poniedziałek, 20 lipca 2020

PRODUKTY W UŻYCIU CZ. 14

Witajcie! Dziś przedstawię moje produkty w użyciu, już po raz czternasty, czyli produkty te, które stosuję na zmianę z innymi kosmetykami, a nie potrzebują moim zdaniem osobnej recenzji. Kto nie wie o co kaman, to zapraszam na pierwszą część, a resztę zapraszam do czytania...


1. SZAMPON SENSITIV - ISANA 
Szampon ma przyjemny kwiatowy zapach i konsystencje nieco rzadką, ale jest wydajny bo pieni się dobrze.
Włosy po umyciu są czyste, ale wiadomo bez odżywki ani rusz, ponieważ plącze włosy. Niestety przy dłuższym stosowaniu zauważyłam u siebie lekki łupież, więc u mnie już odpada, ale moi domownicy stosują dalej i nic się złego nie dzieje. Cena 4 zł/ 300 ml.

2. TOŁPA - DERMO FACE - MATUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY
Żel ma dość gęstą konsystencje, wystarczy niewiele, aby umyć dobrze twarz, szyję, czyli jest wydajny.
Bardzo dobrze oczyszcza, zmywa makijaż, odświeża, a skóra jest rzeczywiście zmatowiona. Nie powoduje podrażnień oraz nie uczula. Zapach bardzo ładny, typowy dla tej marki. Cena około 30 zł/ 195 ml

3. EVELINE - BRAZILIAN BODY- LUKSUSOWY ZŁOTY ROZŚWIETLACZ DO CIAŁA
Plastikowe opakowanie z pompką i konsystencją wodnistą. Przed zastosowaniem należy wstrząsnąć, żeby zawartość się wymieszała i rozpylić na dłoń, a potem na skórę (choć ja bezpośrednio pryskam na skórę). Na skórze utrzymuje się bardzo długo - cały dzień. Ogromną zaletą jest to, że nie brudzi ubrań. Może zostawiać jedynie trochę drobinek. Pięknie podkreśla opaleniznę. Skóra pięknie mieni się w słońcu. Lekko nawilża i cudnie pachnie. Na lato HIT!
Cena 24 zł/ 150 ml.

4. FA - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC
Największym atutem jest zapach, bardzo mi się podoba, zresztą większość żeli Fa jest piękna. Działa relaksująco i odprężająco. Skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona i odświeżona. Zapach po aplikacji, na skórze jest wyczuwalny. Nie wysusza, ale też dobrze nie nawilża skóry, ale przecież to nie ich rola, prawda? Cena około 9 zł/400 ml.

5. KOLASTYNA -ODŻYWCZY OLEJEK DO OPALANIA 30 SPF
Dobry olejek do opalania, często do niego wracam. Zawiera SPF 30 co jest oczywiście dużym plusem.
Produkt jest niesamowicie wydajny. Ma bardzo ładny zapach oraz wygodną formę aplikacji. Ładnie opala na brązowo i dobrze nawilża. Uważać tylko trzeba na ciuchy, aby nie zaplamić, bo potem ciężko zmyć. Cena około 15 zł/ 150 ml

6. DOVE INVISIBLE CARE - ANTYPERSPIRANT W SZTYFCIE
Produkt znajduje się w estetycznym opakowaniu, konsystencja jest kremowa, a zapach delikatnie kwiatowy i długo wyczuwalny. Antyperspirant nie pozostawia białych śladów na ubraniach, ale co najważniejsze skutecznie chroni przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Jest bezpieczny dla wrażliwej skóry pod pachami - nie uczula, nie podrażnia. Cena około 15 zł/40 ml.

7. POWER STAY - AVON - PODKŁAD DO TWARZY
Buteleczka jest wykonana z matowego szła z czarnymi elementami, opakowanie wygląda bardzo klasycznie. Dodatkowo podkład ma pompkę, która dozuje idealną ilość. Ja mam odcień Creamy Natural - z tych kolorów ciemniejszych. Ma treściwą konsystencję, ładnie się rozprowadza, nieźle kryje, ale zaznaczę, ja nie potrzebuję mocnego krycia. Skóra z nim wygląda zdrowo i dobrze, bez podkreślenia suchych miejsc, czy wchodzenia w załamania. Nie zastyga na mat, wygląda naturalnie. Mogę śmiało napisać, że wart poznania. Cena około 40 zł/ 30 ml.

8. Cremobaza 30% FARMAPOL
Bardzo fajny krem, pomocny do skóry nadmiernie przesuszonej, zrogowaciałej, pękającej i dla atopowców. Nakładać możemy do na ręce, stopy, łokcie, kolana, tam gdzie mamy skórę mocno przesuszoną. Jeżeli chodzi o działanie to robi robi wszystko co przedstawia producent, czyli dobrze nawilża, łagodzi, pielęgnuje, wygładza zrogowaciały naskórek, pomaga zachować elastyczność i chroni skórę przed wysuszeniem, pękaniem i nadmiernym rogowaceniem, pomocny również dla skóry z AZS. Konsystencje na bardzo gęstą, więc wydajność jest na plus. Na skórze zostawia lekki film ochronny. Nie zawiera kompozycji zapachowej. Cena około 9 zł/30 g.

9. GARNIER OLIA - FARBA DO WŁOSÓW
Zapach przyjemny i delikatny, nie powoduje szczypania oczu, czy ich łzawienia. Jest lekko kwiatowy, najbardziej wyczuwalny podczas mieszania i nakładania farby, potem zanika. Konsystencja jest troszkę rzadkawa, ale mimo to dobrze się aplikuje na włosy i nie spływa z nich podczas trzymania. Jeżeli chodzi o najważniejsze, czyli odrosty, czy zakrycie delikatnych siwków, to jestem bardzo zadowolona. Kolor wychodzi naprawdę piękny, ciemny, prawie czarny z brązowymi refleksami widocznymi w świetle.
Wygląda bardzo naturalnie, jest równomierny, a siwe włosy są świetnie pokryte. Trwałość również dobra, kolor utrzymuje się parę tygodni, nie blaknie, nie wypłukuje się i gdyby nie widoczny nowy odrost, włosy nie wymagałyby ponownego farbowania. Cena około 13 zł.

I to by było na tyle z moich produktów w użyciu. Znacie coś?

16 komentarzy:

  1. Aktualnie używam dokładnie tego samego szampon mu Isana :) Ja jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon Isana dobrze mi służył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice products, I live fa gel

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z nich nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten kolejek kolastyny :) kusi mnie ten żel tolpy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam Oli tylko innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel z Tołpy jeszcze u mnie czeka na użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (o tu miało się dodać:) jest bardzo bardzo spoko, sczególnie właśnie jesli problem w strefie t masz, a już w ogole nowa linia tołpy pure trends jeszcze bije na głowe produktami bo są weganskie i bez mikroplastiku, moja cera sie zakochala :d (a i portfel nie ucierpiał:) :P

      Usuń
  8. I u mnie obecnie w zastosowaniu Cremobaza :) Przyjemny kosmetyk w fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Isany miałam żele pod prysznic ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. jest bardzo bardzo spoko, sczególnie właśnie jesli problem w strefie t masz, a już w ogole nowa linia tołpy pure trends jeszcze bije na głowe produktami bo są weganskie i bez mikroplastiku, moja cera sie zakochala :d (a i portfel nie ucierpiał:) :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polecam serum booster i krem nawilżający z roświetlaczem. Jeszcze nie wszystko testowałam, ale te dwa póki co sprawują się na mojej skórze rewelacyjnie. Mam nadzieje że ta seria zostanie na długo bo ciężko będzie mi się z nią rozstać.

    OdpowiedzUsuń