piątek, 20 kwietnia 2018

DELIA COSMETICS - KOSMETYKI DO MAKIJAŻU

Witajcie! Jakiś czas temu, a dokładnie przed karnawałem, od marki Delia Cosmetics dostałam bardzo fajne kolorowe kosmetyki, dzięki którym wykonać możemy makijaż dzienny jak i wieczorowy. Całość przyjechała do mnie w efektownym woreczku, w którym również znalazła się bardzo ładna i urocza, koronkowa maska. Jeżeli jesteście ciekawi jak kosmetyki u mnie się spisały, to zapraszam dalej..


CIENIE DO POWIEK - SOFT EYESHADOW
Cienie umieszczone zostały w przezroczystych, małych opakowaniach, które łatwo otworzyć. Moje odcienie to: 08 matt(granat), 10 pearl(niebieski), 17 pearl(szary) oraz 18 matt(czarny z drobinkami). Kosmetyk przyjemnie rozprowadza się na całej powiece i nie osypują się. Cienie są miękkie, trwałe i mocno napigmentowane. Zdecydowanie spisują się na dłuższe wyjścia, czy imprezy. Cena 7,90 zł/ sztuka.


MULTICOLOR BLUSH - RÓŻ DO POLICZKÓW -WIELOKOLOROWY
Aksamitny róż do policzków w formie mozaiki. Dobrze i równomiernie rozprowadza się na skórze. 
Nadaje naturalne rumieńce i piękny koloryt skórze. Można stosować go mieszając wszystkie kolory jednocześnie bądź używać ich oddzielnie. Idealny na lekki makijaż. Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych: beżowa, różowa, brzoskwiniowa oraz moja beżowa, brązowa, brzoskwiniowa. Cena 16 zł/ 8 g


MATOWY PUDER PRASOWANY MATT PRESSED POWDER
Puder zamknięty jest w pięknym, minimalistycznym, solidnym opakowaniu z lusterkiem i gąbeczką. Numer 01 to najjaśniejszy odcień ze wszystkich dostępnych. Dla mnie niestety za jasny, nie pasuje do mojej karnacji, dlatego oddałam mamie. Puder daje efekt wygładzenia skóry oraz zakrywa widoczność porów. Na buzi wygląda bardzo naturalnie. Cena 14,50 zł/ 8 g.


MASKARA NEW LOOK 3D LASHES
Tusz ma fajną sylikonową szczoteczkę, która dociera do delikatnych i ukrytych rzęs. Ładnie rozdziela rzęsy i nie skleja ich. Nie kruszy się i nie pozostawia grudek.


 A jeżeli chodzi o wydłużenie i podkręcenie to jest idealne po dwóch warstwach. Przy jednej warstwie efekt również jest ładny, ale bardziej delikatny.


KREDKA DO OCZU - SOFT EYE PENCIL
Fajna miękka kredka, łatwo się rozciera i wytrzymuje całkiem sporo. Nie rozmazuje się podczas dnia, nie kruszy. Plus za kolor, głęboka czerń. Dostępna w pięciu atrakcyjnych odcieniach: czarny, ciemny brąz,  ciemnoniebieski, fioletowy, grafitowy. Cena 7 zł/ sztuka.


METALLIC FINISH - PŁYNNA POMADKA METALICZNA
Pomadka o numerze 106 Jennifer daje świetne, metaliczne wykończenie. Dobrze utrzymuje się na ustach i nie wysusza ich. Zapach ładny, przyjemny, lekko słodki. Konsystencja płynna, dobrze się rozprowadza. Opakowanie prześliczne i bardzo eleganckie z kształtem pomadki w środku. Pięknie się prezentuje. Pojemność 5 ml. Aplikator jest lekko skośny, miękki, dobrze się nim maluje. Cena 15 zł/ 5 ml.


LUMI & HEALTHY PODKŁAD ROZŚWIETLAJĄCO - NAWILŻAJĄCY
Dostałam dwa podkłady, odcień jaśniejszy 11 IVORY oraz 12 NUDE BEIGE.
Oczywiście mój kolorek to ten ciemniejszy, czyli Nude BeigeOpakowanie bardzo ładne, szklane, poręczne. Przyjemnie się go nakłada. Konsystencja bardzo lekka. Nie zapycha, fajnie dopasowuje się do skóry, po paru minutach od nałożenia skóra wygląda lepiej, zdrowiej. Nie robi plam czy smug. Krycie jest raczej średnie, daje natomiast tak jak wcześniej pisałam naturalny, gładki, zdrowy wygląd - ja bardzo to cenię, ponieważ nie potrzebuję dużego krycia. Oczywiście lekkie niedoskonałości czy też drobne wypryski zakrywa. Raczej nie polecam osobom z dużymi problemami z cerą, bo nie da rady wszystkiego „zakryć”.
Efekt końcowy to skóra gładka, dopieszczona, lekko nawilżona, z efektem dobrego matu i rozświetlenia. Dedykowany do cery suchej, normalnej i  mieszanej. Cena 22 zł/ 200 ml.


GALAXY METALICZNY LAKIER DO PAZNOKCI
W lakierze zatopionych zostało pełno malutkich drobinek, które dają paznokciom metaliczny blask. Dwie, trzy cienkie warstwy lakieru dają paznokciom bardzo dobre krycie. Do tego posiada bardzo wygodny w użyciu pędzelek oraz idealną konsystencję, która nie rozlewa się na skórki. Lakier po około trzech dniach zaczyna się ścierać na końcach.
Cena 6,50 zł / 11 ml.


A oto makijaż wykonany kosmetykami Delia..

W kosmetyki marki Delia możecie znaleźć w ich sklepie internetowym.

Znacie kosmetyki kolorowe tej marki? Lubicie?

Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu :)

14 komentarzy:

  1. Tu mi się spodobał :) Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tej serii najchętniej przygarnęłabym pomadkę, to moje klimaty, ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wiele odcieni, też bym chętnie poznała inne ;) Dzięki ;)

      Usuń
  3. Tusz jest przegenialny, ale kusi mnie też ten podkład (jaśniejszy oczywiście ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam, że i Tobie tusz się spisał, a podkład jak dla mnie fajny- będziesz mieć okazję wypróbuj ;)

      Usuń
  4. Często korzystam z podkładu i pomadki :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam nic z Delii, ale coraz bardziej kuszą mnie ich produkty bo naoglądałam się sporo zdjęć na insta i blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkłady są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor tej metalicznej pomadki wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń