wtorek, 22 września 2020

ZAKUPY W SKLEPIE TOYS4BOYS

 Witajcie! Uwielbiacie nietuzinkowe prezenty, albo ciekawe gadżety które zdobią pomieszczenie bądź zapadają w pamięć? Ja uwielbiam! Jakiś czas temu szukałam prezentu dla rodziny i moją uwagę przykuł sklep internetowy toys4boys

Toys4Boys to miejsce w którym znajdziemy masę oryginalnych pomysłów na prezent dla najbliższych albo dla siebie. Są tam unikalne prezenty, z humorem, ale też takie, które sprawdzą się na co dzień: gadżety do domu, akcesoria rowerowe, gadżety sezonowe czy przeżycia (skoki na spadochronie, relaks w spa i wiele innych atrakcji..). Wybór jest ogromny i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie czy dla innych. Ja wybrałam:

Dwustronny parasol z głową w chmurach

Parasol z głową w chmurach odwraca konwencjonalną, zwykłą parasolkę do góry nogami, dzięki czemu wiem, że nie zmoknę, nawet jak wsiadam lub wysiadam z auta. Pokryta jest specjalnym materiałem wysokiej jakości nano-technologii, dzięki czemu nie zbiera wilgoci i nie pozwala kroplom deszczu wchłaniać się w strukturę parasolki. Ma również dwie warstwy, a jej nowy, przełomowy design pogodnego nieba, pozwala chować zmoczoną część podczas składania, jednocześnie suchą warstwą chowamy do zewnątrz. Ponadto parasolka posiada filtr UV i świetnie spisuje się podczas słonecznych dni. Konstrukcja pozwala zarówno na wygodne trzymanie jak i przechowywanie parasolki, w dowolnej pozycji. Ja jestem nią zachwycona. Cena parasolki 49 zł, a dostępność toys4boys.pl


Syreni kocyk wykonany został z miękkiej przędzy akrylowej i ma 180 cm długości. Materiał jest miękki i wykonany z dobrej jakości. Świetnie nadaje się na długie relaksujące wieczory dla zmarzluchów, bo jest naprawdę cieplusi.
Jest wygodny i co ważne nie zsuwa się. Idealny na jesienne i zimowe wieczory. Do tego pięknie się prezentuje.
Cena kocyku 69 zł, a znajdziecie go toys4boys.pl


Kamienne kostki do drinków STONES WHISKY

Zestaw składa się z 9 dość ciężkich kamieni, które prezentują się w szklance uroczo. Wystarczy wsadzić je do zamrażalki, a już po kilku godzinach można cieszyć się z zimna które produkują. Dobrze trzymają temperaturę i nie rozcieńczają trunku! Kostki kamiennie nadają się nie tylko do whisky, ale na każdy napój na który masz ochotę. Gdy skończymy wystarczy opłukać, wysuszyć i ponownie zamrozić. Jest to produkt wielokrotnego użytku. W skład zestawu wchodzi też praktyczny i wygodny woreczek do przechowywania kamyków. Wspomnę, że zestaw zapakowany jest w eleganckie pudełko, dzięki temu jest świetnym pomysłem na prezent na każdą okazję. Cena kostek to 49 zł, dostępne na stronie toys4boys.pl

Tak więc bez względu na to, czy szukasz zabawnych akcesoriów na osiemnastkę, walentynki, wieczór panieński/kawalerski, czy takich, które po prostu poprawią humor, w sklepie internetowym Toys4boys znajdziesz całe mnóstwo inspiracji. Znacie ten sklep? Lubicie takie gadżety?

12 komentarzy:

  1. Kocyk super, będzie idealny na jesienne i zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kocyk już od dawna mi się marzy ;p Parasol rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę ten sklep :) Fajne rzeczy można tam znaleźć :) Ten koc syrenka jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam, ale sobie zapisałam bo chciałabym taki kocyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Parasolka ciekawa, nie widziałam jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super parasol, zastanawiałam się nawet nad zamówieniem tego syreniego kocyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten syreni ogon! Na jesienno zimowe wieczory idealny 🖤
    Mam te kostki do whisky, ale osobiście średnio je lubię, denerwują mnie, a zupełnie nie chłodzą tak, jakbym tego oczekiwała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Syreni kocyk kupiłam kiedyś na alli, moje Baby go uwielbiają. A parasolka mnie zaintrygowała|:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep! Mają bardzo oryginalne rzeczy. Piękny ten kocyk! Muszę sobie taki sprawić na jesień :)

    OdpowiedzUsuń