sobota, 23 maja 2015

Zestaw - serum z witaminą C 10 %

Witam
Dziś kochani przedstawię mój kolejny produkt z ECOSPA którym jest 
ZESTAW SERUM Z WITAMINĄ C.
Przyznam szczerze, że to moja pierwszy zabawa w chemika, ale już wiem, że nie ostatnia :)
Od producenta:
Zestaw do przygotowania trzech porcji 10 ml antyoksydacyjnego serum z witaminą C. Kolejną porcję przygotuj po zużyciu poprzedniej, dzięki temu zapewniasz wysoką aktywność witaminy C (kwasu askorbinowego), niestabilnej w roztworach.
Serum składa się wyłącznie z aktywnych składników.  Baza serum to intensywnie nawilżające składniki: potrójny roztwór kwasu hialuronowego oraz hydrolat nertoli o charakterystycznym, przyjemnym zapachu kwiatów pomarańczy.
Serum jest przeznaczone dla cery 30+
                                     RECEPTURA                                                    
                   SKŁADNIKI                                            ILOŚĆ 10 ml.
           Potrójny kwas hialuronowy roztwór 1,5 %        5 ml (1 i 2/3 pipety 3 ml)
           Hydrolat neroli                                               4 ml (1 i 1/3 pipety 3 ml)
       Kwas askorbionowy (witamina C)                     1 g (cała torebeczka)
WYKONANIE
Sposób przygotowania jest banalny. Odmierzamy pipetą żel hialuronowy, wlewamy do zlewki. Drugą pipetą odmierzamy hydrolat neroli i również wlewamy do zlewki i mieszamy z kwasem hialuronowym.
Wsypujemy jedną torebeczkę witaminy C, mieszamy aż witamina całkowicie się rozpuści.
Całość przelewamy do buteleczki szklanej, nakręcamy pipetę. Na koniec naklejamy na buteleczkę dołączoną etykietę i serum jest już gotowy do użycia. Prawda, że łatwe ?
JEDNA PORCJA  ZUŻYĆ W CIĄGU 2 TYGODNI, LICZĄC OD DATY PRZYGOTOWANIA.
PRZECHOWYWAĆ Z LODÓWCE.
Zestaw wystarcza na zrobienie trzech porcji po 10 ml produktu, dzięki czemu mamy większość pewność, że witamina C jest stabilna. Konsystencja płynno- oleista w kolorze bezbarwnym. Zapach neroli- dość intensywny.
I tak radośnie od 4 tygodni (moja 2 buteleczka) codziennie rano i co jakiś czas wieczorem, (przed snem) nakładałam na oczyszczoną skórę, twarzy, szyi plus dekolt niewielką porcję serum dosłownie kilka kropelek. Pierwsze wrażenie pozytywne, miłe w użytkowaniu, wchłania się po kilku minutach. 
Skóra jest przede wszystkim napięta, odzyskała zdrowszy koloryt, jest taka jędrna, wygląda na zdrową i zadbaną. Troszkę rozjaśniło przebarwienia oraz przestały pojawiać się drobne niespodzianki.
Zestaw do wykonania trzech buteleczek kosztuje 28,90 i jest dostępny KLIK
Witaminę C uwielbiam w każdej postaci, w kosmetyce wiem, że witamina ma wspaniałe działanie, ale aby dostrzec efekty, potrzebny jest czas i systematyczność.
Kochani stosujecie witaminkę C w kosmetyce ??

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !!!

13 komentarzy:

  1. o tej witaminie C w kosmetykach trochę już słyszałam. Chętnie spróbowałabym jakiegoś serum

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie dla mnie, mam 17 lat ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, sama musze się skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zdjęcia pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam podobne i super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze czegoś takiego nie stosowałam, ale pewnie za jakiś czas się skuszę na zabawę w alchemika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się ostatnio marzy jakiś kosmetyk z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  8. wypróbowałabym na moje przebarwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie kiedyś poparzyła witaminka C :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to jeszcze witaminy C zewnętrznie nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię zestawów do samodzielnego mieszania, jestem leniwiec i wolę gotowe kosmetyki. Właśnie mi przypomniałaś, że czeka na mnie jeszcze serum Flavo-C :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wit.C w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń