wtorek, 21 listopada 2017

ONLYBIO - PIELĘGNACJA CIAŁA I WŁOSÓW

Witajcie! Jakiś czas temu przedstawiałam Wam produkty dla dzieci klik, polskiej firmy Laboratorium Naturella, a dziś mam kosmetyki dla dorosłych OnlyBio. Płyn do higieny intymnej - ochrona i pielęgnacja, szampon do włosów -przetłuszczających się oraz żel do mycia ciała - nawilżenie, odżywianie. Zapraszam!


Płyn do higieny intymnej ochrona/ pielęgnacja
Łagodny, kojący i skuteczny płyn do mycia miejsc intymnych. Kwaśne pH produktu pozwala utrzymać fizjologiczną równowagę skóry i błon śluzowych. Kwas mlekowy pomaga odtworzyć naturalną, ochronną florę bakteryjną. Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku myje i delikatnie myje skórę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Delikatny olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć i uelastycznia naskórek.
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Glyceryl Oleate, Parfum, Sodium Surfactine, Canola Oil, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Limonene.


Szampon do włosów przetłuszczających
Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę i włosy, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole odżywiają i chronią włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, łagodzą podrażnienia i pomagają zatrzymać wilgoć w skórze głowy. Olej ze słonecznika ogranicza wydzielanie sebum przez gruczoły łojowe skóry głowy, przyspiesza regenerację i gojenia mikrouszkodzeń oraz stymuluje wzrost włosów i uelastycznia, przez co stają puszyste i miękkie.
Skład:Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Surfactine, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Sodium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool.


Żel do mycia ciała nawilżanie / odżywianie
Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Olej z sezamu utrzymuje wilgoć w skórze, zapobiega starzeniu, odżywia i posiada właściwości antyseptyczne.
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Sodium Surfactine, Sesamum Indicum Seed Oil, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Citral.


Wszystkie trzy produkty dostajemy w szklanych, ciemnych i matowych butelkach, które są surowcem ekologicznym, powstającym na bazie piasku. Podlega ono pełnemu recyklingowi, przy jednoczesnemu wykorzystaniu stosunkowo niewielkiej ilości energii, co zapewnia efektywność i małą szkodliwość dla środowiska naturalnego. Pojemność każdej to 250 ml. Butelki posiadają dużą pompkę która dozuje odpowiednią ilość produktu. Z tyłu opakowań znajdziemy najważniejsze dla nas informacje co do składu i sposobu użycia. Ogólnie wygląd jest bardzo ładny, elegancji i przyjemny dla oczu.
Płyn do higieny intymnej ma konsystencję dość gęstą, barwy przezroczystej. Po kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Jego zapach jest miły, lekko ziołowy. Bardzo delikatnie i przyjemnie myje, łagodzi i oczyszcza wrażliwe miejsca intymne, nie powodując przy tym podrażnień. Świetnie sprawdza się zarówno w czasie menstruacji jak i przy codziennej higienie. Pozostawia po sobie uczucie świeżości i to na wiele godzin.
Szampon ma bardzo przyjemny, delikatny, ziołowy zapach. Konsystencja żelowa, gęsta, barwy przezroczystej. Podczas mycia wytwarza się dużo piany. Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy ze wszelakich zanieczyszczeń. Radzi sobie również ze zmywaniem olei. Niestety bez odżywki ani rusz, ponieważ plącze włosy, ale u mnie to normalne, prawie każdy szampon to robi. Włosy po użyciu są gładkie, miękkie w dotyku i ładnie lśnią. Co ważne, szampon nie obciąża i nie podrażnia skóry głowy. Ogólnie fajny szampon, idealny do codziennego używania.
Żel do mycia ciała również ma gęstą, żelową konsystencję i jest barwy przezroczystej. W kontakcie z wodą zamienia się w przyjemną piankę. Zapach bardzo przyjemny, orzeźwiający, lekko cytrusowy. Jeżeli chodzi o działanie, to robi to co ma robić, czyli dokładnie i delikatnie myję skórę. Nie wysusza, nie powoduje alergii, ani podrażnień. Bardzo dobrze się pieni i jest dość wydajny.


Kosmetyki OnlyBio składają się przyjemniej w 99% ze składników pochodzenia naturalnego, a główną substancją myjącą jest biosurfaktyna z rzepaku. Nie zawierają barwników, silikonów, parabenów, pegów, SLES czy SLS oraz innych substancji negatywnie wpływających na organizm ludzki i środowisko. Formuły kosmetyków marki OnlyBio zawierają oleje wypełnione pielęgnującymi fitosterolami. Są produktami wegańskimi.

Znacie produkty OnlyBio??

14 komentarzy:

  1. Szampon bym chciała i to on mnie najbardziej ciekawi :) Choc nie wiem czy by się sprawdził skoro plącze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie prawie każdy szampon plącze włosy :/ Chyba dziwne mam te włosy :D

      Usuń
  2. lubię naturalne kosmetyki, byłam pewna, że to żywa sowa! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię, a sówka to moja piękna ceramiczna ozdoba, pilnuje mi kosmetyki :D

      Usuń
  3. Jak wegańskie to coś dla mnie :) Ogólnie prezentują się kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znalam wcześniej tej marki!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak moje włosy by zareagowały na kosmetyki tego typu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać ale sporo ostatnio o nich na blogach stacjonarnie też je widziałam bo mam w planach zrobić zakupy ale jak będzie%

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki dotychczas nie znałam, ale żel chętnie bym wypróbowała. Podoba mi się skład.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą marką nie miałam jeszcze styczności, ale ostatnio dość często pojawia się na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty marki OnlyBio są mi całkowicie obce. Bardzo zaciekawiły mnie te kosmetyki.
    :*

    OdpowiedzUsuń