piątek, 15 listopada 2019

AVON - WEGAŃSKA PIELĘGNACJA TWARZY

Witajcie! Dziś kilka słów na temat produktów marki Avon z linii wegańskich, 100% naturalnych kosmetyków Distillery.
Distillery to linia, w której znajdziesz absolutnie naturalne kosmetyki do codziennego dbania o cerę. Nie tylko wegańskie, ale także niezawierające alkoholu, substancji zapachowych, wypełniających i dodatków, które mogłyby podrażnić Twoją skórę.
W skład tej linii wchodzą: Balsam oczyszczający do twarzy Clean Break, Regenerujący olejek do twarzy Purify Facial Oil, Nawilżający krem do twarzy SPF25 z filtrem mineralnym Shade The Day, Głęboko nawilżający eliksir na noc z gliceryną roślinną Sleep Poition oraz Skoncentrowana 100% witamina C w pudrze Shot Powder.


Wszystkie produkty dostajemy w szklanych dość solidnych opakowaniach z prostą, ale ładną grafiką o pojemnościach 30-50 ml i 5 g witaminy C. Dodatkowo produkty są zapakowane w biały kartonik, gdzie znajdziemy na nich najważniejsze informacje. Zapachy są bardzo delikatne, naturalne, praktycznie niewyczuwalne.


Balsam oczyszczający ma tłuściutką konsystencję, która po wsmarowywaniu na twarz zamienia się w mleczną piankę. Nie zostawia tłustej warstwy na buzi. Stosuję go przede wszystkim wieczorem, bo świetnie przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji. A jeżeli chodzi o działanie, to dobrze oczyszcza skórę, radzi sobie nawet z mocnym makijażem. Bardzo ciekawy produkt.


Witamina C w pudrze do dobry i ceniony produkt, tylko żebym jeszcze pamiętała o nim codziennie, to byłoby extra. Zastosowanie jest bardzo proste -należy wsypać do ulubionego kremu czy serum, wymieszać i nałożyć na twarz. Skóra po zastosowaniu jest ładnie rozświetlona i pełna blasku. Warto wypróbować.
Olejek mój ulubieniec. Zamknięty jest w ładnym, szklanym opakowaniu z pipetą, która ułatwia dozowanie. Dość dobrze się wchłania, lecz trzeba dać mu chwilkę. Skóra jest fajnie nawilżona, ładnie napięta i delikatna w dotyku. Po zastosowaniu z eliksirem z tej serii, efekty są naprawdę dobre. Cera po nocy jest ujędrniona, nawilżona i wypoczęta.


Krem na dzień ma lekką konsystencję w kolorze białym. Nakłada się dobrze, mimo to, że zostawia białą warstwę na skórze, to po chwili znika, ładnie wchłaniając się w skórę. Sprawdza się jako baza pod makijaż. Krem ładnie nawilża i lekko matuje.
Krem na noc ma konsystencję żelową, bezbarwną po nałożeniu na twarz nie wsiąka całkowicie, a zostawia klejącą warstwę na twarzy.
Krem zdecydowanie napina skórę i głęboko ją odżywia. Twarz rano jest sprężysta i świeża. Krem jest trochę mało wydajny, ponieważ trzeba nałożyć go dosyć sporo. Świetnie współpracuje z olejkiem z tej samej linii.


Podsumowując, szybko i na temat: Seria fajna i myślę, że dla każdego, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja bardzo polubiłam się z olejkiem do twarzy i witaminką C. A jak jest u Was? Znacie tą serię?

15 komentarzy:

  1. słyszałam o tej serii wiele dobrego, też muszę ją koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego olejku do twarzy, ale póki co się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię olejki, często własnie w okresie jesienno zimowym włączam je do pielęgnacji a ta marka jest dla mnie nowością

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co ta seria wegańska mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całej tej serii najbardziej chyba zaciekawił mnie ten puder z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę serię i jestem trochę zaskoczona, choć z drugiej strony, teraz każda marka chce mieć serię eko. Ciekawa jestem, czy one składowo faktycznie są takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam olejek i krem na noc. Olejek bardzo polubiłam, ale ten krem na noc niestety wcale u mnie nie działa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna seria. Zaciekawił mnie ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe są te produkty, ale chciałabym bliżej przyjrzeć się ich składom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale bardzo mnie ciekawi, posiada ciekawe składy co tylko jest na korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam przyjemności ich wypróbować ale słyszałam że to fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. samą markę znam jednak kosmetyków z tej serii jeszcze nie poznalam

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio wiele osób wspomina o tych produktach i sobie je dosc chwali :)

    OdpowiedzUsuń