poniedziałek, 23 kwietnia 2018

OILLAN - HIPOALERGICZNY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ

Witajcie! Dziś przedstawiam Wam nową linię kosmetyków do higieny intymnej Oillan Intima, jaką wypuściła na rynek znana nam dobrze marka Oillan. Seria przeznaczona jest dla dorosłych lub dla dzieci powyżej 1 roku życia, czyli Baby (ultra delikatny), Help (terapeutyczna, pisałam o nim tu), Mama (ginekologiczna emulsja) i wersja którą opiszę dziś Comfort (hipoalergiczny płyn). Zapraszam!


Płyn przeznaczony do codziennej higieny i pielęgnacji wrażliwych okolic intymnych.Składniki aktywne: kwas mlekowy, olej awokado, olej canola, betaina, alantoina.Działanie: dokładnie oczyszcza, nie powodując podrażnień - eliminuje nieprzyjemny zapach - zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości - nie wysusza śluzówki i skóry w obrębie miejsc intymnych - sprzyja utrzymaniu prawidłowego pH oraz właściwej flory bakteryjnej.Nie zawiera SLS/SLES, mydła, pochodnych formaldehydu,barwników - Z hipoalergiczną kompozycją zapachową - Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.
Składniki: Aqua, Lauryl Glucoside, Lauramidopropyl Betaine, Glycerin, Betaine, Panthenol, Lactic Acid, Avocado Oil Glycereth-8 Esters, Allantoin, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Canola Oil, Polysorbate 20, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Citric Acid, Parfum.


Jak zawsze zacznę od opakowania. Butelka wykonana jest z porządnego, białego plastiku, które jest poręczne i praktyczne. Dozownik jest wyposażony w pompkę, która dobrze się sprawuje, nie zacina się, ani nie trzeba zbyt mocno przyciskać. Posiada również blokadę. Pojemność wynosi 400 ml.
Konsystencja żelu, dość rzadka, barwy przezroczystej. Po kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Jego zapach jest delikatny i świeży. Bardzo delikatnie i przyjemnie myje, łagodzi i oczyszcza wrażliwe miejsca intymne, nie powodując przy tym podrażnień. Świetnie sprawdza się zarówno w czasie menstruacji jak i przy codziennej higienie. Pozostawia po sobie uczucie świeżości i to na wiele godzin. Nie zawiera SLS/SLES, mydła, pochodnych formaldehydu, barwników.
Ja jestem zadowolona i używam z przyjemnością.
Cena około 20 zł, dostępna na stronie Oceanic Pharmaceutic, bądź w aptekach.

Znacie produkty do higieny intymnej, tej marki?

11 komentarzy:

  1. Spróbuję go, teraz mam Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie używam płynu z Ziaji z serii Mamma Mia dla kobiet w ciąży i po porodzie, dobrze mi służy więc na razie nie zrezygnuje z niego, ale może bede miała okazje sprobować tej nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam w użyciu żel Tołpy, ale ten mam bodajże w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam płynu z Białego jelenia i mi służy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie miałam nic z Białego Jelenia, muszę to nadrobić ;)

      Usuń
  5. Ich produkty bardzo lubię ale do higieny intymnej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z oillan nie miałam jeszcze nic do hig. int ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat mam go w użyciu, jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń