poniedziałek, 14 września 2020

BEAUTY FORMULAS - PRODUKTY Z ORGANICZNYM OLEJEM KONOPNYM

 Witajcie! Dziś przedstawię nową linię Hemp Beauty z organicznym olejem konopnym marki Beauty Formulas. Zapraszam!


Żelowe płatki pod oczu z organicznym olejem konopnym. 
Produkt dostajemy w zielonym, kartonowym pudełeczku, w którym mieści się 6 par płatków. Zamknięte są w srebrnym opakowaniu z lekkim nacięciem ułatwiającym dostanie się do zawartości.
Po otwarciu powinny znajdować się w przeźroczystym spodeczku, w którym są dwa wycięcia dopasowane do kształtu płatków. Ilość płynu jest idealna.
Płatki są zielone, żelowe i dobrze przyklejają się do skóry pod oczami. Czas zabiegu to około 20- 25 minut.
Efekt jaki dostajemy po zabiegu to lekkie rozjaśnienie, nawilżona skóra i lekko napięta. Idealny zabieg przed makijażem, a wyciągnięte prosto z lodówki dają uczucie ochłodzenia i orzeźwienia skóry pod oczami. Nie podrażniają i nie uczulają delikatnej skóry wokół oczu. 


Krem do rąk z organicznym olejem konopnym
Krem dostajemy w miękkiej, plastikowej i zielonej tubce o pojemności 100 ml. otwierana na zwykły klik.
Zapach jest bardzo ładny, świeży, lekko kwiatowy. Konsystencja gęsta, kremowa, biała. Do porządnego nasmarowania dłoni wystarcza go naprawdę niewiele, przez co jest bardzo wydajny. Super się wchłania, zostawiając jednak na skórze wyczuwalną warstwę, ale bardzo przyjemną. Jeżeli chodzi o działanie to wyraźnie czuć efekt nawilżenia dłoni, bardzo dobrze wygładza, zmiękcza i ogólnie odżywia. Skóra jest miękka i delikatna.


Serum do twarzy z organicznym olejem konopnym
Produkt dostajemy w bardzo ładnej i higienicznej białej z dodatkami zieleni buteleczce, wyposażonej w pompkę typu airless. Opakowania małe zgrabne i bardzo wygodne, czyli to co lubimy najbardziej. Całość zapakowana została w kartonowym pudełeczku. Pojemność 30 ml.
Krem ma przyjemną, gęstą i białą konsystencję, która bardzo łatwo się rozprowadza i dość szybko wchłania, nie pozostawiając lepkiej, ani tłustej warstwy. Zapach delikatny, przyjemny.
 Dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania do matu, dzięki czemu jest bardzo dobrą bazą pod makijaż. Jeśli chodzi o jego zadanie, to efekt nawilżenia jest odczuwalny i widoczny. Skóra jest miękka i delikatna w dotyku.


Multi Maska - Zabieg na twarz do cery suchej
Pełny zabieg pielęgnacyjny w jednym opakowaniu dopasowana pielęgnacja skóry SUCHEJ dla 3 poszczególnych obszarów twarzy.  Każda formuła została zaprojektowana w celu zapewnienia optymalnych rezultatów.
Miękka, nawilżająca maska kremowa do strefy T, głęboko absorbująca maska glinkowa do strefy C i oczyszczająca maska peel-off do strefy U.
Maska prezentuje się bardzo fajnie, kolorki śliczne, pachnące. Czas trzymania 10-15 minut. Maski ładnie się zmywa, a peel-off delikatnie się odkleja (i od niej zaczynamy ściągać ). Po zabiegu skóra jest dobrze nawilżona, odżywiona i miękka w dotyku.


Wszystkie produkty spisały się u mnie bardzo dobrze, więc uważam, że warto spróbować.
Dostępność m.in. w: eZebra.pl, Makeup.pl w atrakcyjnych cenach, od 7 zł - do 14 zł. 

Znacie produkty tej marki?

11 komentarzy:

  1. Serum przez to, że ma w sobie olej konopny mnie najbardziej zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria :) z chęcią wypróbowałabym to serum i płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz olej konopny tak jak kiedyś argan - każda firma musi go mieć ;p I o tyle ile lubię olej konopny to ta marka jeszcze się u nie nigdy nie sprawdziła ;/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, ale co zrobić :/ Seria owocowa jest świetna (najbardziej peeling i glinka)

      Usuń
  4. Olej konopny jest teraz w modzie. Ciekawe na jak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam akurat tych produktów, ale myślę że by mi służyły, bo długi czas stosowałam na twarz olej konopny i widziałam super efekty :) Taki kremik do rąk bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z olejem konopnym, ale takich jeszcze nie widziałam. Ciekawią mnie te płatki pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żelowe płatki naprawdę mnie zaciekawiły, użycie ich po długim dniu przed komputerem może być niczym kojący balsam! Fajne produkty, a konopie faktycznie teraz w kosmetycznej modzie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam, ani nigdy nie używałam produktów z konopią, a jestem ich ciekawa, bo ostatnio więcej o nich słyszę i widzę :P Może sobie właśnie te wypróbuję

    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale podoba mi się bardzo więc daję obserwację i zostaję <33

    OdpowiedzUsuń