poniedziałek, 15 czerwca 2015

TOŁPA: BOTANIC, AMARANTUSA- Najwilżąjący krem rozświetlający pod oczy

Witam. W poprzednim poście pisałam o kremie do rąk klik z tej serii amarantus, który spisał się bardzo dobrze. Dziś mam dla Was kolejny produkt, a jest nim krem rozświetlający pod oczy. Czy również dobrze się sprawdził? Tego dowiecie się czytając dalej..



Od producenta: Krem ma aksamitną konsystencję. Nawilża, rozświetla i wygładza skórę wokół oczu. Zwiększa elastyczność i ogranicza ucieczkę wody z naskórka. Rozjaśnia cienie pod oczami, przywraca blask i świeżość spojrzenia.
Małe wielkie składniki: torf tołpa, ekstrakt z ziaren amarantusa, skwalan, hialuronian sodu, kompleks EyelissTM. Produkt hypoalergiczny, nie zawiera alergenów, PEG - ów, silikonów, oleju parafinowego, parabenów i donorów formaldehydu. Nanieś krem wokół oczu i na powieki. Delikatnie wklep opuszkami palców. Stosuj rano i wieczorem. 


Moja opinia: Kremik Tołpa mieści się w aluminiowej tubce z precyzyjnym aplikatorem o pojemności 10 ml. Dodatkowo całość została zapakowana w papierowy kartonik z dokładnym opisem kremu. Konsystencja jest delikatna, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Zapach to duży plus produktu, przyjemnie pobudza.
Jest dedykowany dla skóry wrażliwej, odwodnionej i pozbawionej blasku. Za zadanie ma nawilżyć i tu się zgadzam dość dobrze i przyjemnie sobie z tym radzi. Czuć, że skóra jest gładka i wypielęgnowana. Kolejne zadanie to rozjaśnia cienie i przywraca blask pod oczami i tu niestety tego brak :/
Krem nie uczula i nie podrażnia, nie ma uczucia swędzenia, czy zaczerwienienia.
Muszę jeszcze zaznaczyć, że jako baza pod makijaż, spisuje się bardzo dobrze.


Podsumowując: Lekki krem który tylko bardzo delikatnie nawilża i nic więcej, poleciłabym go dziewczynom jako ich pierwsza pielęgnacja pod oczy. Cena 25 zł/10 ml

Znacie ten krem pod oczy? jak się u Was spisuje ?

41 komentarzy:

  1. szkoda.. liczyłam, że jednak rozjaśni te cienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda :/ mi nie rozjaśnił cienie, ale u Ciebie może być inaczej :)

      Usuń
  2. Zawsze uważałam, że ta firma jest bardzo dobra, a tu widzę, że produkt nie spełnia obietnic, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię produkty z tej firmy i nawet mam parę ulubieńców...no ale ten kremik, nie spisał się do końca :(

      Usuń
  3. Chciałam go kupić podczas promocji w Rossmannie ale nie mogłam go nigdzie znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale bardzo lubię pod oczy ten z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę znam, zapach linii bardzo lubię, ale samego kosmetyku nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim do czynienia ale podejrzewam z Twojego opisu ,że mógłby być za słaby.Ja póki co ratuję się kremem pod oczy orientany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic z Tołpy, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza... Oj Renia kiedyż to było, dla mnie to juz druga i trzecia pielęgnacja potrzebna. Teraz stawiam na olej z opuncji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dla mnie równie potrzebna jest mocna pielęgnacja....niestety, ale dla młodych dziewczyn będzie ten kremik idealny. Olej z opuncji muszę wypróbować :)

      Usuń
  9. Jakoś nigdy mnie nie kusił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fatalne cienie pod oczami i niestety nie znalazłam jeszcze kosmetyku , który by mi bardziej pomógł i je rozjasnił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety również mam cienie pod oczami ;/ i wciąż szukam idealnego kremu, aby choć troszeczkę pomógł mi je rozjaśnić.

      Usuń
  11. Ostatnio już czytałam o tym kremie i dziewczyny były zadowolone, bo leciutko rozjaśniał cienie... ale wiadomo, na każdego działa co innego. Ciekawe jakby było u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to super jak komuś pomógł, mi niestety ani leciutko nie rozjaśnił :/

      Usuń
  12. Dla mnie raczej miałby za słabe moce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe jakby się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej linii znam tylko żel pod prysznic który jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nic nie miałam z Tołpy, wydaje mi się, że zapach jest przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego kremiku nie miałam okazji używać ale generalnie lubię tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kremik się u mnie nie spisał, ale inne produkty Tołpy bardzo lubię np. peeling (czarna róża), żel pod prysznic (dąb paragwajski), krem do rąk (amarantus) i wiele innych.

      Usuń
  17. Nie tak dawno temu wróciłam do Tołpy i znów się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kremu pod oczy nie miałam, miałam za to krem do twarzy i szału nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam również ten kremik do twarzy....czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  19. Nie miałam jeszcze kosmetyków tołpy do twarzy. Myślałam, że opakowania wyglądają tylko na aluminiowe a w rzeczywistości są plastikowe. Dla mnie ten krem byłby za delikatny. Ja działam już przeciwzmarszczkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również działam już przeciwzmarszczkowo, dlatego ten kremik dla mnie zdecydowanie jest za delikatny :/

      Usuń
  20. Bardzo lubię kosmetyki z Tołpy. Ciekawy krem coś dla mnie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem, choć nie rozjaśnia cieni pod oczami, wydaje się być stworzony dla mnie :) Z chęcią kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go i bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie byłby dla mnie za słaby;) powoli kończę Eternal Gold z organique i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń