poniedziałek, 13 sierpnia 2018

HEALING - CATZY LABORATORIES - SZAMPONY PRZECIWŁUPIEŻOWE

Witajcie! Jakiś czas temu, dołączyłam do akcji "Poczuj Moc zdrowych i pięknych włosów", a za kilka dni później dotarła do mnie przesyłka niespodzianka. W środku pudełeczka, oprócz mnóstwo styropianowych kuleczek znalazłam dwa szampony przeciwłupieżowe, marki Catzy Of Poland z serii Healing. Pierwszy z nich, czerwony, to szampon przeznaczony do pielęgnacji włosów normalnych oraz wersja zielona, przeznaczona do włosów przetłuszczających się.



Czerwony szampon przeciwłupieżowy przeznaczony jest do pielęgnacji włosów normalnych. Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1% który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Szampon starannie oczyszcza skórę głowy i eliminuje łupież. Jest delikatny. Działa kojąco na skórę głowy. Posiada właściwości przeciwłupieżowe oraz pielęgnacyjne.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Zinc Pyrithione,Perfum, CI 42080, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



Zielony Ziołowy szampon przeciwłupieżowy Healing przeznaczony do mycia włosów przetłuszczających się z łupieżem.Działa przeciwbakteryjnie, wzmacniająco i oczyszczająco. Hamuje nadmierne wydzielanie sebum. Posiada właściwości oczyszczające,m eliminuje łupież. Zmniejsza świąd i działa łagodząco na owłosioną skórę włosów. Nadaje włosom miękkość i blask. 
Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1% który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Receptura szamponu wzbogacona jest w ekstrakty ziołowe z rozmarynu, brzozy, pokrzywy i rumianku, które zmniejszają przetłuszczanie się włosów.
Skład:Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Zinc Pyrithione, Propylene Glycol, Alcohol, Betula Alba Bark Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Urtica Dioica Leaf Extract,Rosmarinus Offcinalis Leaf Extract,Perfum, CI 42080, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



Oba szampony otrzymujemy w plastikowych, wygodnych i poręcznych butelkach zamykanych na tradycyjny klik. Pojemność ich to 200 ml. Na tylnej części znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu, zastosowania, sposobie użycia. Dodatkowe zostały zapakowane w kartonik. Konsystencja w obu produktach jest taka sama, gęsta, kremowa w kolorze jasnozielonym. Pachną bardzo ładnie, lekko, przyjemnie, przez co mycie włosów należy do wyjątkowo przyjemnych.
Szampony bardzo dobrze się pienią i dokładnie oczyszczają włosy z wszelkich zanieczyszczeń jak również dobrze radzą sobie ze zmywaniem olejków, ale zaznaczę czynność powtarzałam dwa razy, tak jak zresztą wspomina o tym producent. Za każdym razem stosowałam również odżywkę do włosów, bo tak jak wszystkie inne szampony, również te, mocno je plątały.
Co do działania przeciwłupieżowego to muszę zaznaczyć, że łupieżu nie mam, jednak gdy moja skóra głowy zostanie mocno przesuszona, zaczynam się drapać.
Po szamponach Catzy nie dostałam żadnego ataku łupieżu (bo bywało, że po szamponach przeciwłupieżowych miałam mega wysyp, mimo, że wcześniej ich nie miałam). Skóra głowy nie swędziała, ani nie była podrażniona. Włosy po umyciu są gładkie, śliskie.



Szampony tej marki możecie dostać w aptekach. Produkty są nie testowane na zwierzętach. Cena około 15 zł

Znacie produkty marki Catzy? Co o nich sądzicie?

26 komentarzy:

  1. Widziałam je na kilku innych blogach i przyznam, ze zaczynają mnie ciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz czesciej o nich czytam i jak na razie mam pozytywne odczucia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób poleca te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam czerwonej wersji i jestem zadowolona, malutki łupież znikł całkowicie po dwóch myciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kosmetyków tej marki, ale też rzadko sięgam po szampony przeciwłupieżowe, bo - odpukać - nie mam problemów z łupieżem. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziły, bo będę wiedziała, jaką markę warto polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ciągle czytam o tych szamponach. Nie miałam ich, ale na łupież dobrze zadziałał u mnie Zoxin Med :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, czy przy typowym łupieżu by sobie poradziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale rzadko sięgam po produkty przeciwłupieżowe. Stawiam na dobry peeling i nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tych produktach, szczególnie o zielonej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już o nich czytałam i nie powiem ciekawe, ale na najbliższe miesiące mam już zaplanowaną pielęgnację włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sporo opinie czytałam na ich temat ale znalazłam też taki gdzie dziewczyny pisały że strasznie ich swędziała skóra głowy. W sumie sama nie wiem czy bym chciała je wypróbować bo opinie naprawdę są różne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czytałam wiele opinii pozytywnych i negatywnych, dlatego najlepiej sprawdzić na sobie tzn. na włosach i wtedy wydać samemu opinię :)

      Usuń
  12. mam ten te szampony i oba sprawdzają się u mnie bardzo dobrze, działają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nich ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też je testuję, dobrze działają. Ale te kuleczki z opakowania doprowadziły mnie do szału. ;) Bez odkurzacza się nie obeszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś jak użyłam szamponu przeciwłupieżowego na moje włosy to dostałam takiego ataku łupieżu i teraz się trochę boję takich szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córka czasem zmaga się z łupieżem, myślę że mozęmy wypróbować, a nóż pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  17. na szczęście nie mam problemów z łupieżem, ale fajnie że zestaw sprawdził się u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam problemu z łupieżem, jednak seria sprawdzi się u borykających się z problemem.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze okazji ich używać

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słysze o tej marce. Ja jak pojawia się łupież sięgam po produkty apteczne

    OdpowiedzUsuń
  21. W przypadku kosmetyków przeciwłupieżowych już się nie wypowiadam, bo kiedy je zmianiałam to miałam wysyp okropny - kiedy stosuję jedną markę od dłuższego czasu problem zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na szczęście nie mam łupieżu i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń