poniedziałek, 27 stycznia 2020

PHYTOMILLESIME - PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Witajcie! Ostatnio na moim blogu poczytać mogliście o odżywczym suchym olejku, marki Jowae - klik.
Dziś przedstawię Wam kolejne moje produkty, które dostępne są w sklepie internetowym Topestetic. Tym razem są to produkty do pielęgnacji włosów farbowanych, rozjaśnionych, suchych i zniszczonych, marki Phyto. Zapraszam!


Szampon upiększający kolorSzampon zapobiegający utracie intensywności koloru po farbowaniu włosów.
Ekstrakt z jabłka Red Love chroniący włókna oraz kolor włosów, zapobiega blaknięciu. Szampon przeciwdziała wypłukiwaniu koloru dzięki dodatkowej zawartości kompleksu Color Locker, który bazuje na składnikach roślinnych, tworząc barierę ochronną uniemożliwiającą wypłukiwanie pigmentów podczas mycia włosów. Pielęgnuje włosy dzięki zawartości wyciągów z owoców i kwiatów jabłoni oraz ekstraktowi z hibiskusa, które delikatnie scalają łuski włosów. Łagodnie pieniący się szampon, bez zawartości siarczanów, nadaje włosom niezwykła jedwabistości i blask.

Maska upiększająca kolor. Włosy farbowane, z pasemkami i rozjaśniane W ciągu pierwszych dni po koloryzacji włosy są miękkie i sprężyste, a ich kolor intensywny i pełen blasku. Jednak wraz z upływem czasu kolor blaknie, a włosy stają się matowe. Wzbogacona w masło arganowe maska, głęboko naprawia i odżywia włókno włosa osłabionego podczas koloryzacji. Chroni kolor i zapobiega jego blaknięciu. Włosy są głęboko odżywione i zregenerowane, jedwabiście miękkie, a kolor podkreślony i pełen głębi. Składniki aktywne Phyto Masło arganowe regeneruje i odżywia włókno włosa. Ekstrakt z jabłka Red Love®, potężny antyoksydant, chroni włókno włosa przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, wzmacnia włosy i przedłuża trwałość koloru. Wyciągi z owoców i kwiatów jabłoni oraz ekstrakt z hibiskusa delikatnie wygładzają i scalają łuski włosów dodając im intensywnego blasku.


Produkt otrzymujemy w butelce metalowej, solidnej i w ładnej złotej oprawie graficznej, co cieszy oko.
Pojemności jego 200 ml. Całość umieszczona jest dodatkowo w czerwonym kartonowym opakowaniu, gdzie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie. 
Pojemnik szamponu wyposażony został w dość duży plastikowy otwór, dlatego trzeba uważać przy wylewaniu, tym bardziej, że konsystencja jest dość rzadka. Szampon ma bardzo ładny, przyjemny, lekko roślinny, kremowy zapach. Podczas mycia ładnie się pieni. Dobrze oczyszcza włosy, zmywa oleje. Szampon nie obciąża włosów, nie podrażnia skóry głowy i nie powoduje szybkiego przetłuszczania się. Włosy są po nim dobrze oczyszczone, bardzo gładkie, miękkie w dotyku, błyszczące, a ich obecny kolor jest bardziej żywszy -to dzięki kompleksowi Color Locker, który bazuje na składnikach roślinnych i tworzy na włosach barierę ochronną. Dodatkowo ekstrakt z jabłka Red Love chroni włókna włosa i jego kolor. Troszkę plącze moje bardzo długie włosy, ale dla mnie to nie problem, ponieważ prawie każdy szampon to robi, dlatego maska stanowi doskonałe uzupełnienie pielęgnacji szamponem...

  
Maska zamknięta jest w metalowym słoju o pojemności 200 ml. Pod zakrętką produkt jest dodatkowo chroniony folią zabezpieczającą. Całość prezentuje się bardzo luksusowo. Dodatkowo produkt został zapakowany w mocne kartonowe pudełeczko z najważniejszymi informacjami o produkcie. Konsystencja bogata, gęsta, kremowa, bardzo dobrze się aplikuje i nie spływa z włosów. Zapach podobny do szamponu, lekko roślinny, kremowy, ale bardziej intensywniejszy. Dodatkowo na plus, zapach dość długo utrzymuje się na włosach.
Maskę zawsze nakładam na umyte włosy (czasem i przed) na czas, producent pisze na 2-3 minut włosy cienkie (włosy grube 5-10 minut), u mnie to jest troszkę dłużej, około 10 minut, a jak nakładam przed myciem to na czas 10-20 minut. Włosy po umyciu są przyjemne w dotyku, lekkie, gładkie, a przy tym idealnie odżywione, nawilżone, co przekłada się na ich lepszy wygląd. Pomaga wydobyć ich kolor i naturalny blask. Ułatwiają rozczesywanie jak i stylizację włosów. Nie obciąża, nie uczula, nie podrażnia skóry.


Produkty marki Phyto jak inne ciekawe kosmetyki, znajdziecie w sklepie internetowym Topestetic.plgdzie obsługa jest naprawdę na wysokim poziomie. Starannie zapakowane produkty, dodatki w postaci próbek kosmetyków jak i gadżetów -smycz, notes, długopis jak i możliwość konsultacji z kosmetologiem. Takie dobre podejście do klienta sprawia, że chce się tam wrócić ponownie. Ceny: szampon 59 zł/ 200 ml, maska 146 zł/ 200 ml.

Znacie moje produkty do pielęgnacji włosów?

18 komentarzy:

  1. Maska mnie zainteresowała. Lubię tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nią mocno zainteresowana, ciekawe jakie efekty po zastosowaniu:)

      Usuń
  2. Ciekawe produkty, nie widziałam ich wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masek mam pod dostatkiem, ale szampon.. ;d Muszę to przemyśleć, bo miałam ograniczyć zakupy nowych kosmetyków, dopóki nie wykończę swoich zapasów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już spotkałam się z tą marką, ale nie było to u mnie w łazniece i nie znam jej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło wspominam ten szampoon do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki zupełnie nie znam, ale maska wydaje się ciekawa, przyjrzę jej się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię linię Volume tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale wyglądają ciekawie te nowości

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam bo i często zaglądam na stronę Topestetic. Jest tam szeroki wybór różnych marek zwłaszcza tych mniej znanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadają się fajnie te produkty bardzo bym chciała je przetestować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat mam włosy przyciemnione, a nie rozjaśnione - ale zapoznam się z pełną ofertą tej marki i może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki ae produkty prezentuja się ciekawie. Sklep topestetic bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam długie włosy i do niedawna nie musiałam z nimi nic robić, teraz przydadzą mi się kosmetyki, które im pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubią produkty do włosów tej marki, miałam kiedyś sporo Miniatur i fajnie się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta maska i szampon to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwa produkty do włosów marki Phyto i bardzo jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń