wtorek, 19 listopada 2019

LILY LOLO - NATURALNY ZESTAW DO BRWI

Witajcie! Jak wiecie, kosmetyki Lily Lolo uwielbiam i już nie raz prezentowałam Wam je na moim blogu.
Dziś przedstawię kolejne perełki warte poznania: Naturalny zestaw do brwi w odcieniu Dark oraz pędzel przeznaczony do brwi Angled Brow & Spoolie Brusch. Zapraszam!


Ciemny zestaw do brwi zawiera cień w chłodnym odcieniu brązu oraz wosk. Cieniem precyzyjnie wypełnisz wszystkie luki między brwiami, woskiem natomiast nadasz brwiom pożądany kształt.
SKŁAD: WAX - KAOLIN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, CERA ALBA, CANDELILLA CERA, ZINC STEARATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, COPERNICIA CERIFERA CERA, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE).
POWDER - KAOLIN, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, ZINC STEARATE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)].


Produkt przychodzi do nas zapakowany w małym, uroczym kartoniku z logiem Lily Lolo. W środku niego kryje się okrągłe, czarno - białe plastikowe opakowanie, które sprawnie się otwiera i zamyka. Po otwarciu otrzymujemy lustereczko i dwa produkty: cień do brwi oraz wosk.
Zestaw do brwi posiadam w odcieniu Dark, czyli najciemniejszym. Nie jest to czerń, lecz chłodny, przepiękny brąz. Cień jest mięciutki, łatwo się go nabiera na pędzelek i łatwo nakłada. Nie osypuje się, jest bardzo trwały. Zawierają olejek jojoba oraz wosk karnauba. Nie posiada zapachu. 
Wosk nadaje kształt niepokornym włoskom, nakładam go na końcu, pędzelkiem Angled Brow - Spoolie który dobrze utrwali wykonany makijaż brwi, przez cały dzień. Formuła jest lekka, kremowa, a przy tym zbita. Nie daje żadnego koloru, choć w opakowaniu ma lekko beżowy odcień, to jednak po zaaplikowaniu na brwi robi się całkowicie transparentny.


Podwójny pędzelek jest porządny, leciutki i poręczny w odcieniu biało-czarnym. Szczoteczka idealnie rozczesuje brwi oraz rozdziela rzęsy. Pędzelek o grubym, odpowiedniej twardości włosiu syntetycznym świetnie aplikuje cień oraz wosk. Łatwy w czyszczeniu. Odpowiedni dla vegan. Razem z zestawem do brwi Eyebrow Duo tworzą idealną parę.

Na stronie sklepu Costasy możecie nabyć zestaw cieni również w odcieniu jasnym, a także średnim w cenie 48,50 zł, natomiast dwustronny pędzelek kosztuje 39,60 zł.
Znacie produkty Lily Lolo?

16 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten pędzelek. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pędzelek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyglądają
    Chętnie bym je wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię testować wszystko co do brwi, ale stawiam na ciemniejsze i chłodniejsze odcienie i z tego co pamiętam LL takich w ofercie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak najczęściej stawiam na kredki, pewnie dlatego, że są szybkie w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy takiego duetu do brwi. Sama używam cienia, ale nie jestem do końca zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałabym z chęcią. Ostatnio wpadł mi w oko ten zestaw i do tego odcień mój, nic tylko brać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji testować produktów tej firmy 😊, a do brwi uwielbiam precyzyjną kredke do brwi i tusz zagęszczający brwi 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw i sama chętnie również sięgam po te duo w przypadku makijażu brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię to duo, podkreślam nim brwi . wosk już mi się kończy ale cień jest bardzo wydajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością kiedyś się na ten zestaw skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale LL lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a beautiful product. I would like to try it. Your photos are stunning. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/selfkaire-kairetool-cellulite-remover_20.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pedzelek jest super. Ja srednio sobię radzę z malowaniem brwi wiec głownie polegam na kosmetyczce i hennie :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic tej marki, ale chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne produkty :) W ogóle kosmetyki Lili lolo są super ;) ja już na szczęście nie potrzebuje takich kosmetyków bo zrobiłam sobie permanentny metoda ombre :)

    OdpowiedzUsuń