czwartek, 2 stycznia 2020

YANKEE CANDLE - WINTER WONDER

Witam Was w Nowym 2020 Roku! Mam nadzieję, że święta spędziliście spokojnie i w gronie rodzinnym, a noc sylwestrową na dobrej zabawie. Dziś przygotowałam wosk zapachowy o nazwie Winter Wonder, z zimowej kolekcji Q4 2018 - Holiday Sparkle. Zapraszam!



Olśniewający, świąteczny koktajl - aromat szampana z cytrusami, wanilią i odrobiną żywicy- opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w przepięknej kremowej tarcie, ze śliczną typowo zimową etykietą - klimatyczny widok, zimowa noc, za oknem choinka, a w tle lampki świąteczne... Coś pięknego!
Winter Wonder jest słodki, otulający, lekko perfumeryjny i świeży. Na początku czuć cytrusy i delikatną miętę, po chwili gdzieś w tle pojawiają się słodkie nuty wanilii i mroźne zimowe powietrze z jodłowymi gałązkami. Całość daje idealne połączenie. Połączenie iście świąteczne. Zapach szybko roznosi się po całym pokoju i dość długo się w nim utrzymuję. Ostrożnie z kruszeniem, bo jest moc!

Winter Wonder jak i inne zapachy z Yankee Candle znajdziecie na stronie goodies.pl w cenie 9 zł.
Znacie ten zapach?

20 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję posiadać ten wosk i muszę przyznać, że zapach bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój zeszłoroczny ulubieniec, piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam wosków, bo pobiłam swój kominek. Muszę się zmobilizować i kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go, z tego co wiem jest tam też nuta szampana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa, iście zimowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam i mam mieszane odczucia. Z jednej strony cytrusy, mięta jak najbardziej do mnie przemawiają, ale wanilia i jodła już zdecydowanie nie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi byc piękny :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i lubię :)
    Zapraszam do siebie, właśnie pojawił się nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu ale wydaje się być idealnym na zimę :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to nie przepadam za słodkim zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten wosk zapachowy, ale jeszcze nie paliłam go. Czeka w kolejce, na pewno go niedługo odpalę w kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go w ubiegłym roku, był absolutnie cudny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ładną ma nazwę :) U mnie akurat unosi się zapach cynamonu i jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Że też jeszcze go nie miałam :D Opis zapachu naprawdę kusi :D

    OdpowiedzUsuń