piątek, 10 stycznia 2020

MYDLARNIA SZURU BURU

Witajcie! Znacie naturalne produkty z Mydlarni Szuru Buru? Jeśli nie, to zapraszam na krótką recenzję. Mowa będzie o peelingu skalnym drobnoziarnistym oraz mydełku z białej glinki.


Naturalne Mydło Biała Glinka. Glinki to minerały, których działanie polega przede wszystkim na absorpcji zanieczyszczeń, takich jak nadmiar sebum, toksyn czy produktów metabolizmu skóry. Są cennym źródłem makro i mikroelementów oraz łatwo przyswajalnych pierwiastków jak krzem, fosfor, magnez, żelazo, selen i innych. Glinka biała ma właściwości ściągające, odżywiające i regenerujące. Bardzo dobrze sprawdza się w pielęgnacji skory suchej, delikatnej i wrażliwej. Glinki zostały zatopione w delikatnym mydle na bazie naturalnych olejów i maseł.
Skład: Cocos nucifera oil,Orbignya Cohune Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Ricinus Communis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Kaolin, White Clay.
Drobnoziarnisty peeling ze skały wulkanicznej Łatwo i skutecznie radzi sobie z martwym naskórkiem i zanieczyszczeniami pozostawiając skórę idealnie gładką. Niewielkie drobinki zapewniają przyjemny, relaksujący masaż wspomagając jednocześnie mikrokrążenie. Kompozycja trzech naturalnych maseł i olejów w tym masła shea, oleju z pestek winogron i oleju awokado zapewnia odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację.
Oleje pozostawiają na powierzchni ciała delikatną warstewkę, która w wyjątkowy sposób pielęgnuje skórę i chroni przed utratą wody. Do peelingu dodałyśmy naturalne olejki eteryczne ( wiśniowy lub różany- do wyboru), aby jeszcze bardziej uprzyjemnić zabieg w domowym SPA. 
Skład: Pumice, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Aroma, Leuconosctoc/Radish Root Ferment Filtrate, Cocos Nucifera Ferment Filtrate, Tocopherol Acetate.


Produkt dostajemy w zwykłym szklanym, odkręcanym słoiczku z naklejoną białą naklejką z informacją o składzie, zastosowań jak i dacie ważności. Pojemności 220 g.
Peeling skalny posiada przecudny zapach, który zdecydowanie umila nam czas pod prysznicem. Najbardziej wyczulany aromat to wiśnie. Pachnie jak kompot wiśniowy! Konsystencja jest dość sucha, ale nie wysypuje się z dłoni, z dużo ilością kryształków soli -drobinek peelingujących. Kryształki soli zawarte w peelingu mają odpowiednią wielkość, dzięki czemu przyjemnie masują skórę i zdzierają stary naskórek. Już po pierwszym użyciu skóra staje się wygładzona, gładka i lekko natłuszczona. Jest wydajny, co mnie bardzo cieszy.


Mydełko ma formę kostki i jest bezzapachowy. Służy mi do mycia całego ciała jak i twarzy. Pieni się dość dobrze, tworząc kremową emulsję. Dobrze oczyszcza. Po umyciu twarzy, skóra jest lekko ściągnięta, więc domaga się kremu. Skład bardzo fajny, zawiera: olej kokosowy, olej babassu, masło kakaowe, olej rycynowy i olej makadamia. Dla ciekawostki glinka biała ma właściwości ściągające, gojące, zabliźniające, zwężające pory i rewitalizujące. Ma także działanie odświeżające, oczyszczające, złuszczające i wygładzające.

Tak więc, produkty są godne polecenia. Peeling pachnie obłędnie, a mydełko jest bardzo delikatne i jest polecane do każdego typu skóry, nawet tej wrażliwej. Produkty znajdziecie na stronie mydlarnia szuru buru.

Znacie jakieś produkty z mydlarni Szuru Buru? Jeżeli tak, to co polecacie?

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna nazwa mydlarni :D Nie miałam okazji jej poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydło ciekawe, ogólnie samą nazwę mają genialną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się wcześniej z tą mydlarnią, ale peeling mnie bardzo zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa nazwa! :D Lubię owocowe zapachy w kosmetykach, więc może i bym się skusiła :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram częściej te enzymatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji poznać marki, ale peeling wygląda super zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zachwycona ich mydłem oraz masłem avocado ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie naturalne kostki - ideał pielęgnacyjny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna nazwa :) Jak natrafię na ich produkty stacjonarnie, to z pewnością na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic od nich ale prezentują sie ciekawie,. Podoba mi sie ich nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam marki, ale mają naprawdę ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję poznać kosmetyki tej marki i mam o nich dobrą a nawet bardzo dobrą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie naturalne ręcznie robione kosmetyki <3 Jeszcze nie poznałam tej marki ale chętnie to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna nazwa mydła Nie miałam okazji jej poznać ; ale może będzie

    OdpowiedzUsuń