poniedziałek, 13 lutego 2017

ORGANICUM - SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ

Witajcie!
Dziś przedstawię Wam, mój ostatni już kosmetyk ze sklepu Helfy. Mowa będzie o szamponie Organicum, stymulującym wzrost włosów przetłuszczających się z organicznymi hydrosolami. Zapraszam!


Szampon do włosów przetłuszczających się. Zawiera organiczne hydrosole skutecznie odmładzające i odżywiające włosy. Szampon Organicum równoważy wytwarzanie sebum oraz wzmacnia cebulki włosowe. Pomaga redukować symptomy łojotokowego zapalenia skóry.
Testy kliniczne wykazały, że użycie szamponu Organicum od 8 do 12 razy pomaga zmniejszyć lub zatrzymać wypadanie włosów i działa pozytywnie na porost włosów. Produkty Organicum nadają się do codziennego stosowania. Utrzymują zdrowe i lśniące włosy, odwracając skutki szkodliwych zabiegów chemicznych.


Za pomocą  naturalnych bogatych i zrównoważonych witamin i  minerałów zawartych w organicznych hydrosolach problemy włosów i skóry głowy takie jak łupież, łojotokowe zapalenie skóry, łuszczyca i łysienie zmniejszają się i w końcu znikają. Składniki aktywne:
Lawenda (Lavandula Angustifolia): Łagodzi i dezynfekuje skórę głowy. Skuteczna na łuszczycę i wypryski.
Olejek pomarańczowy (Citrus Sinensis): Bogaty w witaminę C. Stymuluje krążenie krwi. Działa przeciwbakteryjnie. Korzystnie wpływa na skórę głowy.
Pokrzywa (Urtica Dioica): Skuteczna na  wypryski i łuszczycę. Przywraca zdrowy i lśniący wygląd włosów.
Rozmaryn (Rosmarinus Officinalis): Stymuluje krążenie krwi. Wzmacnia cebulki włosowe, zatrzymuje wypadanie włosów i nadmierne wydzielanie sebum
 Tymianek (Thymus Vulgaris): Przeciwbakteryjny. Równoważy produkcję sebum. Zatrzymuje łysienie i łupież.


Produkt dostajemy w białej, plastikowej butli z zielonymi akcentami. Pojemność wynosi 350 ml. Posiada bardzo wygodny dozownik typu press, który umożliwia nalanie odpowiedniej ilości szamponu. Całość dodatkowo zapakowana była w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie informacje na temat produktu.
Konsystencja jest żelowa, przeźroczysta, średnio gęsta, w kolorze bursztynowym. Zapach bardzo ładny, przyjemny, świeży, lekko cytrynowy. Jeżeli chodzi o działanie to przede wszystkim świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Dobrze również radzi sobie ze zmywaniem olei. Nie podrażnia, nie wysusza. Fajnie się pieni, spłukuje łatwo, ogólnie używanie jest przyjemne. Szampon skutecznie reguluje wydzielaniu łoju i widać to już po 2-3 użyciach. Włosy po nim są długo świeże, lejące. Wyglądają na zdrowsze i zyskują naturalny blask. Do tego produkt jest wydajny, stosuję od przeszło miesiąca, i została mi jeszcze połowa butelki, a ponieważ zawsze staram się myć włosy na zmianę z innymi szamponami, myślę, że zostanie ze mną jeszcze na kilka tygodni. Nie wiem tylko czy niweluje łupież i pomaga w łuszczycy lub łysieniu, bo nie mam z tym problemu.


Jestem zadowolona z tego produktu i myślę, że wrócę do niego. Cena 38 zł/350 ml. Dostępny na stronie klik oraz w stacjonarnych sklepach helfy, które mieszczą się w Katowicach, Toruniu, Wrocławiu i Krakowie.
Znacie ten szampon?
Pozdrawiam!


20 komentarzy:

  1. Nie znam ale chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ma opakowanie ;) Z przetłuszczaniem problemu akurat nie mam ale chętnie bym je wzmocniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt,
    Chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widzę, ładnie wygląda jednak nie dla mnie bo moje włosy się nie przetłuszczają ;D Kiedyś pewnei byłby wybawieniem, bo kiedyś miałam z tym straszny problem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy ostatnio dość szybko się przetłuszczają , więc chętnie wypróbuję ten szampon.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba idealny produkt dla mnie. Po ciąży moje włosy sprawiają wrażenie jakby były ciągle tłuste. Być może to jest ratunek na mój problem. Dzięki :) / rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nimi styczności i w sumie na blogach też go nie widziałam. Nie jest najtańszy jak na taki produkt ale myślę że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie szampony do włosów, podobają mi się jego składniki aktywne. Jak skończę zapasy, będę miała go na oku ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego szamponu i nigdy wcześniej o nim nie słyszałam jednak nie używam produktów stymulujących wzrost włosów. To by się wiązało z częstszymi wizytami u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie muszę go mieć bo u mnie przetłuszczanie włosów to udręka :/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wypróbuję :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale zaciekawił mnie i przydałby mi się, pod warunkiem że by nie podrażniał mojej skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie mu się przyjrzę, ostatnio ciągnie mnie w tą lepszą stronę szamponów :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sama nazwa brzmi fajnie.
    Niestety nie miałam okazji go używać.;)

    OdpowiedzUsuń