poniedziałek, 13 lipca 2020

YANKEE CANDLE - AUTUMN NIGHT

Witajcie! Dziś post pachnący, ponieważ mowa będzie o wosku z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami o nazwie Autumn Night


Wosk dostajemy w ciemno granatowym kolorze z etykietą przedstawiającą piękną rozświetloną noc lampionami i światełkami. Już na sam widok produkt kusi do zakupu.
Autumn Night jest tajemniczy, ciepły, otulający i bardzo świeży. To połączenie nut drzewnych, tych bardziej leśnych, z delikatną lawendą. Wyczuwalna jest również nutka męska. Moc ma bardzo dobrą, więc uwaga z kruszeniem. Nie męczy nosa i nie powoduje bólu głowy. Zapach typowo jesienny, na długie wieczory, gdzie za oknami pada deszcze i wieje silny wiatr.


Autumn Night jak i inne zapachy Yankee Candle, znajdziecie na stronie gooodies.pl w cenie 9 zł.

15 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze tego zapachu ale wydaje się bardzo ciekawy :) lubię świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten zapach i jest bardzo jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero jesienią wrócę do palenia świec i wosków bo teraz wracam do domu późno w nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie i latem pachnie, takie małe uzależnienie :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten zapach jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze mam ten zapach! ale hcyba jeszcze nigdy go nie paliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach nie do końca mi podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię delikatnie męskie zapachy, ale nie przepadam za lawendowymi nutami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ma kolor :) U mnie wczoraj w użyciu była wersja jabłuszko plus cynamon, z świąt zostało :)

    OdpowiedzUsuń