poniedziałek, 29 czerwca 2020

PIELĘGNACJA TWARZY Z MARKĄ SESDERMA C-VIT

Witajcie! Dziś przedstawię krem-żel rewitalizujący C-VIT który przeznaczony jest skórze ze skłonnością do przetłuszczania się. Zapraszam!

Dermokosmetyki z linii C-VIT marki Sesderma zawierają najbardziej stabilną formę witamy C (3-O-etylowy kwas askorbinowy). Jest to najsilniejszy przeciwutleniacz i jedna z najlepiej przebadanych pod kątem działania na skórę witamin - stymuluje odbudowę kolagenu i nadaje skórze gładkość, elastyczność oraz jędrność.


Zapobieganie i pielęgnacja skóry z objawami fotostarzenia, szczególnie polecany do skóry mieszanej. Zapewnia jej promienność, blask, nawilżenie, elastyczność oraz zmniejsza widoczność zmarszczek. Ujednolica koloryt skóry, rozjaśnia przebarwienia i zapobiega ich pojawieniu się. Wyjątkowy skład pełen antyoksydantów spowalnia proces starzenia skóry i walczy z oznakami fotostarzenia.
Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Propanediol, Triticum Vulgare Germ Extract, Arachidyl Alcohol, Citronellyl Methylcrotonate, Behenyl Alcohol, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Arachidyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Resveratrol Dimethyl Ether, Quercetin, Palmitoyl Tripeptide-5, Ginkgo Biloba Leaf Extract, 3-O-Ethyl Ascorbic Ac., * Palmitoyl Dipeptide-5 Diaminohydroxybutyrate, * Palmitoyl Dipeptide-5 Diaminobutyroyl Hydroxythreonine, Cyclopentasiloxane, Tocopheryl Acetate, Triethanolamine, Mica, Carbomer, Titanium Dioxide, Lecithin, Disodium Edta, Bht, Alcohol, Dimethicone, Polysilicone-11, Peg-4 Laurate, Peg-4 Dilaurate, Butylene Glycol, Polysorbate 20, Sodium Chloride, Peg-4, Iodopropynyl Butylcarbamate, Sodium Cholate, Decyl Glucoside, Hexylene Glycol, Caprylyl Glycol, Retinyl Palmitate, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Parfum, D-Limonene, Linalool, Citral, Ci 15985.


 Krem dostajemy w bardzo ładnej, smukłej i przezroczystej butelce o pojemności 50 ml. Szata graficzna, bardzo mi się podoba, cieszy oko i ładnie prezentuje się na toaletce czy na półce w łazience. Dodatkowo produkt został zapakowany w tekturowe pudełeczko, gdzie znajdziemy najważniejsze informacje. 
Krem-żel wyposażony jest w dozownik typu airless, dzięki temu dozowanie jest przyjemne i higieniczne. Pompka działa bez problemu, a zużycie kosmetyku jest widoczne na bieżąco.
Krem ma kremowo żelową, bardzo lekką konsystencję i jest w kolorze jasno żółtym. Dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania do matu, dzięki czemu jest bardzo dobrą bazą pod makijaż. Zapach ma piękny, lekko owocowy - pomarańcze, cytryny.
Jeśli chodzi o jego zadanie, to efekt nawilżenia jest odczuwalny i widoczny. Ujednolica koloryt skóry i również delikatnie rozjaśnia przebarwienia. Jeżeli chodzi o zmniejszenie widoczności zmarszczek, to wiecie? Nie pomaga! Ogólnie buzia po nałożeniu kremu wygląda bardzo dobrze i zdrowo. Jest gładka i miła w dotyku. 
Nałożony na okolicę oczu nie powoduje łzawienia czy podrażnienia. Do tego krem jest mega wydajny. Na cała twarz i szyję, wystarczy około 1-3 pompek. Nie podrażnia, nie zapycha.
Cena może być dla niektórych minusem, bo wynosi 175,50 zł. Dostępna w sklepie internetowym Topestetic

Znacie kosmetyki tej marki? Polecacie coś?

17 komentarzy:

  1. Miałam próbkę tego kremiku i pierwsze wrażenia super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale przyznam, że cena mnie odstręcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę kojarzę, aczkolwiek sama osobiście jej nie poznalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o bardzo cenię tą markę za dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam, ale osobiście nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo dobrego czytałam o kosmetykach tej marki, ale sama niestety jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka dni temu właśnie mi się skończył ten krem :( uwielbiam ten krem. U mnie spisywał się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka kosmetyków tej marki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marki nie znam, ale ten produkt chciałabym poznać, dodaję do mojej listy zakupów, haha ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go w zapasach. Zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przuznaję, że bardzo kusi mnie ta seria kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam w planach ich krem cc, aale raczej nie będzie dla mnie odpowiedni kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten krem CC, właśnie testuję, póki co fajnie się spisuje :)

      Usuń