piątek, 3 sierpnia 2018

ISANA - ŻELE POD PRYSZNIC + PIANKA DO GOLENIA

Witajcie! Dziś króciutko na temat żeli pod prysznic i piance do golenia od Isany. Zapraszam!


Żele pod prysznic znajdują się w plastikowych butelkach, zamykanych na klik, o pojemnościach 300 ml.
Szata graficzna przepiękna, kolorowa, typowa dla produktów tej marki. Muszę przyznać, że opakowania kuszą do zakupu.
Konsystencja jest przyjemna, kremowa, nie za gęsta, ani nie za rzadka, jak dla mnie idealna.
Dobrze rozprowadza się na skórze, tworząc delikatną pianę. Zapachy również są bardzo ładne, przyjemne, owocowe, orzeźwiające.
Wersja żółta Coconut Water, pachnie jak koktajl kokosowy z domieszką mango i jest w kolorze jasno żółtym.
Wersja czerwona Witamin & Jogurt, pachnie dokładnie tak, jak wskazuje na to opakowanie, czyli jogurtowo-owocowo. Zielona wersja to Ogórek & Aloe Vera, pachnie bardzo przyjemnie, świeżo i orzeźwiająco - świeże ogórki z dodatkiem słodkiego aloesu. Dobre połączenie!
Wszystkie zapachy, na skórze utrzymuje się tylko przez jakiś czas. Jeżeli chodzi o działanie, to doskonale spełnia je - skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona i odświeżona. Nie wysusza, ale też dobrze nie nawilża skóry. Ale w końcu to tylko żele pod prysznic, działanie nawilżające zostawiam balsamom do ciała.


Pianka do golenia z ekstraktem z czarnej jagody 'Blueberry Sensation'.
Jak inne tego typu kosmetyki, produkt znajduje się w metalowym pojemniczku pod ciśnieniem, zakończonym plastikowym korkiem. Pojemność 150 ml.
Zapach bardzo ładny, przyjemny- pachnie jagodami. Konsystencja jest dosyć gęsta i zbita, a jednocześnie bardzo dobrze się rozprowadza i jest wydajna. Po rozsmarowaniu bardzo dobrze trzyma się na skórze i nie zanika. Może efektu nawilżenia po niej nie ma, ale uważam, że od tego są balsamy. Za cenę 4-5 zł uważam, że to naprawdę dobry produkt ułatwiający golenie. Nie pozostawia żadnych podrażnień po depilacji.

Skład: Aqua, Glycerin, Triethanolamine, Stearic Acid, Palmitic Acid, Butane, Laureth-23, Propane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol.

Znacie te produkty? Lubicie?

Pozdrawiam i życzę jak zawsze w piątek, piąteczek, piątunio miłego i ciepłego weekendu :)

36 komentarzy:

  1. Lubię żele z Isany, one mają piękne zapachy i kolorowe, zachęcające opakowania. Pianka do golenia właśnie mi się kończy, chętnie wypróbują tą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkryłem nowy zapach w czerwonej butelce i zielonym listkiem ... nie pamiętam nazwy ale chyba grejpfrut plus mięta.... jest genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie przepadam za ta marka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam piankę i lubię :) Żel kokosowy mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele z Isany, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. te żele mają bardzo fajną szatę graficzną, są tanie, chętnie je poznam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za żelami isany są słabe.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wersja kokosowa przypominała żelki Haribo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te żele pod prysznice. Są świetne :D i tanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Isane :)A żele najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka razy te żele z Isany, ale jakoś nie przepadam za nimi. Niby fajne nie mam im nic do zarzucenia, ale pod prysznicem przeważnie wybieram inne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel Coconut Water znam i uwielbiam! <3 Zużyłam już kilka sztuk ;) Jestem za to ciekawa tej pianki do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie kosmetyki z isany ale pianki jeszcze nie miałam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze wysuszaja moja skore, bo wybor zapachow jest olbrzymi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś byłam wierna ich brzoskwiniowej piance, nie miałam pojęcia, że teraz już mają w innych warianatch;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj używam często żeli z tej firmy korzystna cena apetyczny zapach.Jesli chodzi o piankę tez próbowałam lecz średnio spełniła moje oczekiwania wiadomo ile kobiet tyle opinii Fajny post W wolnym czasie zapraszam do siebie jestem wdzięczna za każdą opinie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Isana zawsze kusi pięknymi opakowaniami i zapachami. Nie miałam nic z tej czwórki

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest jedna z nielicznych firm od których Nic nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele są nawet fajne. Ładnie pachną :*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię żele isana, właśnie mi się żółty skończył, może kupie inne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię żele isany, ten z wodą kokosową miałam i ten owocowo-jogurtowy, oba miło wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piaankę o takim zapachu bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piankę kupuje regularnie, lubię ją bo spełnia swoje zadania i jest bardzo tania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam żel witaminy i jogurt, fajny był. Za to piankę bardzo źle wspominam. Wysuszyła mi skórę i źle mi się nią goliło :( a kupiłam właśnie po przeczytaniu wielu dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą piankę i jest fajna. Żeli nie lubię od ISANY.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam te produkty ale raczej nie kupuję. Sama nie wiem dlaczego. Z issany to ja kuouję tylko olejek pod prysznic, który używam do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kosmetyki Isany, jednak żele trochę mnie wysuszają, piankę do golenia mam w wersji jabłuszkowej i jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ich żele nie tylko za działanie ale mają mega opakowania i ta cena 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Ubolewam nad tym, że mam wrażliwą skórę i nie mogę używać tych żeli :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz jest nowa letnia seria żeli, oj przepiękne i słodkawe mają zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wprost uwielbiam te produkty z ISANY i bardzo często je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje ulubione żele. Pianki jeszcze nie znam przy wizycie w rossmanie na pewno jej poszukam

    OdpowiedzUsuń
  33. Aloes jest gorzki :D

    Nie przepadam za żelami Isany

    OdpowiedzUsuń