środa, 10 czerwca 2015

I.M.P.A. - PROSZEK DO PEELINGU

Witam
Dziś kochani przedstawię Wam produkty które dostałam na spotkaniu blogerek w Rybniku od firmy I.M.P.A. Firma obdarowała nas duża paczką produktów takich jak: tarki, szczoteczki, pumeksy kosmetyczne oraz nowość proszek do peelingu i o nim dzisiaj troszkę opowiem- Zapraszam !!

I.M.P.A.  jest największym producentem pumeksu kosmetycznego w Polsce i jednym  z liderów rynku światowego.
Od producenta:
PUMICO SPA Unikalny peeling do usuwania martwego naskórka oraz masażu ciała. Pielęgnuje, zmiękcza i wygładza skórę poprawiając jej wygląd. W rezultacie Twoja skóra będzie o wiele bardziej gładka i miękka w dotyku. Zapewnia fantastyczny efekt już po pierwszym użyciu.
SPOSÓB UŻYCIA: Nawilż ciało wodą, nałóż mydło, żel pod prysznic lub płyn do kąpieli na dłoń lub gąbkę wytwórz lekką pianę i dodaj (nasyp) peeling. Delikatnie masuj ciało kolistymi ruchami i następnie spłukaj wodą. Wysusz i nałóż nawilżający krem lub balsam do ciała.
SKŁAD: 100% POLIURETAN
Moja opinia:
Pumeks znajduje się z plastykowej, miękkiej buteleczce z zamknięciem typu flip top o pojemności 80g. Produkt jest sypki, bezzapachowy, koloru różowego z niebieskimi drobinkami.
Jest to uniwersalny proszek, którego możemy używać jak chcemy, ja stosowałam do pięt, stóp jak i całego ciała (oprócz twarzy).

Pumeks do ciała to najlepszy pomysł na stworzenie domowego peelingu, wsypałam do żelu dosłownie odrobinę proszku, przed każdym użyciem wstrząsam dobrze butelką i nakładam na ciało, w ten oto sposób mam żel myjący z peelingiem.

Pumeks w proszku jest mocnym zdzierakiem, lubię takie :)Dobrze wygładza skórę złuszcza naskórek, przygotowuje skórę do nawilżenia i dalszej pielęgnacji.

Krem do stóp z peelingiem
Do ulubionego kremu do stóp, dodałam niewielką ilość proszku, wszystko razem dokładnie wymieszałam i oto mam fajny zdzierak- prawda, że proste ?
Krem do rąk z peelingiem
Tak samo jak wyżej, proszek wsypałam do kremu do rąk o zapachu brzoskwini. Skóra po zabiegu jest aksamitnie miękka, delikatna i pięknie pachnąca :)
Produkt jest bardzo wydajny. Pomimo mocnych właściwości zdzierających, pumeks nie podrażnia skóry. Jeśli więc potrzebujecie dobrego złuszczacza to go serdecznie polecam !!!

A teraz czas na tarki, pumeksy.....zobaczcie sami co fajnego dostałam od firmy!!
PUMEKS służy do usuwania zrogowaciałego naskórka, a także wszelkiego rodzaju trudno usuwalnych zabrudzeń z rąk i stóp.
Jego zastosowanie jest bardzo proste i polega na zwilżeniu powierzchni skóry gdzie PUMEKS będzie aplikowany, oraz pocieranie skóry PUMEKSEM na wybranej powierzchni.
W rezultacie tarcia, PUMEKS jednocześnie usuwa zrogowaciały naskórek jak i bród. Szybkość usuwania naskórka można regulować przez zwiększenie nacisku lub przyspieszenie ruchów.
Podczas procesu pocierania, dzięki właściwej strukturze PUMEKSU, komórki twardej skóry są usuwane przez małe, powoli się wykruszające, kawałeczki pumeksu. Potem wystarczy opłukać skórę i PUMEKS wodą aby je zmyć.

PUMICE ELEGANCE
PUMICE ROUND 6,5 CM
PUMICE SPONGE BIB 13 x 5 x 2,5 cm
PEDICURE HANDLE 14x3x3 cm
FOOT FILE 27x5x1,5 cm
FOOT FILE HARD 27x4x3 cm
Po zastosowani PUMEKSU dłonie i stopy są gładkie, miękkie, delikatne i czyste. Ten efekt jest osiągnięty już po pierwszym użyciu :)

ZNACIE TE PRODUKTY??


30 komentarzy:

  1. Wow, fajna sprawa :D Muszę zadbać bardziej o stopy bo w końcu lato idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmy nie znam, ale już wczoraj czytałam fajną opinię na temat tego proszku. Ogólnie czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego w proszku jeszcze nie używałam, aleaa lubię tę kostkę elgance ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać, jak użyjesz tego proszku :) ja również lubię kostkę elegance.

      Usuń
  4. Ciekawy produkt i nawet o kolor zadbali co by miły oku był:) Chętnie się zaopatrzę w taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze w kolorze:białym, żółtym, niebieskim, zielonym, fioletowym i czerwonym :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny kolor ma ten proszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ten proszek, pierwszy raz spotykam się z takim produktem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nim.Bardzo jestem ciekawa i myślę,że wypróbuję zapowiada się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że można go stosować na wiele sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty, nam dotąd nieznane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym pumeksem w proszku. można z niego zrobić sporo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja jeszcze myślę na zrobieniu mydła z dodatkiem tego proszku :)

      Usuń
  11. Tarki sa fajne no ale pumeks w proszku! Toz Renia cala gładka bedzie, ze ho ho. Ale rzeczywiscie daje to mozliwosci dosc spore!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh sisi, ja już jestem cała gładka, że ho ho :D:D

      Usuń
  12. Fajny kosmetyk :) Spora kolekcja pumeksów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i będę dopiero stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłych testów i daj potem znać jak się spisał :)

      Usuń
  14. Kochana, a gdzie go można dostać ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszek do peelingu w chwili obecnej jest na etapie testów, firma przygotowuje dopiero do sprzedaży, więc za niedługo powinno się pojawić na stronie I.M.P.A. gdzie będzie dostępny :)

      Usuń
  15. już kiedyś podobał mi się ten pumeks, fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten proszek, trochę wygląda jak malinowa sól do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten proszek do peelingu :)

    OdpowiedzUsuń