygląd, nawiązujący do zawartości. W łazience na półce prezentują się naprawdę uroczo.
Szampon ma mleczną, lekką konsystencję. Zapach przyjemny, delikatny, kokosowy, ale nie pozostaje z nami na długo. Dobrze się pieni i dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na szybsze przetłuszczanie się włosów. Włosy po myciu wyglądają ładnie, świeżo i są miłe w dotyku.
Jest też bardzo delikatny dla skóry głowy, więc nie powoduje łupieżu, wypadania włosów, ani uczulenia - może być stosowany przez całą rodzinę. Nie plącze podczas mycia, a rozczesywanie ich nie stanowi, aż tak dużego problemu
(aż tak, bo u mnie zawsze jest z tym problem).
Olejek do włosów, znajdziemy w przezroczystym opakowaniu o pojemności 50 ml, z wygodną pompką, która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Zapach bardzo ładny, przyjemny kokosowy, który dość długo utrzymuje się na włosach.
Olejek można go stosować zarówno na suche jak i mokre włosy, a także do olejowania przed myciem.
Ja stosuję przeważnie na całą długość włosów na jedną godzinkę przed myciem. Po myciu, włosy są gładkie, miękkie, lejące. Nie miałam żadnych problemów z ich rozczesaniem. Stosując go na suche włosy trzeba uważać z ilością, gdyż łatwo uzyskać efekt tłustych, obciążonych włosów, ale stosowany z umiarem daje naprawdę świetne efekty.
Jest wydajny!
Krem do rąk ma delikatny, lekko kokosowy zapach o przyjemnej, białej konsystencji. Na dłoniach nie pozostaje z nami na długo, ulatnia się.
Krem nawilża, lecz nie na długo, po jakiejś godzinie trzeba go nałożyć jeszcze raz. Szybko się wchłania, a skóra przez jakiś czas jest miękka i gładka. Opakowanie poręczne 75 ml, które można mieć je zawsze przy sobie.


Cena produktów na plus- szampon 9,90 zł/200 ml, olejek do włosów 14,99 zł/ 50 ml, krem do rąk 6,90 zł/75 ml.
Warto wypróbować! Dostępność na stronie sklep elfa-pharm

Znacie te produkty? Lubicie kokosowe zapachy?

33 komentarze:

  1. Kokos zawsze mnie zachęca! No i te ceny, bardzo atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek do włosów z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam na krem do rąk, ale chyba jednak byłby dla mnie za słaby :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokosowe nuty w kosmetykach! :) z chęcią sięgnę po te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kokosowe kosmetyki ;> Na pewno by się u mnie super sprawdziły :>

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie kosmetyki, ktore mają właściwości dobroczynne dla naszego ciała

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów. Zapach kokosowy raczej lubię, ale zdarza się często, że produkty z kokosem mnie zapychają. Jestem ciekawa jakby u mnie kosmetyki się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kokosowy zapach:) zapraszam do mnie Reniu na nowe śmieci:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon z tej serii bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włosy nie cierpią kokosa, ale krem do rąk chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rąk początkowo najbardziej mi się podobał, choć szkoda, że krótko nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aboslutnie uwielbiam zapach kokosa i dla samego zapachu chętnie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę te produkty i jestem nimi zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taką cenę myślę, że warto przetestować na sobie te produkty :) Lubię kokos w składzie i zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie zapach kokosowy w kosmetykach. Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon sprawdził się u mnie bardzo dobrze na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. serię znam z widzenia i ze słyszenia ale moje włosy nie lubią kokosowych kosmetyków i niestety nie poznam jej bliżej :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widzę kokos to uciekam więc jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejek w opakowaniu z pompką to świetny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam niestety tych kosmetyków, ale lubię produkty z kokosowym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mają ładne opakowania te kosmetyki! :) Uwielbiam produkty o zapachu kokosa, więc ta seria bardzo mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda ze moje wlosy nie lubia sie z olejem kokosowym, bo te kosmetyki wygladaja bardzo profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zapach kokosa, więc z chęcią przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach kokosa więc gdy tylko zobaczyłam "kokos" w nazwie to odpaliłam listę rzeczy do kupienia haha :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niecierpie kokosa w kosmetykach do włosów bo okropnie na moje działa ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się, ze już miałam do czynienia z tym szamponem ;) Lubię kokosowy zapach w produktach do włosów ;) szkoda, ze krem do rąk tak szybko się wchłania ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu szkoda? Chyba dobrze, jak krem do rąk szybko się wchłania, co nie ?

      Usuń
  27. Oj ten kremik do rąk mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki kokosowe, od razu czuję powiew lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą serię w zapasach i już zacieram do niej ręce.

    OdpowiedzUsuń