piątek, 31 marca 2017

AQUA π COSMETICS - AQUA MAGICA - KREM KOMPRES NAWILŻAJĄCY

Aqua π Cosmetics to jedyne na świecie dermokosmetyki oparte na połączeniu uszlachetnionej laboratoryjnie wody ze starannie wyselekcjonowanymi składnikami aktywnymi, gwarantujące niebywałą dotąd, potwierdzoną badaniami klinicznymi skuteczność.


Ultranowoczesny krem do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu, dedykowany skórze wymagającej intensywnego oraz przedłużonego, 24-godzinnego nawilżenia.
Rekomendacje dotyczące użycia:
-Na dzień i/lub na noc do cery suchej, bardzo suchej, normalnej i odwodnionej,
-Na noc do cery mieszanej i tłustej,
-Do cery wrażliwej,
-Do każdego typu cery odwodnionej (np. po kąpielach słonecznych) jako maska regenerująca barierę hydro-lipidową 1-2 razy w tygodniu,
-Dla kobiet w każdym wieku.
Starannie skomponowana receptura kremuHYDRO – POWER 24 H została wzmocniona działaniem AquaMagica – wody naładowanej słabymi polami elektromagnetyczymi, która w postaci żelu otrzymała we Włoszech CartificatoMinisterodellaSalute (Certyfikat Ministerstwa Zdrowia) potwierdzający jej dobroczynne działanie na skórę, m.in.: łagodzenie podrażnień, przyspieszenie gojenia stanów zapalnych oraz wyrównanie i poprawę kolorytu skóry


"Działanie kremu oparte jest na silnie nawilżającym wyciągu z ImperataCylindrica, który bogaty w potas i DMSP, utrzymuje równowagę osmotyczną komórki, dzięki czemu wykazuje istotne, szybkie i długotrwałe,24-godzinne działanie nawilżające. ImperataCylindrica działa niczym aktywny kompres maksymalizujący poziom nawilżenia skóry,w błyskawiczny sposób przywraca jej optymalny poziom wilgoci oraz eliminuje skutki dehydratacji, takie jak: uczucie napięcia, szorstkość, podrażnienie i zaczerwienienie. Poprzez wielopoziomowe, długotrwałe i efektywne uwodnienie epidermy ImperataCylindrica znacząco poprawia wygląd skóry: zwiększa elastyczność, zmiękcza i wygładza skórę oraz redukuje zmarszczki spowodowane niedostatecznym nawilżeniem. Zastosowane w kremie dodatkowe składniki czynne, pozostawiają na powierzchni delikatny film wzmacniający barierę hydro-lipidową, zapobiegający transepidermalnej utracie wody, wyrównujące koloryt oraz zapobiegające przedwczesnemu starzeniu się skóry."


Jak zawsze zacznę od opakowania. Produkt znajduje się z plastikowym, niebieskim i estetycznym słoiczku o pojemności 50 ml. Dodatkowo po odkręceniu produktu, znajdziemy wieczko zabezpieczające. Całość zapakowana jest w kartonik, również niebieski, na którym znajdziemy najważniejsze informacje na temat produktu. 
Konsystencja lekka, w kolorze białym. Jest delikatny, dobrze się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Nie zostawia wyczuwalnej warstwy na skórze. Zapach przyjemny, delikatny i bardzo świeży.
Jeżeli chodzi o działanie, bo zaznaczę, że rzadko co stosuję kremy (wolę olejki), to jestem zadowolona. Spełnia swoje zadanie, czyli bardzo dobrze nawilża. Skóra po użyciu jest gładka i miła w dotyku. Nie zapycha, nie podrażnia. Jest bardzo wydajny i nadaje się również pod makijaż.


Cena kremiku wynosi 39,90 zł/ 50 ml i jest dostępna na stronce sklep aquapicosmetics.
Znacie produkty tej marki? Lubicie?

Pozdrawiam i życzę Wam udanego i słonecznego weekendu 😊


19 komentarzy:

  1. Wczoraj o nim czytałam zapowiada sie fajny nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jest to kosmetyk jak najbardziej dla mnie :) I cena nie jakaś szczególnie wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być przyjemny. Dobrze, że nie zapycha skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam kilka recenzji już o nim i gdyby nie to że mam duże zapasy kremów to bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej linii kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam i nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach. Myślę, że mogę się im w przyszłości przyjrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie sie u mnie sprawdza i ten zapach ma obledny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tego produktu ale zaciekawił mnie :) Ja jestem obecnie na detoksie warzywno owocowym i wodnym - woda z mojego filtra własnego :) Jak tylko dotrwam do końca diety - kupię sobie krem w nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam i fajnie się u mnie spisał, ale wolę wersję Intenso - mocniejszy nawilżacz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. żałuję ale to nie jest kremik dla mnie z uwagi na Isopropyl Palmitate..po tygodniu chodziłabym cała w kropkach :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wszelkie nawilżacze na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Zaciekawił mnie ten krem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam się z tym kremikiem :)

    OdpowiedzUsuń