poniedziałek, 25 listopada 2019

LUXURE PARFUMES - DLA NIEJ I DLA NIEGO - NOWOŚCI ZAPACHOWE

Witajcie! Dzisiejszy post, będzie o zapachach, marki Luxure Parfumes, dla niej i dla niego.
Być może będą idealną inspiracją na nadchodzące pomysły na święta? Zapraszam!


QUEEN - ZAPACH SZYPROWO-KWIATOWO-OWOCOWY
nuta głowy:bergamotka, czarna porzeczka, gruszka
nuta serca:jaśmin, róża i paczuli
nuta spodu: jerzyny, wanilia, piżmo
nuta zapachowa podobna do IDOLE Lancome.


Flakonik wody jest bardzo ładny, podoba mi się. Prosty, ale zarazem elegancki.
Lekko pomarańczowy i kobiecy kolor, z dodatkami złota, przyciąga uwagę, a po bokach nazwa zapachu. Extra!
Aplikator działa bez problemu, dzięki niemu, ładnie i równomiernie rozpylamy zapach na skórę. Całość zapakowana jest w kartonowe pudełeczko z dodatkiem różowego piórka w środku - urocze.
Queen to zapach wyrazisty, intensywny i bardzo kobiecy. Czuć w nim bergamotkę i nuty kwiatowe. Po jakimś czasie zapach się zmienia i można wyczuć słodycz wanilii. Zapach idealny na jesień/zimę.

LAURA - ZAPACH ORIENTALNO-KWIATOWY
nuta głowy:bergamotka, śliwka, petitgrain (olejek z liści i gałązek drzewa gorzkiej pomarańczy)
nuta serca: lewenda, jaśmin, kwiat pomarańczy
nuta spodu: wanilia, drzewo sandałowe i piżmo
nuta zapachowa podobna do Libre Yves Saint Laurent.


Tu tak samo jak wyżej, flakonik prosty, a zarazem bardzo ładny. W pudełeczku uroczy dodatek w postaci piórka.
Laura to zapach delikatny, ale zdecydowany. Jest słodki, wyrazisty, bardzo waniliowy z delikatną przeplatającą się nuta lawendy jak i z tonami lekkich białych kwiatów. Bardzo kobiecy, podoba mi się. Idealny na każdą porę!

BIG DAY - ZAPACH ORIENTALNO-AROMATYCZNY
nuta głowy: bergamotka, bratek, różowy pieprz
nuta serca: kakao, lawenda, zielone jabłko, drzewo tekowe
nuta spodu: wanilia, mech dębowy, fasolki tonka, wetiwer.
nuta zapachowa podobna do Carolina Herrera Bad Boy.


Wodę toaletową dla mężczyzn, otrzymujemy zapakowaną w czarnym, kartonowym pudełeczku.
Flakon ładny, szklany, przezroczysty z uroczym czarnym korkiem. Pojemność 100 ml.
Atomizer dozuje odpowiednią ilość perfum i nic się nie zacina, działa bez problemu.
Big Day to zapach ciepły, zmysłowy, elegancki i baaardzo męski. 
Wyrazisty, tajemniczy i lekko słodki, ale w ciekawy sposób przełamany. Nadaje się zarówno na lato jak i zimę. Zapach bardzo trwały, pięknie rozwija się na skórze.

Dostępność produktów Luxure: Najlepiej szukać je w małych drogeriach lub w sklepach internetowych. Ja najczęściej kupuję na allegro. Cena również na plus 22 zł/100 ml. Znacie zapachy od marki Luxure Parfumes ?

18 komentarzy:

  1. Laura, ze względu na swoje podobieństwo do Libre, najbardziej mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ale tak w ciemno, to chyba brałabym pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się. Chyba bym się na jakieś skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie się prezentują :) Bardzo jestem ciekawe ich nut zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej marki, ale pierwszy zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś juz czytałam o tych zapachach :) chętnie przetestowalabym ten queen choć oba damskie wydają minsie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne flakony! Wyglądają bardzo porządkie :) Nie miałam okazji poznać tych zapachów, ale chętnie to zmienię - jestem niesamowicie ciekawa tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że ten pierwszy mógłby mi sie spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe :) Świetna recenzja, mnie produkty bardzo zainteresowały :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zapachy :) Fajne pomysły na prezent pod choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam perfum od nich...ale kuszą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam tych perfum poczekam aż urodzę i na pewno się skuszę , teraz wszystkie perfumy pachną tak samo i nie mogę znieść zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Ja miałam to samo, w czasie ciąży jak i rok po urodzeniu, nie mogłam niczym się psikać, każdy zapach mi przeszkadzał/dusił :)

      Usuń
  13. Widzę, że jest w czym wybierać. Najbardziej spodobał mi się zapach Queen, mam nadzieję, że w realu nie jest za słodki.

    OdpowiedzUsuń